WSK M06 - 1
WSK M06 - 2
WSK M06 - 3
WSK M06 - 4
WSK M06 - 5
WSK M06 - 6
WSK M06 - 7
WSK M06 - 8
WSK M06 - 9
WSK M06 - 10
WSK M06 - 11
WSK M06 - 12
WSK M06 - 13
WSK M06 - 14
WSK M06 - 15

1 / 15

WSK M06 - 1
WSK M06 - 2
WSK M06 - 3
WSK M06 - 4
WSK M06 - 5
WSK M06 - 6
WSK M06 - 7
WSK M06 - 8
WSK M06 - 9
WSK M06 - 10
WSK M06 - 11
WSK M06 - 12
WSK M06 - 13
WSK M06 - 14
WSK M06 - 15

6 września 2024 9:17

ID: 6128112160

Szczegóły

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

WSK

Model pojazdu

M06

Rok produkcji

1967

Przebieg

28 400 km

Pojemność skokowa

123 cm3

Moc

8 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Dwusuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

Opis

OPIS MOTOCYKLA

W 1964 roku ruszyła seryjna produkcja motocykla WSK M06-64. Model ten był następcą produkowanych równolegle modeli WSK M06-L i WSK M06-Z. Motocykl ten był kolejną modernizacją modelu podstawowego M06. Główne zmiany dotyczyły zwiększeniu bezpieczeństwa, komfortu jazdy i wygody kierowcy.

Wprowadzono olejowe tłumienie amortyzatorów, zwiększono skuteczność hamowania dzięki zastosowaniu pełnych piast, zwiększono średnicę lampy przedniej. Wprowadzono również kosmetyczne zmiany, zrezygnowano z bocznych puszek, chromowanej kratki na zbiorniku paliwa i osłony silnika. Zadanie konstruktorów, polegające na zwiększeniu komfortu jazdy i bezpieczeństwa kierowcy w stosunku do poprzednich wersji powiodło się.

WSK M06-64 był najkrócej produkowanym seryjnie modelem z podwójną ramą (tzw. dwuramówka"). W 1966 roku WSK M06-64 kosztowała około 5 800 zł przy przeciętnych zarobkach na poziomie 800 zł miesięcznie.

SZCZEGÓŁY TECHNICZNE NOWEGO MOTOCYKLA

• SILNIK S01-Z JEDNOCYLINDROWY DWUSUWOWY

• POJEMNOŚĆ SKOKOWA 123 CM3

• MOC 6,5 KM

• GAŹNIK G20-M

• SPRZĘGŁO MOKRE TRZYTARCZOWE

• SKRZYNIA BIEGÓW TRZYSTOPNIOWA

• NAPĘD ZA POMOCĄ ŁAŃCUCHA 1/2"

• KOŁA 18" WYMIENNE

• HAMULCE BĘBNOWE PEŁNOPIASTOWE

• BĘBNY ALUMINIOWE ŻEBROWANE

• INSTALACJA ELEKTRYCZNA 6V, PRĄDNICA 25 W

• ZAPŁON ISKROWNIKOWY

• ZBIORNIK PALIWA O POJEMNOŚCI 12,5 L

• RAMA PODWÓJNA

• CIĘŻAR WŁASNY 98 KG

• PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 80 KM/H

• PRĘDKOŚĆ UŻYTKOWA 60 KM/H

• ZUŻYCIE PALIWA 2,5 L/100 KM PRZY 60 KM/H

Oferowany motocykl został kompleksowo odrestaurowany w 2018 roku na oryginalnych częściach (nowe opony, akumulator, naklejki). Od tego czasu nieużywany. W sierpniu tego roku przeprowadzono niezbędne czyszczenia układu paliwowego (zbiornik, kranik, gaźnik, filtr paliwa + przewody), wymieniono olej przekładniowy, nowy akumulator i motocykl został uruchomiony.

Motocykl zarejestrowany, ubezpieczony, po przeglądzie technicznym – ważny do 02.09.2025

Sprawny, zadbany, do jazdy.

W komplecie (w cenie):

dwa kaski białe typu „orzeszek” oryginalne z okresu produkcji motocykla;

dwie oryginalne instrukcje obsługi i serwisu: jedna z 1962 druga (obszerniejsza) z 1965 roku

instrukcje z rysunkami, zdjęciami, detalami serwisu

płaszcz skórzany, czarny, męski na 185 cm, z lat 80-tych – świetnie uzupełnia stylówkę z okresu

 

Informacje o sprzedającym

Sławomir

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store