1 / 4
30 września 2024 13:58
ID: 6128975833
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
SuzukiModel pojazdu
GSX-RRok produkcji
2024
Przebieg
1 509 km
Pojemność skokowa
776 cm3
Moc
83 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
SportowyKolor
NiebieskiRodzaj koloru
Perłowy
Okres gwarancji producenta
2028-05-20
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Opis
GSX-8R premiera 2024 ,zakupiony w Długołęce Salon Suzuki, jestem pierwszym właścicielem - przejechane 1500 km +/-
zrobiony Pierwszy serwis po 1000
4 Letnia Gwarancja Producenta (pozostało 3.5 roku )
Dodatkowo osłona zbiornika Paliwa -tank Pad ( nie widoczny na zdjęciu )
Motocykl szybko się wyprzedał z Salonów i obecny czas oczekiwania na Nowy to około 2/3 miesięcy czasami dłużej
Cena do negocjacji - zależy mi na szybkiej sprzedaży , Możliwość sprawdzenia w dowolnym miejscu
opis ze strony producenta ;
Suzuki GSX-8R to kolejny model z rodziny GSX. Wyróżnia się wyglądem typowym dla motocykli sportowych. Jego osiągi zachęcają do sportowej jazdy, gwarantując jednocześnie komfort i łatwość prowadzenia. Ostra i dynamiczna stylistyka wyróżnia Suzuki na ulicy - trudno ten motocykl pomylić z jakąkolwiek inną maszyną.
SPRAWDZONY SILNIK
Sercem Suzuki GSX-8R jest rzędowy dwucylindrowiec nowej generacji, o pojemności 776 cm3. Moc 85 KM zapewnia dużo lepsze osiągi niż motocykle z silnikami o pojemności 650 cm3. Co niezwykle ważne motocykl prowadzi się łatwo i przyjaźnie, co docenią także początkujący motocykliści.
„SPORT” ZDEFINIOWANY NA NOWO
Nowe Suzuki GSX-8R w znakomity sposób łączy w sobie cechy praktyczne, osiągi, przyjazne prowadzenie oraz zaawansowane opcje wyposażenia z najnowocześniejszą stylistyką motocykla sportowego. Przypadnie do gustu wszystkim motocyklistom, w każdym wieku i z dowolnymi umiejętnościami. Suzuki GSX-8R gwarantuje radość z jazdy podczas każdego wyjazdu, niezależnie od tego, czy dojeżdżasz motocyklem do pracy lub szkoły, na zakupy, czy też wybierasz się w ekscytującą podróż prowadzącą krętymi górskimi drogami.
HISTORIA ZACZĘŁA SIĘ OD SILNIKA
Projekt nowego motocykla rozpoczął się od wybrania i przygotowania idealnego silnika. Inżynierowie Suzuki najpierw starali się zaprojektować smukły i kompaktowy zespół napędowy, do którego dodana została rama, gwarantująca idealne prowadzenie. Mając to na uwadze, Suzuki zaprojektowało rzędowy dwucylindrowy silnik z rozrządem DOHC o pojemności 776 cm3, i 4 zaworami na cylinder. Jednostka zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy płynną, kontrolowaną mocą dostępną już od niskich obrotów i przyjemną dynamiką w górnym i najwyższym zakresach obrotów.
DESIGN
Stylistyka nowego modelu bardzo mocno nawiązuje do kultowych, sportowych, motocykli Suzuki. Jednocześnie styliści poświęcili wiele uwagi by wygląd Suzuki GSX-8R był nowoczesny, świeży i wyznaczał nowe kierunki.
PRZEDNIE I TYLNE ZAWIESZENIE
Widelec upside-down Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP pozwolił na wyeliminowanie wkładu z jednej goleni i umożliwił zwiększenie rozmiaru tłoka. Dzięki temu konstrukcja zawieszenia jest nie tylko lżejsza, ale także charakteryzuje się znakomitymi właściwościami tłumienia - widelec równie dobrze spisuje się podczas jazdy sportowej, jak i turystycznej. Tylne zawieszenie z centralnym amortyzatorem połączonym z wahaczem za pomocą systemu dźwigni, ma możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny i zostało skonfigurowane w ten sposób by zapewnić stabilność prowadzenia podczas jazdy na prostych oraz płynne i precyzyjne prowadzenie na drogach krętych i pełnych zakrętów.
DANE TECHNICZNE
Moc maksymalna: 85 KM/61 kW/8500 obr./min
Długość całkowita: 2155 mm
Wysokość całkowita: 1135 mm
Prześwit: 145 mm
Masa w stanie gotowym do jazdy: 205 kg
Średnica i skok tłoka: 84 mm x 70 mm
Stopień sprężania: 12,8:1
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: Sześciobiegowa
Zawieszenie – tył: Pojedynczy amortyzator, regulowane
Hamulce – przód: Tarczowe
Opony – przód: 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowe
Zapłon: Elektroniczny (tranzystorowy)
Norma Euro: Euro 5
Zużycie paliwa (l/100km) (WMTC): 4,2 l/100km
Maksymalny moment obrotowy: 78 Nm/6800 obr./min
Szerokość całkowita: 770 mm
Rozstaw osi: 1465 mm
Wysokość siedziska: 810 mm
Typ silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność silnika: 776 cm3
Zasilanie w paliwo: Wtrysk paliwa
System smarowania: Wymuszony obieg, mokra miska olejowa
Zawieszenie – przód: Widelec upside-down, sprężyny śrubowe
Kąt główki ramy/ wyprzedzenie: 25 stopni/ 104 mm
Hamulce – tył: Tarczowe
Opony – tył: 180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa: 14 l
Emisja spalin (g/km) (WMTC): 99 g/km
Informacje o sprzedającym
krzysztof
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie