1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
57 545 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
599 cm3
Moc
98 KM
Opis
Prywatny właściciel
- garażowany
- 2 kluczyki
- kufer centralny Givi V47
- Gmole Heed
- Szyba Puig
- przerabiany wydech u Edhaust
- opony Pirelli Angel ST '23
- szybkie ładowanie na USB A QC 3.0 po zapłonie
Motocykl w moim posiadaniu od września 2023, jako mój pierwszy motocykl. W tym czasie robione było:
- 2023.11 49 000km wymiana oleju i filtra, wymiana płynu hamulcowego, wymiana płynu chłodniczego, wymiana filtra powietrzna, synchronizacja przepustnic, sprawdzenie luzy łańcucha rozrządu, wymiana manetek i klamek hamulca i sprzęgła, regulacja i smarowanie linek hamulca i sprzęgła, wymiana niesprawnego czujnika położenia biegu jałowego, wymiana wyrobionej już stopki bocznej i niesprawnego czujnika położenia stopki, naprawa niedziałającej regulacji wysokości świateł przedniej lampy
- 2024.02 przerobienie tylnej lampy led tak by spełniały europejskie normy, dodanie tylnych kierunkowskazów led, montaż nowej szyby Puig
- 2024.03 52 000km wymiana kompletu opon na Pirelli Angel ST (DOT 1523), montaż nowego zestawu dedykowanych gmoli marki HEED
- 2024.04 montaż nowego dedykowanego stelaża GIVI z płytą montażową Monokey i kufra centralnego GIVI V47
- 2024.06 55 000km wymiana oleju i filtra
dla chętnych posiadam wszystkie oryginalne elementy które demontowałem przy wymianie.
Przed moim kupnem od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że wydech był przerabiany w Edhaust (faktycznie brzmi dużo ciekawiej niż oryginalne wydechy, przy niezmienionym wyglądzie zewnętrznym, bez problemu przeszedł przegląd, policja się nie interesuje na ulicy). Zmieniona tylna lampa na Ermax (mi się wydaje że to był zwykły chińczyk, trochę ją zmodyfikowałem i dodałem oddzielne kierunkowskazy by nie było problemów na przeglądzie). Poprzedni właściciel nic nie mówił o jakiś wypadkach, jednak zauważyłem że motocykl musiał zaliczyć niewielki szlif na prawym boku ponieważ ma zamontowane nieoryginalne podnóżki, i boczna część ramy była poprawiana lakierem. Domyślam się, że z tego tez powodu została dodana nieoryginalna tylna lampa.
Przejechałem nim sporo jak na nakeda w jeden sezon (ponad 9000km) i śmiem stwierdzić, że nawet jak miał jakąś niejasną przeszłość to albo to było coś niegroźnego, albo zrobiony został na tyle dobrze, że nic złego się z nim nie dzieje.
Nie ma luzów na łożysku główki, nie znalazłem żadnych śladów pęknięć ramy czy nieoryginalnych spawów. Jeździ prosto nie szarpie, ogólnie jestem jego szczęśliwym posiadaczem.
Na dzień dzisiejszy motocykl nie wymaga żadnych napraw. Akumulator sprawny, odpala bez problemu nawet po zimowaniu. Można pomału zastanawiać się nad wymianą łańcucha gdyż już delikatnie zauważalne jest nierówne jego wyciągnięcie. Opony praktycznie nowe, to mój pierwszy pełny sezon i jeździłem nim spokojnie, ciągnęło mnie w stronę spokojnej turystyki dlatego też po roku doświadczenia postanowiłem zmienić motocykl na turystyczny. GSR używałem głównie na codzienne dojazdy do pracy i wycieczki wokół komina i kilkudniowe wyprawy(min. Polskie i Słowackie Tatry, Bieszczady czy morze Bałtyckie i Mazury). Łącznie zrobiłem nim około 9 000 km w rok, zrobiłem w nim to co potrafiłem by było komfortowo i bezpiecznie. Mimo że ma dużo mocy (nie odważyłem się sprawdzić jego granic), jest bardzo lekki, łatwo się manewruje w korkach i ma spokojny dół przez co jak najbardziej nadaje się dla początkującego i napewno długo się nie znudzi gdyż w górnej połowie obrotów budzi się szatan. Gdybym miał więcej miejsca w garażu i lepsze argumenty dla żony, pewnie by został jako drugi moto. Jest opcja demontażu kufra i stelaża, wtedy zejdziemy trochę z ceny. Zapraszam do kontaktu, i oględzin na żywo w Białymstoku.
17 marca 2025 12:14
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Suzuki
Model pojazdu
GSR
Kolor
Srebrny
Rok produkcji
2007
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
599 cm3
Moc
98 KM
Typ nadwozia
Naked
Rodzaj koloru
Metalik
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
57 545 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
Immobilizer
Kufer
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie