1 / 36
Najważniejsze
Przebieg
63 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Skuter
Pojemność skokowa
400 cm3
Moc
14 KM
Opis
Pierwsza seria Vespa 400, całkowicie odrestaurowana w moim warsztacie. Została rozebrana "do ostatniej śrubki", zrobione zostały wszystkie blachy i lakier, silnik, zawieszenie, elektryka, zostały założone nowe opony, akumulator itp. Samochód wygląda jak nowy, zapewniam, że jest w lepszym stanie niż wyjechał z fabryki. Od remontu przejechał około 50 km. Posiada aktualny przegląd i ubezpieczenie OC.
Vespa 400 to mikrosamochód z silnikiem umieszczonym z tyłu, produkowany przez ACMA w Fourchambault we Francji od 1957 do 1961 roku według projektów włoskiej firmy Piaggio. Sprzedawano trzy różne wersje: „Luxe”, „Tourisme” i „GT”
Samochód miał swój głośny publiczny debiut 26 września 1957 roku podczas prezentacji prasowej zorganizowanej w Monako. Dyrektorzy ACMA zadbali o dobrą frekwencję przedstawicieli prasy, zapraszając także trzech sławnych kierowców wyścigowych na premierę Vespy 400.
Model 400 był dwumiejscowym samochodem z miejscem za siedzeniami, w którym można było pomieścić bagaż lub dwójkę małych dzieci na opcjonalnej poduszce. Przednie siedzenia miały proste rurowe metalowe ramy z tkaninową tapicerką na elastycznych „sprężynach”, a pomiędzy siedzeniami znajdował się hamulec ręczny, rozrusznik i ssanie. Zmiana biegów była zamontowana centralnie w podłodze. Tylne drzwi na zawiasach zostały pokryte od wewnątrz jedynie cienką plastikową okładziną przymocowaną do metalowego poszycia panelu drzwi, zapewniając cenną dodatkową przestrzeń wewnętrzną. We wczesnych samochodach okna w głównych drzwiach nie otwierały się, co spotkało się z krytyką, ale zwiększały szerokość użytkową dla kierowcy i pasażera.
Model 400 był dwumiejscowym samochodem z miejscem za siedzeniami, w którym można było pomieścić bagaż lub dwójkę małych dzieci na opcjonalnej poduszce. Przednie siedzenia miały proste rurowe metalowe ramy z tkaninową tapicerką na elastycznych „sprężynach”, a pomiędzy siedzeniami znajdował się hamulec ręczny, rozrusznik i ssanie. Zmiana biegów była zamontowana centralnie w podłodze. Tylne drzwi na zawiasach zostały pokryte od wewnątrz jedynie cienką plastikową okładziną przymocowaną do metalowego poszycia panelu drzwi, zapewniając cenną dodatkową przestrzeń wewnętrzną. We wczesnych samochodach okna w głównych drzwiach nie otwierały się, co spotkało się z krytyką, ale zwiększały szerokość użytkową dla kierowcy i pasażera. Oprzyrządowanie było bardzo proste i obejmowało jedynie prędkościomierz i lampki ostrzegawcze niskiego poziomu paliwa, światła drogowe, ładowanie dynama i kierunkowskazy. Dach kabrioletu można było zwinąć z szyny górnej szyby przedniej do górnej części tylnej pokrywy silnika, pozostawiając konwencjonalne metalowe boki nad drzwiami. Akumulator 12 V umieszczono z przodu samochodu, za atrapą przedniego grilla, na wysuwanej półce. Koło zapasowe znajdowało się we wnęce pod siedzeniem pasażera.
15 grudnia 2024 9:37
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Vespa
Model pojazdu
Inny
Kolor
Szary
Rok produkcji
1959
Typ Silnika
Dwusuwowy
VIN
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Fiat Linea Fresca
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie