Suzuki Bandit - 2
Suzuki Bandit - 3
Suzuki Bandit - 4
Suzuki Bandit - 5
Suzuki Bandit - 6
Suzuki Bandit - 7
Suzuki Bandit - 8
Suzuki Bandit - 9
Suzuki Bandit - 10
Suzuki Bandit - 11
Suzuki Bandit - 12
Suzuki Bandit - 13
Suzuki Bandit - 14
Suzuki Bandit - 15
Suzuki Bandit - 16
Suzuki Bandit - 17
Suzuki Bandit - 18
Suzuki Bandit - 19
Suzuki Bandit - 20
Suzuki Bandit - 21
Suzuki Bandit - 22
Suzuki Bandit - 23
Suzuki Bandit - 24
Suzuki Bandit - 25
Suzuki Bandit - 26
Suzuki Bandit - 27
Suzuki Bandit - 28
Suzuki Bandit - 29
Suzuki Bandit - 30
Suzuki Bandit - 31
Suzuki Bandit - 32
Suzuki Bandit - 33
Suzuki Bandit - 34
Suzuki Bandit - 35
Suzuki Bandit - 36
Suzuki Bandit - 37

1 / 37

video
Suzuki Bandit - 2
Suzuki Bandit - 3
Suzuki Bandit - 4
Suzuki Bandit - 5
Suzuki Bandit - 6
Suzuki Bandit - 7
Suzuki Bandit - 8
Suzuki Bandit - 9
Suzuki Bandit - 10
Suzuki Bandit - 11
Suzuki Bandit - 12
Suzuki Bandit - 13
Suzuki Bandit - 14
Suzuki Bandit - 15
Suzuki Bandit - 16
Suzuki Bandit - 17
Suzuki Bandit - 18
Suzuki Bandit - 19
Suzuki Bandit - 20
Suzuki Bandit - 21
Suzuki Bandit - 22
Suzuki Bandit - 23
Suzuki Bandit - 24
Suzuki Bandit - 25
Suzuki Bandit - 26
Suzuki Bandit - 27
Suzuki Bandit - 28
Suzuki Bandit - 29
Suzuki Bandit - 30
Suzuki Bandit - 31
Suzuki Bandit - 32
Suzuki Bandit - 33
Suzuki Bandit - 34
Suzuki Bandit - 35
Suzuki Bandit - 36
Suzuki Bandit - 37

19 września 2024 0:44

ID: 6128331187

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

Bandit

Rok produkcji

2007

Przebieg

76 155 km

Pojemność skokowa

1 255 cm3

Moc

98 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Japonia

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Podgrzewane manetki

Kufer

Opis

Witam! :)


Przegląd zrobiony 19.06.2024r.

OC ważne do 22.05.2025r.

Komplet dokumentów – oc, karta, dowód.

W zestawie 2 komplety kluczyków, boczne osłony oryginalnej chłodnicy, zapasowy kierunkowskaz, 2 nakrętki na wentyl, naklejki na motor oraz zapasowe na koła, rękawice letnie, pozostałe śrubki z montażu stelaża na kufry.


Dodatki:

- krótkie klamki z regulacją (sprzęgło musi być na 3-4 ustawieniu bo nie złapie zapłonu) zamontowałem krótkie bo wcześniej miałem na XJ6 – wygodniejsze jak dla mnie, nie potrafiłem przyzwyczaić się do oryginalnych,

- dodatkowy błotnik na przednim kole – przy deszczu tak nie chlapie,

- turystyczna szyba – można regulować,

- licznik biegów – ciężko teraz takiego znaleźć jak szukałem(dodatkowo drogi). Większy od innych zarazem biegi są widoczniejsze,

- crashpady,

- oryginalny wydech YOSHIMURA (bez db killera - nie ma głośnego dźwięku) – fajne brzmienie (patrz filmik) nie przeszkadza w jeździe oraz lekko strzela jak schodzi z obrotów pomiędzy. 2-3,5 tys.

- dołączam uchwyt na telefon,

- grzane manetki,

- nieprzemakalny pokrowiec Polskiej firmy na cały motor (zdjęcie z olejem)

- kufer centralny z oparciem dla pasażera,

- możliwość sprzedaży kufrów bocznych za 900zł (nie użyte) cena nowych 1000-1100zł, 40l marka kappa

- stelaże pod kufry.


Naciąg łańcucha w połowie – wcześniej też tak miałem na xj6 i zrobiłem na niej 6tys km a nic nie uciekło. Smarowany i czyszczony co 500km (w deszczu nie jeździłem). Łańcuch okej, nie odchodzi od zębatki. Zębatka nie jest ostra.

