Suzuki GSX-R - 2
Suzuki GSX-R - 3
Suzuki GSX-R - 4
Suzuki GSX-R - 5
Suzuki GSX-R - 6
Suzuki GSX-R - 7
Suzuki GSX-R - 8
Suzuki GSX-R - 9
Suzuki GSX-R - 10
Suzuki GSX-R - 11
Suzuki GSX-R - 12
Suzuki GSX-R - 13
Suzuki GSX-R - 14
Suzuki GSX-R - 15
Suzuki GSX-R - 16
Suzuki GSX-R - 17
Suzuki GSX-R - 18
Suzuki GSX-R - 19
Suzuki GSX-R - 20
Suzuki GSX-R - 21
Suzuki GSX-R - 22
Suzuki GSX-R - 23
Suzuki GSX-R - 24
Suzuki GSX-R - 25

1 / 25

video
Suzuki GSX-R - 2
Suzuki GSX-R - 3
Suzuki GSX-R - 4
Suzuki GSX-R - 5
Suzuki GSX-R - 6
Suzuki GSX-R - 7
Suzuki GSX-R - 8
Suzuki GSX-R - 9
Suzuki GSX-R - 10
Suzuki GSX-R - 11
Suzuki GSX-R - 12
Suzuki GSX-R - 13
Suzuki GSX-R - 14
Suzuki GSX-R - 15
Suzuki GSX-R - 16
Suzuki GSX-R - 17
Suzuki GSX-R - 18
Suzuki GSX-R - 19
Suzuki GSX-R - 20
Suzuki GSX-R - 21
Suzuki GSX-R - 22
Suzuki GSX-R - 23
Suzuki GSX-R - 24
Suzuki GSX-R - 25

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

GSX-R

Rok produkcji

2009

Przebieg

12 300 km

Pojemność skokowa

599 cm3

Moc

125 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Perłowy

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Alarm

Immobilizer

Opis

Motocykl w moim posiadaniu od Czerwca 2021 roku - zakupione z przebiegiem niecałych 7 tys. kilometrów - używane rekreacyjnie, w sprzyjającą pogodę no i ze względu na fakt, że jest to drugi motocykl w posiadaniu.

Jestem drugim właścicielem pojazdu, motocykl krajowy (zakupiony jako powystawowy - dlatego względnie późna data pierwszej rejestracji), przez cały okres użytkowania garażowany, moto nie zaliczyło żadnej gleby czy awarii - dwukrotnie odwiedziło tor w Poznaniu.

Na chwilę obecną spisuje się wzorowo - w najbliższym czasie do wymiany akumulator (obecny jest zamiennikiem a ma już około 5 lat - problem z rozruchem po około dwumiesięcznym postoju), przy 12 tysiącach wymieniony olej (Motul 5100 4T 10W40).

Skrzynia biegów działa bardzo precyzyjnie, nie zdarzyło mi się nigdy zgubić czy szukać biegu, sprzęgło bez najmniejszych zastrzeżeń.
Fabryczny amortyzator skrętu działa i ma się dobrze.


Do motocykla, w roku ubiegłym, dołożone zostały Crashpady CSP oraz Stompgrip-y widoczne na baku.
Poza owymi modyfikacjami, reszta moto w oryginale.


W 2023 roku przeszedł jedyny "większy" serwis (przebieg 11.200km) - serwis w Jassu Motors w Poznaniu:
- klocki hamulcowe przód i tył wraz z nowym płynem i nowymi przewodami w oplocie (tarcze hamulcowe pozostały oryginalne)

- wymiana napędu (zębatki, ślizgi, łańcuch)

- olej silnik plus skrzynia

- filtr powietrza

- serwis zawieszenia przód (nowe uszczelniacze kurzowe)

Opony przód i tył 75%.

Do moto załączam oryginalną szybę, oryginalną nakładkę siedzenia pasażera oraz dedykowany podnóżek prawy (służący jedynie do mocowania wydechu).
Dodaję również mocowanie x-ram do telefonu/nawigacji.
Moto sprzedawane bez rolek do podnośnika tylnego koła.


Na ostatnich zdjęciach aktualny raport z CEPIK-u.

 

28 października 2024 11:20

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Drużyna, poznański, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store