1 / 38
31 sierpnia 2024 21:58
ID: 6116614499
Szczegóły
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SuzukiModel pojazdu
DLRok produkcji
2012
Przebieg
54 200 km
Pojemność skokowa
650 cm3
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
BiałyRodzaj koloru
Metalik
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Opis
Suzuki DL650 AL2 VStrom (ABS) 2012
Jestem drugim właścicielem. Motocykl sprowadzony z Niemiec w 2016 z udokumentowanym przebiegiem 6 tyś km.
1) Zawieszenie tylne - amortyzator Wilbers 641 Competition z pełną regulacją tłumienia (tłumienie szybkie i wolne) oraz reboundu
2) Zawieszenie przednie - pełne dedykowane cartridge Andreani Misano Evo (Andreani to brand Ohlinsa) z regulacją tłumienia i reboundu oraz napęcia wstępnego
3) Przednie koło 17" na oponę 120/70. Oryginalna felga w komplecie i można bez problemu ją założyć i wrócić do 19"
4) Tarczki ABS dostosowane do zmienionego koła przedniego i zmodyfikowana tarczka do koła tylnego, aby przy działającym ABS nie blokował szybko koła (np. przy rotacjach) - oryginale również w komplecie
5) Przewody hamulcowe przód i tył w stalowym oplocie + klocki hamulcowe sinterowe
6) Wyłącznik systemu ABS
7) System X-TRE nie zakłócający wyświetlacza biegów - działa cały czas poprawnie
8) Podwyższenie tylnego zawieszenia (kości zawieszenia)
9) Zmienione zębatki (tylna i przednia) pod gymkhanę i tak dobrane ich średnice, żeby łańcuch nie tarł po ślizgaczu osi wahacza oraz maksymalnie skrócony odstęp między osiami motocykla
10) Dodatkowe usztywnienie przednego widelca (fork brace)
11) Podwyższenie podnóżków kierowcy (możliwość zmiany na oryginalne)
12) Aramidowe sportowe tarcze sprzęgłowe
13) Sportowe sprężyny kosza sprzęgłowego dobrane do tarcz (lżejsze działanie dźwigni sprzęgła)
14) Specjalny do tego modelu rolgaz z łagodniejszą początkową charakterystyką przepustnicy (throttle tamer) - sprowadzałem ją z USA
15) Wzmocnione i poszerzone oryginalne gmole/crashpady Suzuki - w pełni chronią kierownicę i plastiki
16) Tankgripy EZ Grip
17) Podwyższenie i cofnięcie kierownicy w kierunku kierowcy 50mm (risery) z możliwością regulacji kąta pochylenia
18) Akcesoryjne siedzenie z materiałem antypoślizgowym oraz wyprofilowanym oparciem da pośladków kierowcy (zabezpiecza przed przesuwaniem się do tyłu)) oraz wygodniejszą częścią dla pasażera
19) Pokrętło do podwyższania obrotów (IDLE)
20) Zamontowany
"dziób" tak jak w nowszym modelu
21) Lusterka o szerszym polu widzenia Vicma i lepszej aerodynamice (oryginalne w komplecie)
22) Oryginalna osłona silnika Suzuki
23) Grzane manetki
24) Dodatkowy błotnik/osłona tylnego koła Kappa (zabezpiecza amortyzator i tylną część silnika przed zachlapaniem)
25) Szyba GIVI AirFlow
26) Gniazdo zapalniczki do zasilania (montowane w serwisie Suzuki)
27) Białe klosze kierunkowskazów (pomarańczowe w komplecie)
28) Stopka centralna (odpowiednio przerobiona dźwignia stawiania motocykla aby nie zahaczała podczas dużych pochyleń)
29) Przedłużona i poszerzona podstawa stopki bocznej dostosowana do podwyższonego zawieszenia
30) Akcesoryjne regulowane i "łamane"dźwignię sprzęgła i hamulca
31) Dodatkowe lampy LED z przodu
32) Handbary - osłony rąk
33) Drobna modyfikacja tłumika - wycięcie "pea shutter" - nie brzmi głośniej (patrz link do filmu), ale za to doszło dużo basu
34) Podkładki kasujące luz zabieraka tylnej zębatki
35) Nowy akumulator zakupiony 25 października 2023
Co do pkt 2) to dodam, że taka modyfikacja wymaga między innymi wycięcia na tokarce fabrycznych tłumików z rur zawieszenia - tak przewiduje instrukcja producenta.
Robione to było w profesjonalnym zakładzie zajmującym się zawieszeniami (jak wszystkie serwisy zawieszenia) i nawet nie pytajcie ile to kosztowało. ;-)
Aktualnie nam założone świetne oponki do jazdy po asfalcie - Bridgestone S22
Motocykl serwisowany w warsztacie kolegi we Wrocławiu. Olej i inne płyny wymieniane regularnie. Dbam o to bardzo mocno.
W zasadzie wszystkie mody są w pełni odwracalne. Można z niego zrobić standardowego DL650 VStrom AL2. :-D
Filmik na YT:
https://www.youtube.com/shorts/Qa4V9b3a3N0
Sprzedaję, bo w ostatnich 3 latach motocykl praktycznie nie był używany. Do moich sportowych zmagań w gymkhanie mam od 2020 roku inny motocykl.
Aktualny przebieg: 54 tyś km.
Cena jaka mnie interesuje za wszystko co wypisane: 26 900,- zł (oczywiście można ponegocjować, ale już po obejrzeniu motocykla na żywo)
Lokalizacja: 58-150 Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt: w godz (10-22)
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie