1 / 9
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
501 cm3
Moc
43 KM
Opis
SWM RS 500 R Rally Edition
SWM RS 500 R to motocykl enduro z włoskiej firmy SWM, który cechuje się solidnymi osiągami i konstrukcją przystosowaną do jazdy w terenie. Motocykl charakteryzuje się dobrym stosunkiem masy do mocy, co czyni go popularnym wyborem wśród entuzjastów jazdy terenowej i zawodników enduro.
Lekka konstrukcja sprawia, że SWM RS 500 R jest zwrotny i łatwy do kontrolowania, co czyni go idealnym wyborem do wymagającej jazdy w terenie.
Safari Fuel Tanks 19L
Zbiornik paliwa Safari Fuel Tanks 19L to świetne rozwiązanie dla osób, które planują dłuższe wyprawy terenowe lub rajdy, gdzie standardowy zbiornik 7,2L może okazać się niewystarczający.
Pojemność: 19 litrów – znacznie zwiększa zasięg motocykla.
Materiał: Wytrzymały plastik o wysokiej odporności na uszkodzenia, typowy dla zbiorników terenowych.
Zachowuje ergonomię motocykla i zapewnia wygodne prowadzenie.
Masa w porównaniu ze standardowym zbiornikiem lepiej rozłożona pozytywnie zmienia balans motocykla.
Zalety:
Idealny na długie trasy lub wyprawy w odległe tereny.
Mniejsza potrzeba częstego tankowania.
Wytrzymałość w trudnych warunkach.
Rama:
SWM RS 500 R posiada lekką i wytrzymałą ramę zaprojektowaną specjalnie do jazdy enduro, co zapewnia odpowiednią sztywność oraz zwrotność w trudnym terenie. Oto kluczowe informacje na temat ramy tego motocykla:
Typ:
Konstrukcja: Stalowa rama kołyskowa (double cradle)
Materiał: Stal chromowo-molibdenowa
Geometria: Optymalizowana pod kątem stabilności i precyzji prowadzenia w terenie
Wymiary:
Rozstaw osi: Około 1490 mm
Wysokość siedziska: Około 950 mm
Prześwit: Około 300 mm
Kąt główki ramy: W granicach 27°–28° (w zależności od ustawienia zawieszenia)
Dodatki:
Rama jest zaprojektowana z myślą o łatwym dostępie do kluczowych elementów motocykla, takich jak silnik, dla uproszczenia serwisowania.
Współpracuje z lekkim aluminiowym wahaczem, co dodatkowo poprawia zwrotność i redukuje masę.
Zalety ramy:
Solidna konstrukcja odporna na naprężenia, co jest kluczowe w wymagających warunkach terenowych.
Odpowiednie wyważenie dla lepszego prowadzenia zarówno na technicznych sekcjach, jak i podczas szybkiej jazdy w otwartym terenie.
Dzięki swojej konstrukcji zapewnia niezawodność i pewność prowadzenia w zróżnicowanych warunkach.
Masa:
Motocykl zaprojektowany z myślą o dobrym stosunku masy do mocy, co jest kluczowe w segmencie enduro. Oto informacje dotyczące jego masy:
Masa na sucho: Około 112 kg
Masa z płynami (gotowy do jazdy): Około 132–138 kg (z pełnym zbiornikiem paliwa i innymi płynami eksploatacyjnymi)
Silnik:
Oto podstawowe parametry silnika tego modelu:
Typ: Czterosuwowy, jednocylindrowy
Pojemność: 501 cm³
Średnica i skok tłoka: 97 mm × 67,5 mm
Rozrząd: SOHC, 4 zawory na cylinder
Chłodzenie: Cieczą
Moc maksymalna: Około 43 KM (w zależności od wersji mapy wrtysku)
Moment obrotowy: Około 40 Nm
Zasilanie: Wtrysk paliwa (EFI)
Zapłon: Elektroniczny
Skrzynia biegów: 6-stopniowa manualna
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Zawieszenie:
SWM RS 500 R zawieszenie to jedna z jego mocnych stron, ceniona przez użytkowników za niezawodność i precyzję działania w wymagających warunkach.
jest w pełni regulowane, co pozwala dostosować je do różnych warunków terenowych i preferencji użytkownika.
solidne wykonanie i wysoki skok zapewniają dobrą absorpcję nierówności i stabilność w trudnym terenie.
Przód:
Typ: Widelec teleskopowy USD (odwrócony)
Producent: Kayaba (KYB)
Średnica lag: 48 mm
Skok zawieszenia: 300 mm
Regulacje:
Kompresja
Odbicie
Twardość sprężyny (preload)
Tył:
Typ: Amortyzator centralny z systemem Pro-Link (wahacz aluminiowy)
Producent: Kayaba (KYB)
Skok zawieszenia: 300 mm
Regulacje:
Kompresja
Odbicie
Twardość sprężyny (preload)
Hamulce:
Układ hamulcowy w SWM RS 500 R jest zaprojektowany z myślą o niezawodności i kontroli podczas jazdy w terenie, gdzie wymagana jest precyzja i odporność na zabrudzenia.
SWM RS 500 R jest wyposażony w wydajny układ hamulcowy, dostosowany do jazdy terenowej i enduro. Oto szczegóły dotyczące hamulców tego motocykla:
układ posiada dobrą modulację i siłę hamowania, co jest kluczowe w trudnych warunkach terenowych.
System jest zoptymalizowany pod kątem redukcji masy i wytrzymałości na wysokie temperatury generowane podczas intensywnego hamowania.
Przód:
Typ: Hamulec tarczowy hydrauliczny
Średnica tarczy: Około 260 mm
Zacisk: Dwutłoczkowy
Producent: Brembo
Dodatki: Stalowy oplot przewodów hamulcowych
Tył:
Typ: Hamulec tarczowy hydrauliczny
Średnica tarczy: Około 220 mm
Zacisk: Jednotłoczkowy
Producent: Brembo
11 grudnia 2024 21:39
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
SWM
Model pojazdu
RS 500 R
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2024
Typ Silnika
Czterosuwowy
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
RemZ Race
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie