Suzuki Bandit - 1
Suzuki Bandit - 2
Suzuki Bandit - 3
Suzuki Bandit - 4
Suzuki Bandit - 5
Suzuki Bandit - 6
Suzuki Bandit - 7
Suzuki Bandit - 8
Suzuki Bandit - 9
Suzuki Bandit - 10
Suzuki Bandit - 11
Suzuki Bandit - 12
Suzuki Bandit - 13
Suzuki Bandit - 14
Suzuki Bandit - 15
Suzuki Bandit - 16
Suzuki Bandit - 17
Suzuki Bandit - 18
Suzuki Bandit - 19
Suzuki Bandit - 20
Suzuki Bandit - 21
Suzuki Bandit - 22
Suzuki Bandit - 23
Suzuki Bandit - 24
Suzuki Bandit - 25
Suzuki Bandit - 26
Suzuki Bandit - 27

1 / 27

Suzuki Bandit - 1
Suzuki Bandit - 2
Suzuki Bandit - 3
Suzuki Bandit - 4
Suzuki Bandit - 5
Suzuki Bandit - 6
Suzuki Bandit - 7
Suzuki Bandit - 8
Suzuki Bandit - 9
Suzuki Bandit - 10
Suzuki Bandit - 11
Suzuki Bandit - 12
Suzuki Bandit - 13
Suzuki Bandit - 14
Suzuki Bandit - 15
Suzuki Bandit - 16
Suzuki Bandit - 17
Suzuki Bandit - 18
Suzuki Bandit - 19
Suzuki Bandit - 20
Suzuki Bandit - 21
Suzuki Bandit - 22
Suzuki Bandit - 23
Suzuki Bandit - 24
Suzuki Bandit - 25
Suzuki Bandit - 26
Suzuki Bandit - 27

Najważniejsze

Przebieg

69 300 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

650 cm3

Moc

85 KM

Opis

Suzuki Bandit GSF 650N

Rocznik 2008

Przebieg 69300km

OC i przegląd do czerwca 2025


Dane do sprawdzenia historii pojazdu:

GDAE18C

JS1CJ122100103630

07.10.2008


Link do danych technicznych tego modelu:

https://motobanda.pl/suzuki-gsf-bandit-650n-2007-2012


Kupiony przeze mnie w czerwcu 2023 z przebiegiem 61500km

Aktualny przebieg to 69300km


Dotychczasowa eksploatacja:


Czerwiec 2023:

- wymiana oleju, filtra oleju, wymiana płynu hamulcowego, sprzęgłowego


Październik 2023:

- Nowa opona przód - Bridgestone BT023

(Opona tył ma jeszcze trochę "mięsa")

- Wymiana klocków hamulcowych tył

- Nowe klamki hamulca i sprzęgła


Kwiecień 2024:

- Wymiana oleju, filtra oleju i powietrza, wymiana płynu chłodniczego

- Wymiana napędu (łańcuch + zębatki przy 65500km)

- Sprawdzenie stanu sprzęgła - stan bdb + nowe sprężyny


Krótka historia:

Motocykl kupiony jako moje pierwsze moto u sprawdzonego sprzedawcy motocykli z bardzo dobrymi opiniami, zaskoczył mnie rewelacyjnym stanem technicznym i wizualnym.

Poprzedni właściciele musieli bardzo o niego dbać, niestety nie znam kraju z którego został sprowadzony.

Motocykl z pewnością jest bezwypadkowy oraz został prześwietlony już od A do Z.

Silnik mimo przebiegu pracuje świetnie i z pewnością zrobi drugie tyle km.

Starałem się utrzymać jego dobry stan regularnie serwisując go dwa razy w roku u mechanika.

Myślałem, że będzie to mój motocykl na lata, jednak dzikie żądze wzięły górę i kupiłem Hayabusę...


Motocykl bardzo przyjemnie się prowadzi, mimo 240kg z lekkością manewruje między autami w korku, jednocześnie waga zapewnia stabilność i pewność przy wyższych prędkościach.

Ważę 80kg przy 184cm wzrostu i nigdy nie czułem się przytłoczony wielkością czy wagą motocykla (o ile nie trzeba by go pchać).

85 koni pozwala w mig rozpędzić maszynę sprawiając frajdę z jazdy. Wygodna pozycja za kierownicą daje komfort dłuższej jazdy bez zmęczenia.

Przy wyższych obrotach (8000+) motocykl wpada w lekkie wibracje ale wyczytałem w necie że ten typ tak po prostu ma.

Średnie spalanie jakie miałem to 6l/100km

Akumulator dobry, moto odpala od razu na strzała bez kręcenia.

Lagi suchutkie, nie ma znikąd żadnych wycieków.

Posiada stopkę centralną przez co czyszczenie, smarowanie łańcucha i inne czynności są o wiele prostsze.


Gdyby na siłę się do czegoś przyczepiać, z aspektów wizualnych to:

- błotnik z przodu ma odprysk

- rączka dla pasażera ma mikro ryski

- małe pęknięcie na plastiku przy kanapie

- plastik na lampie trochę zarysowany

Są to defekty wizualne których nie naprawiałem, ponieważ są prawie niezauważalne i mi nie przeszkadzały a motocykl ma przecież swoje lata.


Jeżeli chodzi o defekty techniczne:

- zielona kontrolka luzu nie zawsze się zapala od razu na postoju. (podczas jazdy wskakuje od razu)


Motocykl jest sprawdzony, w pełni gotowy do jazdy i nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wsiadać i jeździć :)


Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane zakupem. Chętnie pokażę moto i odpowiem na pytania.

Komisy, handlarze i skupy chcące kupić taniej odsprzedać drożej są proszone o nie marnowanie swojego i mojego czasu.

Cena do niewielkiej negocjacji - zainwestowałem sporo w moto i uważam że cena za tak solidny egzemplarz jest atrakcyjna.

Bandzior zimuje pod przykryciem w hali garażowej, jest możliwość kupna teraz a odbioru na sezon jeżeli ktoś nie ma gdzie go trzymać w zimie.

 

14 stycznia 2025 11:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

Bandit

Kolor

Bordowy

Rok produkcji

2008

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10125

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Kokoszki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store