1 / 14
29 lipca 2024 8:18
ID: 6126530188
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SuzukiModel pojazdu
DLRok produkcji
2018
Przebieg
29 331 km
Pojemność skokowa
650 cm3
Moc
71 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
BiałyRodzaj koloru
Perłowy
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
Motocykl z bardzo krótką historią, w wrześniu 2018 kupiony w Łódzkim salonie SUZUKI przez mojego kolegę. Od razu mieliśmy umowę, że jak będzie sprzedawać to ja będę pierwszy w kolejce (wtedy miałem egzemplarz z 2017). Kolega bardzo dobrze doposażył motocykl ale niestety z wielu powodów nie jeździł motocyklem za wiele (zrobił łącznie 3335km) i od października 2021 motocykl jest mój. Od tamtej pory przebieg przyrastał nieco dynamiczniej bo jak tylko mogę jeżdżę do pracy motocyklem i zazwyczaj wakacje spędzam na motocyklu i obecnie wynosi 29331km (a nie jest to moja jedyna maszyna).
Motocykl jest w idealnym stanie, świeżo po dużym przeglądzie, po wymianie oleju, filtra, świec, opon, regulacji luzów zaworowych, wymianie płynu hamulcowego i łożysk w kołach. Nie były wymieniane klocki hamulcowe bo mają jeszcze minimum 50% oryginalnej grubości (a są to jeszcze fabryczne klocki). Kiedy to robiłem nie myślałem o sprzedaży tylko dalszej eksploatacji. Motocykl jest na sprzedaż tylko i wyłącznie dlatego, że przyczepił się do mnie inny motocykl a, że mogłem sobie pozwolić na jego zakup tak się stało.
Jak pisałem motocykl jest bardzo dobrze dodatkowo doposażony:
1. Handbary (oryginał Suzuki)
2. Aluminiowa płyta pod silnik (Givi)
3. Gmole (Givi)
4. Stelaż pod kufer centralny z płytą Monokey (Kappa/Givi) – uwaga w komplecie nie ma kufra centralnego - niestety potrzebuję go do mojego nowego motocykla!
5. Stelaże kufrów bocznych, Monokey, w komplecie również dwa kufry Kappa KGR33 (przy kufrach jest trzeci zamek także po dołożeniu centralnego można wszystkie trzy kufry otwierać jednym kluczykiem.
6. Gniazdo ładowania USB
7. Poprzeczka do zamontowania nawigacji/telefonu
8. Podgrzewane manetki KOSO (pięć stopni regulacji i pamięć ostatnio używanego ustawienia)
9. Automatyczna oliwiarka do łańcucha (prosta i skuteczna)
10. Sprzęgło hydrauliczne Magura HYMEC – wymaga użycia o wiele mniejszej siły, jest znacznie bardziej dozowalne i samo się reguluje (w komplecie oddaję również mechaniczny oryginał bo bez problemu można je założyć z powrotem)
11. Regulowana bezstopniowo szyba Givi Air Stream
12. Stopka centralna SW-Motech
13. Aluminiowa osłona łańcucha
14. Progresywne sprężyny Hyperpro w przednim zawieszeniu (poza dużo lepszym działaniem, mają ten plus, że litr oleju wystarcza do wymianu oleju w obydwu lagach – przy standardowych sprężynach litr nie wystarcza)
15. Poszerzenie stopki bocznej
16. Filtr powierza K&N (nie wymienia się go tylko czyści i ponownie nasącza olejem – zestaw do czyszczenia kosztuje podobnie jak filtr a wystarcza a znacznie dłużej)
17. Oryginalny tankpad Suzuki
18. Oryginalne przezroczyste naklejki ochronne na zbiorniku paliwa (ochrona zbiornika w miejscu styku z nogami)
Jest to w sumie mój czwarty DL650, łącznie przejechałem na tych motocyklach około 300tys. km. A jedyną awarią która uniemożliwiała jazdę bez jej usunięcia była pęknięta linka gazu (w motocyklu który miał ponad 100tys przebiegu), także zarówno ten motocykl jak i model naprawdę polecam, jest wytrzymały, sprawdzony i zawiezie Cię wszędzie gdzie tylko zamarzysz i przywiezie z powrotem.
Motocykl w idealnym stanie technicznym, nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego i ten stan na pewno jeszcze trochę będzie trwać (dopóki nie zrobisz jakiegoś przebiegu i będzie potrzeba jakaś eksploatacyjna wymiana).
Ubezpieczenie i przegląd ważne do drugiej połowy czerwca 2025.
Zapraszam do oglądania! Uwaga! Jazda próbna możliwa wyłącznie po wpłaceniu depozytu (równowartości motocykla). Przepraszam ale nie dam jeździć na motocyklu komuś kogo nie znam ani nikomu kto tylko chcę się tylko przejechać.
Za to mogę pomóc w ewentualnym transporcie motocykla na terenie naszego kraju po kosztach paliwa.
Nie interesuje mnie też żadna wymiana (no chyba, że na odpowiednią ilość gotówki).
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie