Triumph Daytona - 2
Triumph Daytona - 3
Triumph Daytona - 4
Triumph Daytona - 5
Triumph Daytona - 6
Triumph Daytona - 7
Triumph Daytona - 8
Triumph Daytona - 9
Triumph Daytona - 10
Triumph Daytona - 11
Triumph Daytona - 12
Triumph Daytona - 13

1 / 13

video
Triumph Daytona - 2
Triumph Daytona - 3
Triumph Daytona - 4
Triumph Daytona - 5
Triumph Daytona - 6
Triumph Daytona - 7
Triumph Daytona - 8
Triumph Daytona - 9
Triumph Daytona - 10
Triumph Daytona - 11
Triumph Daytona - 12
Triumph Daytona - 13

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

660 cm3

Moc

95 KM

Opis

CAŁKOWICIE NOWA DAYTONA 660


Cena katalogowa rocznika 2024:
SNOWDONIA WHITE / SAPPHIRE BLACK: 43 950,00 PLN *WYPRZEDAŻ Rocznika 2024 = 40 450,00 PLN

SATIN GRANITE / SATIN JET BLACK: 44 450,00 PLN *WYPRZEDAŻ Rocznika 2024 = 40 950,00 PLN
CARNIVAL RED / SAPPHIRE BLACK: 44 450,00 PLN *WYPRZEDAŻ Rocznika 2024 = 40 950,00 PLN

Charakterystyczny trzycylindrowy silnik Triumpha, pionierski i udoskonalany przez dziesięciolecia. Idealna konfiguracja, łącząca nisko położony moment obrotowy i charakter twina z wysokiej klasy osiągami czterocylindrowego silnika do tego wyjątkowe, rasowe brzmienie Triple'a Triumpha. Generujący moc 95 KM przy 11 250 obr./min i maksymalny moment obrotowy, wynoszący 69 Nm, dostępny w zakresie od 3 125 obr./min do 11 750 obr./min. już w ponad 80 procentach. Daytona 660 jest zarówno elastyczna, jak i ekscytująca w prowadzeniu.


Na szosie przekłada się to na dostępne sportowe osiągi, które docenisz niezależnie od trasy, jak i stylu jazdy. Tę płynną pracę silnika uzupełnia super płynna, sześciobiegowa skrzynia biegów za sprzęgłem typu Slip & Assist. Dzięki lekkiemu działaniu dźwigni i progresywnemu prowadzeniu, zatrzymywanie i ruszanie podczas jazdy w mieście jest dziecinnie proste. Konstrukcja sprzęgła ogranicza również blokowanie tylnego koła podczas gwałtownego zwalniania, zapewniając płynne i pewne wchodzenie w zakręty

Daytona 660 jest naszpikowana technologią poprawiającą zarówno wrażenia z jazdy, jak i bezpieczeństwo. System Ride-by-Wire zapewnia precyzyjną reakcję przepustnicy, a także daje wybór trzech trybów jazdy: Sport, Road i Rain. Każdy z trybów posiada inną reakcję przepustnicy i poziom interwencji kontroli trakcji, przy czym tryb Sport zapewnia największą reaktywność przepustnicy podczas podczas sesji na torze lub przejażdżek typowo szosowych. System kontroli trakcji można dezaktywować za pomocą przycisku sterowania w menu, opcja ta w szczególności przydatna dla motocyklistów, którzy preferują bardziej tradycyjne „analogowe” wrażenia z jazdy.


Hamowanie w Daytonie 660 zawsze jest skuteczne i pewne dzięki wysokiej jakości ABS-owi. Skuteczny proces hamowania sterowany przez wysokiej klasy modulator Continental, zapewnia większe bezpieczeństwo, bez uczucia ingerencji często kojarzonej z mniej dopracowanymi systemami – zwiększa to pewność kierowcy w każdych warunkach.


Kolorowy ekran TFT zintegrowany z czarno-białym wyświetlaczem LCD wyświetla komunikaty z wielofunkcyjnego oprzyrządowania motocykla. Kompaktowy i przejrzysty układ sprawia, że wszystkie niezbędne dla kierowcy informacje, są wyraźnie wyświetlane i łatwe do odczytania w różnych warunkach oświetleniowych. Wyświetlacz jest kompatybilny z systemem łączności My Triumph, który umożliwia nawigację „Zakręt po Zakręcie” oraz obsługę telefonu, jak i playlist. Wszystkie funkcje są w przejrzysty sposób wyświetlane na ekranie TFT i sterowane za pomocą przełącznika, co ułatwia obsługę podczas jazdy

SILNIK

CAŁKOWICIE NOWA DAYTONA 660 Specyfikacja:

Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym, 240° kąt zapłonu

Pojemność 660 cm³

Średnica 74.04 mm

Suw 51.1 mm

Stopień sprężania 12.05

Maksymalna moc 95 KM (70 kW) przy 11 250 obr./min

Maksymalny moment obrotowy 69 Nm przy 8 250 obr./min

Układ zasilania Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy

Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku

Układ napędowy Łańcuch X-ring

Sprzęgło Mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów 6-stopniowa


PODWOZIE

Rama Rama obwodowa z rur stalowych

Wahacz Obustronnie, odlewane ze stali

Przednie koło Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala

Tylne koło Odlewane z aluminium 17 x 5.5 cala

Przednia opona 120/70 ZR 17

Tylna opona 180/55 ZR 17

Przednie zawieszenie 41 mm odwrócony widelec Showa z rozdzieleniem funkcji (SFF-BP), skok 110 mm

Tylne zawieszenie Showa monoshock RSU, z regulacją napięcia wstępnego, skok 130 mm

Przedni hamulec Podwójne, pływające tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski, ABS

Tylny hamulec Pojedyncza, stała tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk przesuwny, ABS

Przyrządy Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT


WYMIARY ORAZ MASA

Szerokość kierownicy 736 mm

Wysokość bez lusterek 1145.2 mm

Wysokość siedzenia 810 mm

Rozstaw osi 1425.6 mm

Kąt pochylenia główki ramy 23.8 º

Wyprzedzenie 82.3 mm

Pojemność zbiornika paliwa 14 L

Masa z płynami 201 kg


ZUŻYCIE PALIWA

Zużycie paliwa (4,9 l / 100 km) 57.6 mpg

Emisja CO2 113 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.


SERWIS

Interwał między przeglądami 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

GWARANCJA 24 miesiące bez limitu kilometrów

ZESTAW DO KONWERSJI NA KATEGORIĘ A2

Nowi jak i młodzi kierowcy z prawem jazdy kategorii A2, mogą w pełni cieszyć się motocyklem Daytona 660. Twój Dealer Triumpha może zamontować dedykowaną manetkę APS i ograniczyć moc silnika do 35 kW

KONTAKT:

Adam Plaskota

t.

e-mail: adam.plaskota@triumphpolska.pl


Rafał Majcherkiewicz

t.

e-mail: rafal.majcherkiewicz@triumphpolska.pl


Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00

Sobota: 10.00 - 14.00


Triumph Trójmiasto

al. Grunwaldzka 223

80-266 Gdańsk


Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do zakupu, niniejsza oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

 

16 grudnia 2024 12:56

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Triumph

Model pojazdu

Daytona

Kolor

Biały

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30338

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

TRIUMPH Trójmiasto

TRIUMPH Trójmiasto
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (32) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store