Każdy bieg wchodzi bez problemu, żaden nie wypada.

Myty pod szmatką.

Jak to w tym modelu bywa nieraz nie widać neutrala na wyświetlaczu ale bardzo rzadko mi się to zdarzyło. Wbicie N na skrzyni jest na prawdę bardzo wyczuwalne więc nawet nie trzeba patrzeć na wyświetlacz - idzie się do tego szybko nauczyć. Żaden bieg nie wypada.

Przewody nie są popękane i nie ciekną.

Chłodnica działa.

Nie dymi.

Akumulator dobry – nowy założony w 2024r, wyciągane na zimę i podłączane pod prostownik co miesiąc.

Lagi dobre, robione w 2023r.

Płyn hamulcowy oraz chłodniczy wymieniany w 2024r.

Olej oraz filtr wymieniany zawsze po sezonie na zimę. Pozostały litr w zestawie.

Filtr powietrza oraz paliwa nowy w 2021r.

Na zimnym jak i na ciepłym chodzi elegancko(przy oględzinach oczywiście motor będzie zimny)

Zawieszenie okej.

Na baku mikroskopijna wgniotka, której nawet nie widać ponieważ jest z boku i wyczuwalna tylko na dotyk. Wcześniejszy właściciel dbał oraz mówił, że lakier przeszedł zabieg i wygląda jak nówka co się zgadza.

Na zimę oraz lato woskowany lakier.

Kanapa wygodna.

Felgi, rama, proste. Maszyna jedzie prosto.

Nie zauważyłem żadnych drgań podczas jazdy.

Motocykl nie katowany.

Świece nowe przy 75tys. km.

Klocki nowe przy 75tys. km, tarcze nie wymagają wymiany (stan dobry). Hamulce działają.

Kierownica okej.

Żadnych wycieków.

ABS działa bez problemu.

Opony METZELER z listopada 2015r. (bieżnik dobry jest na zdjęciu pokazany – ciśnienia zawsze wg instrukcji) Szczerze myślałem od razu nad wymianą gdyż straszył mnie rok produkcji ale po jazdach nawet nie poczułem żeby było coś nie tak. Kleją znakomicie, nawet następny rok bym odpuścił.

Bandzior może mieć trochę więcej koni po wymianie wydechu - takie moje odczucia z jazdy.


Z tego co zrobiłem w motorku to:

- krótkie klamki, stelaże z płytą pod kufer centralny i stelaże boczne, tankpad, osłony boczne baku, naklejka na wlew (zły dobór nw czy widać na zdjęciu – nie pokrywa dobrze śrubek ale to koszt rzędu paru złotych to można wymienić) ,tylnie wkrętki pod kolor czerwony, osłona chłodnicy,

- nakrętki, mocowanie tablicy, naklejki na opony i motor – SUZUKI, YOSHIMURA

Z mankamentów, które nie wpływają kompletnie na sprawność to:

- typowe w tych modelach – pęknięty plastik przy siedzisku po prawej stronie od tyłu (patrz zdjęcie)

- kluczyk można wyciągnąć podczas jazdy (nigdy mi nie wypadł) :D zawsze zapinam go do pobliskiego metalu (patrz filmik)

Informuję o wszystkich rzeczach, ponieważ nie sprzedaję kota w worku, sprzedaję w pewni sprawny sprzęt.


Motocykl wiernie służył mi przez 2 sezony i nie było z nim najmniejszego problemu. Jest to silnik nie do zajechania co pokazują opinie innych, motor mega uniwersalny jak i elastyczny. Jazda oczywiście zaczyna się od spodu (dobry Nm 108). Do motocykla przyzwyczajałem się po sezonie i mega żałuję, że muszę sprzedać bo wybranka jest za wysoka na miejsce pasażera (zginanie nóg). Niech służy komuś innemu. O motocykl dbałem jak o każdy inny swój sprzęt dbając o każdy szczegół żeby był sprawny. Nieraz dolałem mu jakiś dodatek do paliwa z liqui moly. Proszę nie sugerować się przebiegiem – jest autentyczny a Bandit pewnie dopiero się dotarł :D. Kupiona od motocyklisty, który przesiadł się na model po lifcie. Cena jak zawsze do negocjacji.

Jak czegoś nie dopisałem to z góry przepraszam ale starałem się napisać wszystkie możliwe informacje na temat Bandita. Jeśli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania to zapraszam można się ze mną kontaktować w każdy sposób o każdej porze.


Zapraszam na oględziny oraz jazdę próbna. Jestem dostępny w Doruchowie oraz Kole.


Pozdrawiam.

 

Informacje o sprzedającym

Konrad

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Doruchów, ostrzeszowski, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store