1 / 20
23 września 2024 19:07
ID: 6128265773
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
TriumphModel pojazdu
Street TripleRok produkcji
2017
Przebieg
32 908 km
Pojemność skokowa
765 cm3
Moc
123 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
NakedKolor
SzaryRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
WłochyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Opis
Przedmiotem ogłoszenia jest Triumph Street Triple 765 RS z roku 2017. Sprzęt pochodzi z Włoch, a ja jestem jego pierwszym właścicielem w kraju. Mam do niego trochę tamtejszych faktur na serwisy jak i dwa kluczyki. Motocykl ma na ten moment 32900km przebiegu, kupiłem go jesienią zeszłego roku w salonie AM Motors. Przeszedł tam regulację zaworów, wymianę świec i ogólny przegląd przed sezonowy z wymianą wszelkich płynów.
Wyposażenie jak w każdym RS'ie tej generacji plus dołożone:
- quickshifter Triumph działający w górę,
- regulowany zawias przód Showa i tył Ohlins;
- mapy silnika Rain/Road/Sport/Rider;
- światła dzienne LED;
- manetka gazu ride by wire;
- automatyczne wyłączanie kierunkowskazów;
- hamulce przód i tył Brembo;
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie;
- złącze USB do ładowania telefonu w ogonie pod nakładką siedzenia;
- grzane manetki Oxford HotGrips Pro Touring z kontrolerem napięcia;
- osłona chłodnicy, frotka na zbiorniczku płynu hamulcowego;
- kierunkowskazy LED;
- światła mijania/długie na żarówkach LED;
- slidery ramy OEM Triumph;
- slidery osi przód i tył;
- owiewka Acerbis;
- handbary (fabryczne zaślepki mam i oddaję ze Streetem);
- nakładka zamiast siedzenia pasażera (niestety samego siedzenia nie mam);
- krótkie mocowanie tablicy;
- osłona tylnego zbiorniczka płynu hamulcowego;
- okleiłem czerwone wstawki na żółto, można je łatwo odkleić przywracając oryginał;
- gripy i tankpad na zbiorniku paliwa;
- wymieniony płyn chłodniczy, hamulcowy przód + tył i olej przed sezonem;
- ring do zamocowania tankbaga (system Tanklock do toreb Kappa/Givi);
- rolki wahacza pod stojak.
Opony przód i tył to Pirelli Diablo Rosso III, powinny jeszcze wystarczyć na 2 sezony. W międzyczasie uszczelniłem misę olejową na oringach rurki wychodzącej z pompy wody oraz wymieniony przewód płynu chłodzącego (ktoś przede mną źle złożył osłonę zębatki, przez co przewód się przetarł o zębatkę). Podgrzewane manetki same wyłączają się gdy akumulator nie ma ładowania, z tego co pamiętam poniżej 13V.
Klocki hamulcowe tył - 60%, Klocki przód - nowe, założyłem, żeby nie wydawać komuś sprzętu na zjechanych.
Sprzedaję uczciwy motocykl, którym sam bym nadal jeździł, gdyby nie chęć wygodnego jeżdżenia we dwójkę. Cena podlega negocjacji w granicach rozsądku. Dla zdecydowanej osoby zostawię uchwyt RAM X-Grip z dużym rozstawem ramion pod większe smartfony. Na ten moment motocykl nie wymaga żadnego wkładu, tankować i jeździć. ;)
W grę wchodzi zamiana z dopłatą w jedną lub drugą stronę na Triumpha Tiger 1200 z roczników od 2015 i wyżej, alternatywnie wezmę pod uwagę Tigera Sport 1050 (od 2018), BMW R1200RS, KTM Adventure 1050 / 1190 / Superduke 1290 GT i podobne.
Informacje o sprzedającym
Dawid
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie