1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
34 500 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sportowy
Pojemność skokowa
599 cm3
Opis
Witam. Na sprzedaż Suzuki GSX-R 600 2007r. z przebiegiem około 34,5 tyś. km. Motocykl w świetnym stanie technicznym, wszystko sprawne, zero luzów czy wycieków, serwisowany z wielką starannością. Świerzy przegląd techniczny jak i ubezpieczenie.
Motocykl doinwestowany i mocno doposażony!!!!
Przed zapoznaniem się z poniższym opisem prac serwisowych jak i doposażenia najlepiej zrobić kawę/herbatę/ albo coś innego :D, i usiąść wygodnie.
SILNIK:
- przy 30 tyś km profilaktycznie wymieniony rozrząd + napinacz + zrobione luzy zaworowe
- przy 31 tyś km nowy termostat
- przy 31 tyś km profilaktycznie wleciała nowa pompa oleju + niezbędny zestaw uszczelek
- świece NGK wymienione przy 34 tyś km.
- 33 tyś. km wymieniony filtr paliwa
+ Sportowy filtr powietrza BMC (wielokrotnego użytku)
+ kolektor wydechowy TYTANOWY ARROW (mega lekki). Tłumik tytanowy ARROW też mam ale jest to przelot bardzo głośny, dlatego obecnie zamontowany został seryjny tłumik z GSX-R 750 K12, który waży podobnie a jest zdecydowanie cichszy co nie oznacza że SUZI nie mruczy rasowo jak na sporta przystało. Brak EXUP.
+ Aby mody działały poprawnie zamontowany jest dodatkowy sterownik silnika POWER COMANDER 3 + INGNITION MODULE
ZAWIESZENIE:
Przy około 31 tyś. km zawieszeniem zaopiekował się LTD34 Workshop z Łomianek - jedne z czołowych jak nie najlepszy Polski mega speców od zawiechy motocyklowej- kto zna ten wie.
- przód pełna odbudowa tzn. panewki, uszczelniacze, olej, + jakaś magia przy zaworkach której ja nie pojmuje - generalnie jest PETARDA, moto prowadzi się jak bajka.
- Amortyzator tył- renomowanej włoskiej marki MATRIX (koszt obecnie to około 7 tyś PLN)- pełen serwis olej uszczelniacze itd.
+ Amortyzator skrętu MATRIX ( koszt około 2 tyś, pln)
+ łożysko główki ramy wymienione przy 31 tyś km na "rolkowe" marki KOYO .
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa hamulcowa BREMBO 17
- Zaciski hamulcowe przód "monobloki" z gsxr 1000
- klocki hamulcowe przód SBS 806RST -wymienione przy 33 tyś. km- klocki tył Oem, tarcze przód i tył bez rantów w bardzo dobrym stanie.
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie przód + tył
Reasumując heble ŻYLETA!!!
NAPĘD:
- Łańcuch DID 525 VX3 -najmocniejsza wersja, wymieniony przy 32 tyś. km. brak śladów zużycia (przedłużony o 2 ogniwa)
- zębatka przód JT SPROCKET "-1 ząb" + zębatka tył JT SPROCKET "+2 zęby"- praktycznie nowe najechane mają około 1500km- Dzięki takiemu rozwiązaniu nie dosyć ze SUZI przyśpiesza obłędnie jak to zaowocowało brakiem seryjna "dziury" w przyśpieszeniu tak do 5 tyś. obrotów.
-Opony Dunlop RoadSport 2 - produkcja 2024 r. praktycznie nowe po przebiegu max 500 km
DODATKI:
- CARBONOWE osłony ramy L+P.... tak prawdziwy carbon
- CARBONOWE osłony wahacza L+P.. i tak tu też prawdziwy carbon
- Crash pady silnika
- Slidery dekla sprzęgła + pokrywy alternatora
- rolki wahaczy.
- Lusterka Barracuda
- lekki stelaż pod tablicę Barracuda
- Sportowa podwyższana szyba FARRBIARI
... THE END... możliwe że o czymś zapomniałem trochę tego jest.
Zapraszam do kontaktu i jazdy próbnej.
***Jazda testowa na ZASADACH MOTOCYKLOWYCH!!!!!!!***
tel: 690--------548----538
12 marca 2025 21:16
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Suzuki
Model pojazdu
GSX-R
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2007
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
599 cm3
Typ nadwozia
Sportowy
Rodzaj koloru
Metalik
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Przebieg
34 500 km
Stan
Używany
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Tuning
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie