1 / 19
Najważniejsze
Przebieg
2 740 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
410 cm3
Moc
30 KM
Opis
Sprzedam swojego własnego Scrama 411 doposażonego do jazdy jaki mid enduro. Motocykl doposażony na nowych akcesoriach z UK i Włoch na ponad 20 tys zł. Budowałem go z myślą o jeździe po Maroku . Zależało mi na polepszeniu osiągów, zdolności terenowej i prowadzenia na drodze. Ścigam się w enduro od 1991 roku i w swoje motocykle wkładam całą swoją wiedzę zdobytą przez te lata. Motocykl był tak budowany by przypominał pojazdy z wczesnych lat 90 jak Honda XR 600 R, XL 600 R itp. Klasyczne enduro gdzie lampa idzie za kierownicą a waga mieści się w granicy max 180 kg.
Zmian jest bardzo dużo.
Zawieszenie: YSS regulowane tył i przód, gold velve, cardrige simulator, preload, dumping i rebound skok 230mm ( orginał 190mm)
Silnik: TEC CAMSHAFT - dodatkowe konie i NM. Teraz moto ma około 30 KM. Rozpędza się do 146 km/h
9 Map silnika z FUEL X wraz z autotune .NGK spark plug plus kabel WN.
Wyłącznik tylnego ABS ( w terenie niezbędne )
Siedzenie Enduro zapewnia prawidłową pozycje jazdy zgodną z przeznaczeniem Enduro / gravel and send ride
Tłumik - ZARD high pipe high Flow Racing CARBON nie jest głośy ale wydajny i lekki
Podwyższenie kierownicy
Manetki protaper
Listki
Regulowane dźwignie Hamulca i sprzęgła, Short, aluminium
Gmole GIVI
Osłona przedniej lampy metal siatka ( na gravel by kamień nie wywalił światełka nocą)
Opony MITAS enduro , dakar tył, green przód, dobre na drodze , jeszcze lepsze na piachu, w komplecie z oryginalnymi ( 200 km przebiegu)
Kierunkowskazy małe -LED
ELektroniczny przerywacz motogadget z regulowaną sekwencją do świateł LED ( LED na oryginalnym nie działa)
Błotnik przód- Honda CRF 450 - doprojektowany adapter tak by nie trzeba było modyfikować półki do montażu. Wydruk 3D z PLE wraz z metalowymi wkładkami
I jeszcze dużo innych mniejszych rzeczy...
Na wszystko dokumenty zakupowe ,
Aktualny przebieg to 2740 km. Dopiero dotarty:
1) po 300 km regulacja zaworów plus wymiana oleju
2) docieranie na wyższych obrotach do 1300 km
4)1300 km -wymiana wałka na CAM TEC plus regulacja zaworów plus wymiana oleju)
5)do 1800- docieranie na niższych obrotach
6)1800- regulacja zaworów- wymiana oleju
7)do 2500 docieranie na wyższych obrotach z nowym wałkiem i z mapą 7-8 Fuel X
teraz jest dopiero gotowy do jazdy , dotarty z nowym olejem.
Olej w lagach wymieniony na gęstszy po zmianie zawiasu i zamontowaniu Golden Velve.
Nie ma takiego drugiego moto w Europie na 100 proc. Jeżeli lubisz Old school vibe ale nie chce się za bardzo męczyć ze starymi sprzętami to polecam ten motocykl. Dziś to już rzadkość enduro jednocylindrowe do 180 kg . Można kupić szybszy i nowocześniejszy motocykl i też będzie radość- zależy czego szukasz.
Sprzedaje tylko dlatego że po ponad 30 latach na piachu i w błocie chce spełnić marzenie i wystartować w słynnym wyścigu TT na wyspie man. Potrzebuje nowych wyzwań i taki to właśnie jest cel. Jak wiadomo to kosztuje ...
Zachęcam do kontaktu, więcej opowiem w rozmowie .
21 marca 2025 19:10
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Royal Enfield
Model pojazdu
Scram
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2024
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
410 cm3
Moc
30 KM
Typ nadwozia
Enduro
Rodzaj koloru
Matowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
2 740 km
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Tuning
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Alarm
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie