Suzuki DL - 1
Suzuki DL - 2
Suzuki DL - 3
Suzuki DL - 4
Suzuki DL - 5
Suzuki DL - 6
Suzuki DL - 7
Suzuki DL - 8
Suzuki DL - 9
Suzuki DL - 10
Suzuki DL - 11
Suzuki DL - 12
Suzuki DL - 13
Suzuki DL - 14
Suzuki DL - 15
Suzuki DL - 16
Suzuki DL - 17
Suzuki DL - 18
Suzuki DL - 19
Suzuki DL - 20
Suzuki DL - 21
Suzuki DL - 22
Suzuki DL - 23
Suzuki DL - 24
Suzuki DL - 25
Suzuki DL - 26
Suzuki DL - 27
Suzuki DL - 28
Suzuki DL - 29
Suzuki DL - 30
Suzuki DL - 31
Suzuki DL - 32
Suzuki DL - 33
Suzuki DL - 34
Suzuki DL - 35
Suzuki DL - 36
Suzuki DL - 37
Suzuki DL - 38

1 / 38

Suzuki DL - 1
Suzuki DL - 2
Suzuki DL - 3
Suzuki DL - 4
Suzuki DL - 5
Suzuki DL - 6
Suzuki DL - 7
Suzuki DL - 8
Suzuki DL - 9
Suzuki DL - 10
Suzuki DL - 11
Suzuki DL - 12
Suzuki DL - 13
Suzuki DL - 14
Suzuki DL - 15
Suzuki DL - 16
Suzuki DL - 17
Suzuki DL - 18
Suzuki DL - 19
Suzuki DL - 20
Suzuki DL - 21
Suzuki DL - 22
Suzuki DL - 23
Suzuki DL - 24
Suzuki DL - 25
Suzuki DL - 26
Suzuki DL - 27
Suzuki DL - 28
Suzuki DL - 29
Suzuki DL - 30
Suzuki DL - 31
Suzuki DL - 32
Suzuki DL - 33
Suzuki DL - 34
Suzuki DL - 35
Suzuki DL - 36
Suzuki DL - 37
Suzuki DL - 38

31 sierpnia 2024 21:58

ID: 6116614499

Szczegóły

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

DL

Rok produkcji

2012

Przebieg

54 200 km

Pojemność skokowa

650 cm3

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Metalik

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Podgrzewane manetki

Opis

Suzuki DL650 AL2 VStrom (ABS) 2012

Jestem drugim właścicielem. Motocykl sprowadzony z Niemiec w 2016 z udokumentowanym przebiegiem 6 tyś km.


1) Zawieszenie tylne - amortyzator Wilbers 641 Competition z pełną regulacją tłumienia (tłumienie szybkie i wolne) oraz reboundu

2) Zawieszenie przednie - pełne dedykowane cartridge Andreani Misano Evo (Andreani to brand Ohlinsa) z regulacją tłumienia i reboundu oraz napęcia wstępnego

3) Przednie koło 17" na oponę 120/70. Oryginalna felga w komplecie i można bez problemu ją założyć i wrócić do 19"

4) Tarczki ABS dostosowane do zmienionego koła przedniego i zmodyfikowana tarczka do koła tylnego, aby przy działającym ABS nie blokował szybko koła (np. przy rotacjach) - oryginale również w komplecie

5) Przewody hamulcowe przód i tył w stalowym oplocie + klocki hamulcowe sinterowe

6) Wyłącznik systemu ABS

7) System X-TRE nie zakłócający wyświetlacza biegów - działa cały czas poprawnie

8) Podwyższenie tylnego zawieszenia (kości zawieszenia)

9) Zmienione zębatki (tylna i przednia) pod gymkhanę i tak dobrane ich średnice, żeby łańcuch nie tarł po ślizgaczu osi wahacza oraz maksymalnie skrócony odstęp między osiami motocykla

10) Dodatkowe usztywnienie przednego widelca (fork brace)

11) Podwyższenie podnóżków kierowcy (możliwość zmiany na oryginalne)

12) Aramidowe sportowe tarcze sprzęgłowe

13) Sportowe sprężyny kosza sprzęgłowego dobrane do tarcz (lżejsze działanie dźwigni sprzęgła)

14) Specjalny do tego modelu rolgaz z łagodniejszą początkową charakterystyką przepustnicy (throttle tamer) - sprowadzałem ją z USA

15) Wzmocnione i poszerzone oryginalne gmole/crashpady Suzuki - w pełni chronią kierownicę i plastiki

16) Tankgripy EZ Grip

17) Podwyższenie i cofnięcie kierownicy w kierunku kierowcy 50mm (risery) z możliwością regulacji kąta pochylenia

18) Akcesoryjne siedzenie z materiałem antypoślizgowym oraz wyprofilowanym oparciem da pośladków kierowcy (zabezpiecza przed przesuwaniem się do tyłu)) oraz wygodniejszą częścią dla pasażera

19) Pokrętło do podwyższania obrotów (IDLE)

20) Zamontowany

"dziób" tak jak w nowszym modelu

21) Lusterka o szerszym polu widzenia Vicma i lepszej aerodynamice (oryginalne w komplecie)

22) Oryginalna osłona silnika Suzuki

23) Grzane manetki

24) Dodatkowy błotnik/osłona tylnego koła Kappa (zabezpiecza amortyzator i tylną część silnika przed zachlapaniem)

25) Szyba GIVI AirFlow

26) Gniazdo zapalniczki do zasilania (montowane w serwisie Suzuki)

27) Białe klosze kierunkowskazów (pomarańczowe w komplecie)

28) Stopka centralna (odpowiednio przerobiona dźwignia stawiania motocykla aby nie zahaczała podczas dużych pochyleń)

29) Przedłużona i poszerzona podstawa stopki bocznej dostosowana do podwyższonego zawieszenia

30) Akcesoryjne regulowane i "łamane"dźwignię sprzęgła i hamulca

31) Dodatkowe lampy LED z przodu

32) Handbary - osłony rąk

33) Drobna modyfikacja tłumika - wycięcie "pea shutter" - nie brzmi głośniej (patrz link do filmu), ale za to doszło dużo basu

34) Podkładki kasujące luz zabieraka tylnej zębatki

35) Nowy akumulator zakupiony 25 października 2023


Co do pkt 2) to dodam, że taka modyfikacja wymaga między innymi wycięcia na tokarce fabrycznych tłumików z rur zawieszenia - tak przewiduje instrukcja producenta.

Robione to było w profesjonalnym zakładzie zajmującym się zawieszeniami (jak wszystkie serwisy zawieszenia) i nawet nie pytajcie ile to kosztowało. ;-)

Aktualnie nam założone świetne oponki do jazdy po asfalcie - Bridgestone S22

Motocykl serwisowany w warsztacie kolegi we Wrocławiu. Olej i inne płyny wymieniane regularnie. Dbam o to bardzo mocno.

W zasadzie wszystkie mody są w pełni odwracalne. Można z niego zrobić standardowego DL650 VStrom AL2. :-D


Filmik na YT:

https://www.youtube.com/shorts/Qa4V9b3a3N0


Sprzedaję, bo w ostatnich 3 latach motocykl praktycznie nie był używany. Do moich sportowych zmagań w gymkhanie mam od 2020 roku inny motocykl.


Aktualny przebieg: 54 tyś km.

Cena jaka mnie interesuje za wszystko co wypisane: 26 900,- zł (oczywiście można ponegocjować, ale już po obejrzeniu motocykla na żywo)

Lokalizacja: 58-150 Strzegom (dolnośląskie)

Kontakt: w godz (10-22)

 

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Strzegom, świdnicki, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store