Talaria XXX to najnowszy produkt w ofercie Talarii. Młodszy brat Talarii Sting MX4. Talaria XXX została stworzona specjalnie z myślą o ruchu ulicznym i posiada wszystkie funkcje, takie jak pełnokolorowy wyświetlacz 3,5 x 4, pełny zestaw oświetlenia, w tym kierunkowskazy, uchwyt na tablicę rejestracyjną i opony szosowe typu street slick. Poczuj natychmiastową moc i moment obrotowy tego e-roweru o dużej mocy w ciasnych uliczkach miasta i na utwardzonych chodnikach.
Cechy produktu
Silnik o wysokim momencie obrotowym 5000 W i napięciu 60 V
Moment obrotowy 45 Nm
Zasięg 70 km
Czas ładowania 3 godziny
Prędkość maksymalna 75km/h
Hydrauliczny hamulec tarczowy
Ulepszone tarcze hamulcowe o średnicy 223 mm
Bateria litowa 40AH LG
Ładowarka 12Ah
Hamowanie regeneracyjne
Konstrukcja kombinowanego układu napędowego jest idealna dla lekkiego roweru elektrycznego X3. Wysokowydajny, bezszczotkowy synchroniczny silnik średniego napędu z magnesami trwałymi jest zbudowany z najwyższej jakości materiałów magnetycznych. Ulepszony silnik DC IPM (wewnętrzny magnes trwały). Silnik może wygenerować szczytowy moment obrotowy 45 Nm, a także maksymalny moment obrotowy 284 Nm na tylne koło.
Z całkowicie nową ramą stworzoną specjalnie z myślą o zwrotności, lekkości i zwartości. W tej ramie zastosowano stop aluminium 6061 i proces kucia pod ciśnieniem 6000 ton w celu uzyskania wysokiej wytrzymałości na rozciąganie. Rower gwarantuje bezpieczną i przyjemną jazdę nawet w najtrudniejszym terenie.
Deska rozdzielcza wyposażona jest w wyświetlacz OLED o wysokim kontraście, który zapewnia kierowcom wyraźny obraz wyświetlanych danych przy niskim zużyciu energii. Deska rozdzielcza korzysta z komunikacji CAN w celu przesyłania danych z BMS akumulatorów i sterownikiem silnika. Menu wyświetlacza zapewnia szereg informacji, w tym prędkość maksymalną/średnią, zasięg, dane dotyczące akumulatora, tryb jazdy, kody błędów, poziom regeneracji i inne. Deskę rozdzielczą można również regulować, aby umożliwić różne ustawienia dla różnych rozmiarów kół, rozmiarów zębatek, poziomów regeneracji silnika oraz zmianę pomiędzy KM/H i MPH.
Tylne zawieszenie DNM o konstrukcji wielowahaczowej. Lekki, odwrócony przedni widelec DNM.
Czas ładowania 2,5-3,5 godziny
Kontroler z Talarii STING, został ulepszony pod kątem odporności na uderzenia, przeciwzakłóceniowej, precyzyjnej kontroli napięcia i prądu rozładowania EABS, kontroli błędów, ochrony przed wysoką i niską temperaturą. Zapewnia to kierowcy mocne, ekscytujące i bezpieczne wrażenia z jazdy z myślą o długowieczności.
Wymiary i waga
Długość: 1906,78 mm
Szerokość: 804,93 mm
Wysokość: 1101,85 mm
Wysokość siedziska: 804,93 mm
Min. prześwit 269,75 mm
Rama: stop aluminium
Rozmiar kół: 19″ przód 17″ tył
Szerokość opony: 70/100-19
Rozstaw osi: 1254,76 mm
Skok przedniego widelca: 159,77 mm
Masa pojazdu: 50kg
Maksymalne obciążenie: 75 kg