1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Krosowy
Pojemność skokowa
140 cm3
Moc
11 KM
Opis
Silnik o pojemności 140cc, jednocylindrowy. Manualna czterobiegowa skrzynia z jałowym biegiem na samym dole zapewnia fajną, dynamiczną jazdę podczas zmiany biegów przy użycia sprzęgła.
Dzięki udoskonaleniom w zakresie wzmacniania podwozia i konstrukcji, nowa pozwala motocyklowi działać z większą zwinnością i komfortem niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatki do ramy pozwalają na ponowne poprowadzenie rury kolektora pod ramą, zmniejszając prawdopodobieństwo przypalenia nogi, obejmują zdejmowane mocowania podnóżków, które można łatwo wymienić, oraz wzmocnione regulowany ogranicznik kierownicy. Nowa rama mieści także AIRBOX Thumpstar czyli filtr powietrza ukryty w specjalnej komorze. Dodatkowo w ramie wahacz znajduje się między nią a silnikiem, zmniejszając naprężenia na łożyskach i zapewniając lepszą trwałość całego systemu.
Odlewana aluminiowa piasta została zmieniona na zębatkę z 6 śrubami i tarczę z 4 śrubami, przy przejściu na oś 20mm, która pozwala na zastosowanie ponadwymiarowych łożysk kół. Ponadto zamieniono te podatne na rozciąganie stalowe szprychy (w porównaniu do pozostałych Pitbików) na odporne na rozciąganie i zatrzaskiwanie szprychy ze stali nierdzewnej. I wreszcie, felgi zostały ulepszone do najwyższej klasy stopu aluminium. Rozmiar kół to 14’ (z przodu) oraz 12’ (z tyłu) z oponami odpowiednio w rozmiarze 70/100-14 i 80/100-12.
Motocykl został wyposażony w przedni widelec typu VS1 Inverted Forks o długości 770 mm oraz tylny - VS1 Linkage U Shock o długości 350mm. Przedni widelec VS1 zapewnia miękką, ale stabilną jazdę przez wyboje, koleiny czy skoki. W tylnym zawieszeniu zamiast tradycyjnie mocować amortyzator do górnej części wahacza, zastosowano podobnie jak w motocyklach pełnowymiarowych zamocowanie do spodu wahacza. Świetną opcją jest fakt, że Pitbike rośnie wraz z młodym rajderem, gdyż został zaprojektowany tak, aby można go było ulepszyć w celu wydłużenia okresu eksploatacji wraz z rozwojem dziecka - po prostu należy zmodernizować przednie i tylne zawieszenie do wyższej opcji.
Podnóżki mają szerokość 56 mm, taką samą jak podnóżki motocrossowe 250/450 na rynku wtórnym, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort kierowcy. Zastosowano wysokiej jakości materiał ze stali nierdzewnej dla wytrzymałości i świeżego wyglądu przez długie lata, wykończony idealnie dopasowanymi sprężynami.
Kolejnym atutem jest fakt, że PitBike to motocykl, który wytrzyma próbę czasu i narażenia na działanie żywiołów, gdyż posiada wodoodporny system okablowania.
Oprócz jazdy ważna jest także konserwacja motocykla, a gównie napinanie łańcucha w co również można zaangażować dziecko. W Naszym przypadku jest to bardzo łatwe, ponieważ TSR 140R został wyposażony w przesuwany napinaczy łańcucha CNC. Ogólnie przy typowej konserwacji silniki ten działa przez lata, zwykle znacznie przekraczając potrzebę Twojego dziecka na większy PitBike, gdy dorastają.
Podsumowując, THUMPSTAR TSR 140 to idealny, wchodzący na rynek polski i europejski MINI MOTOCYKL, który zaskoczy cię nową generacją a także konstrukcją i jakością prowadzenia.
WYMIARY:
- Rozstaw osi (w mm): 1260
- Wysokość siedziska (w mm): 780
- Waga motocykla (w kg): 80
- Pojemność zbiornika 3,4L
- Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 1420*430*640
SILNIK:
- Typ silnika: YX 4-suwowy, jednocylindrowy
- Pojemność silnika: 140cc
- Skrzynia biegów: manualna, 4-biegowa (N-1-2-3-4)
- Rozrusznik: KICK
- Gaźnik: Mikuni 26mm
- Napęd: Łańcuch PSC 6 Bolt Sprocket (428 HD ogniw)
- Układ zapłonowy: CDI
- Prędkość maksymalna: 90 km/h (w zależności od przełożeń)
- Układ wydechowy: Pipe Bomb DW-1 o średnicy 38 mm
- Airbox - Tak, pod lewym, tylnym plastikiem
NADWOZIE:
- Rama: TRI-BAR marki THUMPSTAR
- Kiwak: Tak
- Przedni amortyzator: VS1 Inverted Forks | Długość 770mm | Średnica lagi 45/48mm
- Tylny amortyzator: VS1 Linkage U Shock | Długość 350mm (+/-10 mm)
- Przedni hamulec: Tarczowy z zaciskiem 2- tłoczkowym HSK (tarcza 220 mm )
- Tylny hamulec: Tarczowy z zaciskiem 1- tłoczkowym HSK (tarcza 190 mm)
- Koło przednie: 70/100-14
- Koło tylne: 80/100-12
Posiadamy również inne motocykle marki Thumpstar w różnych wersjach silnikowych, jak i w różnych wysokościach.
PS. w zestawie z Pitbikiem otrzymujesz zestaw części zamiennych (klamki, klocki, linki, uszczelki, pierścienie itd) jak i książkę serwisową.
19 lutego 2025 18:46
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Inny
Model pojazdu
Inny
Kolor
Zielony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
9:00 - 17:00
wtorek
9:00 - 17:00
środa
9:00 - 17:00
czwartek
9:00 - 17:00
piątek
9:00 - 17:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie