Vespa GTV-LXV - 1
Vespa GTV-LXV - 2
Vespa GTV-LXV - 3
Vespa GTV-LXV - 4
Vespa GTV-LXV - 5
Vespa GTV-LXV - 6
Vespa GTV-LXV - 7

1 / 7

Vespa GTV-LXV - 1
Vespa GTV-LXV - 2
Vespa GTV-LXV - 3
Vespa GTV-LXV - 4
Vespa GTV-LXV - 5
Vespa GTV-LXV - 6
Vespa GTV-LXV - 7

Szczegóły

Marka pojazdu

Vespa

Model pojazdu

GTV-LXV

Rok produkcji

2023

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

300 cm3

Moc

24 KM

Rodzaj napędu

Pas napędowy

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Bezstopniowa

Typ nadwozia

Skuter

Kolor

Beżowy

Możliwość finansowania

Tak

Rodzaj koloru

Matowy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

Jako autoryzowany dealer pojazdów marek Piaggio Vespa od wielu lat jesteśmy liderem i wiedziemy prym w sprzedaży skuterów tych marek w całej Polsce. Kupując pojazd w Scooterii masz gwarancję że dołączasz do największej grupy szczęśliwych nabywców tych marek oraz możesz mieć pewność że transakcja zostanie zrealizowana na najwyższym poziomie. Sprzedawane przez nas pojazdy wysyłamy w każde miejsce w kraju i za granicą.


ODWAŻNA STRONA PONADCZASOWEJ LEGENDY


Vespa GTV celebruje odważną i fascynującą stronę Vespy.


Nowy GTV nawiązuje do podróży typowych dla słynnego „vespone”, ale prezentuje się w nowej odsłonie, z wykończeniami, które podkreślają jego sportowy charakter.

Rezultatem jest mariaż tradycji i nowoczesności, klasycyzmu i zuchwałości”.


DESIGN, KTÓRY ROBI RÓŻNICĘ


Oprzyrządowanie jest połączone z charakterystyczną rurową kierownicą za pomocą oryginalnego wspornika i jest zamknięte w groźnie wyglądającej górnej owiewce inspirowanej światem wyścigów.

Tylna część dwukolorowego siodła jest przygotowana do montażu opcjonalnej nakładki w kolorze nadwozia.

Jego wyścigowe powiązania widać również w projekcie pięcioramiennych obręczy kół w kolorze matowej czerni z pomarańczowymi wykończeniami.


SILNIK

HPE jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy

POJEMNOŚĆ

278 cm3

MOC MAKSYMALNA

17.5 kW (23.8 KM) przy 8250 obr./min.

MAKSYMALNY MOMENT

OBROTOWY

26 Nm przy 5250 obr./min.

UKŁAD ZASILANIA

Nowy wtrysk elektroniczny PFI (Port Fuel Injection)

ROZRUCH

Elektryczny

PRZEKŁADNIA

CVT z serwerem momentu obrotowego

SPRZĘGŁO

Automatyczne odśrodkowe, suche, z tłumikami drgań

CHŁODZENIE

Cieczą

KONSTRUKCJA NOŚNA

Karoseria z blachy stalowej ze wspawanymi wzmocnieniami

ZAWIESZENIE PRZEDNIE

Jednoramienny wahacz ze sprężyną i amortyzatorem

hydraulicznym

ZAWIESZENIE TYNE

Dwa amortyzatory hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego w 4 pozycjach

ZUŻYCIE PALIWA

3.3 l/100 km

EMISJA CO2

75 g/km

HOMOLOGACJA

Euro 5

OPONA PRZEDNIA

Bezdętkowa 120/70 - 12”

OPONA TYLNA

Bezdętkowa 130/70 - 12”

HAMULEC PRZEDNI

Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR

HAMULEC TYLNY

Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem

hydraulicznym - ABS/ASR

DŁUGOŚĆ/SZEROKOŚĆ/ROZSTAW

KÓŁ

1,975 / 775 / 1,375 mm

WYSOKOŚĆ SIODŁA

790 mm

ZBIORNIK PALIWA 8.5 litra (zawiera 2 litry rezerwy)


Istnieje możliwość finansowania pojazdu, leasing operacyjny dla firmy lub leasing dla osoby fizycznej.

W ofercie posiadamy wszystkie aktualne pojazdy Piaggio Vespa oraz akcesoria i części.

Posiadamy również inne oferty pojazdów używanych sprawdzonych w naszym serwisie.


Kontakt:

„SCOOTERIA” - Autoryzowany Dealer Piaggio Vespa

ul. Garwolińska 3, 04-356 Warszawa

Salon: tel.

 

20 sierpnia 2024 18:25

Informacje o sprzedającym

SCOOTERIA AUTORYZOWANY DEALER PIAGGIO VESPA GILERA

SCOOTERIA AUTORYZOWANY DEALER PIAGGIO VESPA GILERA
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2013

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (33) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 19:00

  • wtorek

    09:00 - 19:00

  • środa

    09:00 - 19:00

  • czwartek

    09:00 - 19:00

  • piątek

    09:00 - 19:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store