Suzuki GSR - 1
Suzuki GSR - 2
Suzuki GSR - 3
Suzuki GSR - 4
Suzuki GSR - 5
Suzuki GSR - 6
Suzuki GSR - 7
Suzuki GSR - 8
Suzuki GSR - 9
Suzuki GSR - 10
Suzuki GSR - 11
Suzuki GSR - 12
Suzuki GSR - 13
Suzuki GSR - 14
Suzuki GSR - 15

1 / 15

Suzuki GSR - 1
Suzuki GSR - 2
Suzuki GSR - 3
Suzuki GSR - 4
Suzuki GSR - 5
Suzuki GSR - 6
Suzuki GSR - 7
Suzuki GSR - 8
Suzuki GSR - 9
Suzuki GSR - 10
Suzuki GSR - 11
Suzuki GSR - 12
Suzuki GSR - 13
Suzuki GSR - 14
Suzuki GSR - 15

Najważniejsze

Przebieg

57 545 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

599 cm3

Moc

98 KM

Opis

Prywatny właściciel

- garażowany

- 2 kluczyki

- kufer centralny Givi V47

- Gmole Heed

- Szyba Puig

- przerabiany wydech u Edhaust

- opony Pirelli Angel ST '23

- szybkie ładowanie na USB A QC 3.0 po zapłonie


Motocykl w moim posiadaniu od września 2023, jako mój pierwszy motocykl. W tym czasie robione było:


- 2023.11 49 000km wymiana oleju i filtra, wymiana płynu hamulcowego, wymiana płynu chłodniczego, wymiana filtra powietrzna, synchronizacja przepustnic, sprawdzenie luzy łańcucha rozrządu, wymiana manetek i klamek hamulca i sprzęgła, regulacja i smarowanie linek hamulca i sprzęgła, wymiana niesprawnego czujnika położenia biegu jałowego, wymiana wyrobionej już stopki bocznej i niesprawnego czujnika położenia stopki, naprawa niedziałającej regulacji wysokości świateł przedniej lampy

- 2024.02 przerobienie tylnej lampy led tak by spełniały europejskie normy, dodanie tylnych kierunkowskazów led, montaż nowej szyby Puig

- 2024.03 52 000km wymiana kompletu opon na Pirelli Angel ST (DOT 1523), montaż nowego zestawu dedykowanych gmoli marki HEED

- 2024.04 montaż nowego dedykowanego stelaża GIVI z płytą montażową Monokey i kufra centralnego GIVI V47

- 2024.06 55 000km wymiana oleju i filtra


dla chętnych posiadam wszystkie oryginalne elementy które demontowałem przy wymianie.


Przed moim kupnem od poprzedniego właściciela dowiedziałem się, że wydech był przerabiany w Edhaust (faktycznie brzmi dużo ciekawiej niż oryginalne wydechy, przy niezmienionym wyglądzie zewnętrznym, bez problemu przeszedł przegląd, policja się nie interesuje na ulicy). Zmieniona tylna lampa na Ermax (mi się wydaje że to był zwykły chińczyk, trochę ją zmodyfikowałem i dodałem oddzielne kierunkowskazy by nie było problemów na przeglądzie). Poprzedni właściciel nic nie mówił o jakiś wypadkach, jednak zauważyłem że motocykl musiał zaliczyć niewielki szlif na prawym boku ponieważ ma zamontowane nieoryginalne podnóżki, i boczna część ramy była poprawiana lakierem. Domyślam się, że z tego tez powodu została dodana nieoryginalna tylna lampa.


Przejechałem nim sporo jak na nakeda w jeden sezon (ponad 9000km) i śmiem stwierdzić, że nawet jak miał jakąś niejasną przeszłość to albo to było coś niegroźnego, albo zrobiony został na tyle dobrze, że nic złego się z nim nie dzieje.


Nie ma luzów na łożysku główki, nie znalazłem żadnych śladów pęknięć ramy czy nieoryginalnych spawów. Jeździ prosto nie szarpie, ogólnie jestem jego szczęśliwym posiadaczem.


Na dzień dzisiejszy motocykl nie wymaga żadnych napraw. Akumulator sprawny, odpala bez problemu nawet po zimowaniu. Można pomału zastanawiać się nad wymianą łańcucha gdyż już delikatnie zauważalne jest nierówne jego wyciągnięcie. Opony praktycznie nowe, to mój pierwszy pełny sezon i jeździłem nim spokojnie, ciągnęło mnie w stronę spokojnej turystyki dlatego też po roku doświadczenia postanowiłem zmienić motocykl na turystyczny. GSR używałem głównie na codzienne dojazdy do pracy i wycieczki wokół komina i kilkudniowe wyprawy(min. Polskie i Słowackie Tatry, Bieszczady czy morze Bałtyckie i Mazury). Łącznie zrobiłem nim około 9 000 km w rok, zrobiłem w nim to co potrafiłem by było komfortowo i bezpiecznie. Mimo że ma dużo mocy (nie odważyłem się sprawdzić jego granic), jest bardzo lekki, łatwo się manewruje w korkach i ma spokojny dół przez co jak najbardziej nadaje się dla początkującego i napewno długo się nie znudzi gdyż w górnej połowie obrotów budzi się szatan. Gdybym miał więcej miejsca w garażu i lepsze argumenty dla żony, pewnie by został jako drugi moto. Jest opcja demontażu kufra i stelaża, wtedy zejdziemy trochę z ceny. Zapraszam do kontaktu, i oględzin na żywo w Białymstoku.

 

17 marca 2025 12:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

GSR

Kolor

Srebrny

Rok produkcji

2007

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

11000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

Immobilizer

Kufer

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Białystok, Wygoda

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store