Suzuki DL - 1
Suzuki DL - 2
Suzuki DL - 3
Suzuki DL - 4
Suzuki DL - 5
Suzuki DL - 6
Suzuki DL - 7
Suzuki DL - 8
Suzuki DL - 9
Suzuki DL - 10
Suzuki DL - 11
Suzuki DL - 12
Suzuki DL - 13
Suzuki DL - 14
Suzuki DL - 15
Suzuki DL - 16
Suzuki DL - 17
Suzuki DL - 18
Suzuki DL - 19
Suzuki DL - 20
Suzuki DL - 21
Suzuki DL - 22
Suzuki DL - 23
Suzuki DL - 24
Suzuki DL - 25
Suzuki DL - 26
Suzuki DL - 27
Suzuki DL - 28
Suzuki DL - 29
Suzuki DL - 30
Suzuki DL - 31
Suzuki DL - 32
Suzuki DL - 33
Suzuki DL - 34
Suzuki DL - 35
Suzuki DL - 36
Suzuki DL - 37
Suzuki DL - 38

1 / 38

Suzuki DL - 1
Suzuki DL - 2
Suzuki DL - 3
Suzuki DL - 4
Suzuki DL - 5
Suzuki DL - 6
Suzuki DL - 7
Suzuki DL - 8
Suzuki DL - 9
Suzuki DL - 10
Suzuki DL - 11
Suzuki DL - 12
Suzuki DL - 13
Suzuki DL - 14
Suzuki DL - 15
Suzuki DL - 16
Suzuki DL - 17
Suzuki DL - 18
Suzuki DL - 19
Suzuki DL - 20
Suzuki DL - 21
Suzuki DL - 22
Suzuki DL - 23
Suzuki DL - 24
Suzuki DL - 25
Suzuki DL - 26
Suzuki DL - 27
Suzuki DL - 28
Suzuki DL - 29
Suzuki DL - 30
Suzuki DL - 31
Suzuki DL - 32
Suzuki DL - 33
Suzuki DL - 34
Suzuki DL - 35
Suzuki DL - 36
Suzuki DL - 37
Suzuki DL - 38

Najważniejsze

Przebieg

102 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

645 cm3

Moc

67 KM

Opis

Dzień dobry.


Oferuję do sprzedaży mojego niezawodnego kompana w samotnych podróżach - Suzuki DL 650 V-STROM K9 wersja z ABS.

Motocykl, pozostawiony w rozliczeniu przez poprzedniego właściciela, zakupiłem 10 grudnia 2016 r. w poznańskim salonie Triumpha. Jego cena była w porównaniu z innymi ofertami na rynku dość wysoka, ale przekonał mnie doskonały stan techniczny i bardzo dobre wyposażenie. Posiadał przebieg 43 tysiące km, i co najważniejsze – był z polskiego rynku.

Po zakupie, szukając serwisu na motocyklowym forum SUZUKI V-Strom, natrafiłem na jednego najlepszych mechaników – polecanego przez użytkowników – Michała Szramę z http://szrama.pl/ – znawcę i pasjonata tego modelu od SUZUKI.

Od pierwszego serwisu, przez osiem lat wszystkie naprawy a raczej wymiany eksploatacyjne wykonywane były w jego warsztacie. Podróżuję głownie samemu i mając blade pojęcie o mechanice i naprawach, zapewnienia udzielane przez Michała, że sprzęt po każdym przeglądzie jest w perfekcyjnym stanie gwarantowały mi święty spokój w czasie kolejnych wypraw. Zwiedziłem samemu Ukrainę, Rumunię, Alpy i niezliczoną liczbę wypadów po Polsce – nigdy nie przytrafiła mi się żadna awaria i nie miałem jakiegokolwiek problemu. Dzięki Bogu, nie uczestniczyłem na nim w żadnym wypadku ani kolizji. Technicznie jest w bardzo dobrym stanie. Wymiana oleju, filtrów i przegląd całości wykonywane były co ok. 6 tysięcy km – czasami dwukrotnie w ciągu roku - na początku i pod koniec sezonu.


Co do wyposażenia… z tego co wiem, to motocykl ma chyba wszystko… a więc:

- szyba Givi Airflow na stelażu z możliwością zmiany kąta nachylenia

- obniżone sety i podwyższone risery kierownicy - pozycja do jazdy jest bardzo komfortowa

- przerobiona kanapa u Gorjana – bardzo wygodna

- kierunkowskazy, tylna lampa oraz dodatkowe oświetlenie przednie - LED

- gmole boczne wraz z sakwami

- zachowawczo usunięta dość powszechna wada fabryczna kill switch’a, który potrafi się nadtopić i wyłączyć przednie reflektory – zamontowany przekaźnik z Yamahy

- wskaźnik zapiętego biegu GIPRO ARTE

- grzane manetki OXFORD TOURING

- poszerzana stopka TOURATECH

- automatyczna olejarka łańcucha K-TECH z dozowaniem częstotliwości i ilości smaru na łańcuch

- błotnik KAPPA tylnego koła

- przedłużenie przedniego błotnika

- handbary ACERBIS

- akcesoryjne klamki

- lusterka z KAWASAKI

- czujniki ciśnienia kół

- akcesoryjny „dziób”

- osłona przednich reflektorów

- osłona chłodnicy i silnika

- podnóżki "enduro"


W wyposażeniu podróżniczym motocykla są dwa tankbagi GIVI mały i duży, dwa kufry boczne 40 l KAPPA, centralny GIVI 55 litrów oraz mocowanie do nawigacji GARMIN Zumo XT.

Badanie techniczne i OC do lipca 2025 r.

Dwa lata założone opony HEIDENAU K60 SCOUT i wymienione nowe tarcze i klocki – przód i tył. Pod koniec 2023 r. przy przebiegu 94 tysięcy km motocykl przeszedł duży przegląd – kontrola zaworów, synchronizacja przepustnic, wymiana świec DENSO, wymiana płynów hamulcowego i chłodnicy. Silnik zalewany olejem Motul.


Aktualny przebieg to ponad 102 tysiące km, ale wg Michała Szramy mój motocykl wygląda i jeździ lepiej niż inne V-Stromy z przebiegam połowę mniejszymi. Między przeglądami


Starałem się rzetelnie opisać swój własny motocykl – od motocyklisty dla motocyklisty.

Teraz chciałbym się przesiąść na 1050 XT.


Motocykl do obejrzenia w podziemnym garażu na warszawskim Ursynowie.


Cena do rozsądnej negocjacji.

 

25 grudnia 2024 19:18

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

DL

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2009

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13425

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Przemek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ursynów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store