1 / 39
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
YamahaModel pojazdu
MTRok produkcji
2023
Przebieg
17 747 km
Pojemność skokowa
890 cm3
Moc
119 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
NakedKolor
SzaryRodzaj koloru
Metalik
Okres gwarancji producenta
2025-05-31
lub do (przebieg km)
100000 km
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Opis
Yamaha MT-09 w malowaniu Cyan Storm
Odnośnie zdjęć - są one ustawione chronologicznie, pierwsze są najnowsze (te z ciemnej scenerii stan obecny) a ostatnie zdjęcia są z dnia odbioru motocykla - 01.06.2023
Oglądających na OLX zapraszam na platformę OTOMOTO - więcej zdjęć + film
OC ważne do 30.05.2025
Przegląd techniczny ważny do 30.05.2026
Gwarancja do 31.05.2025
Jeśli chodzi o dane techniczne, wyposażenie katalogowe czy możliwości motocykla (IMU, tryby, kontrola trakcjii...) odsyłam do strony producenta.
Jest to moja perełka, pierwszy motocykl kupiony z salonu, kobieta narzeka, że bardziej o niego dbam niż o nią.
Motocykl zakupiony w salonie YAMAHA Motorland w Krakowie, od początku w moich rękach. Pedantycznie zadbany, mocno doposażony, czysty, bez jakichkolwiek uszkodzeń, parkingówek czy obcierek, gotowy do jazdy czy też zimowania, nigdy kręcony na zimnym. W ciągłym użytku, natomiast najpewniej przebieg już nie wzrośnie ze względu na aurę oraz porę roku.
Jak można stwierdzić po przebiegu motocykl był dość często eksploatowany, ma za sobą kilka dłuższych wypraw w pojedynkę oraz z pasażerką. Natomiast w żadnymstopniu nie wpływa to na stanmotocykla, poniżej wszystko wytłumaczone.
Regularnie serwisowany wg. zaleceń producenta w salonie YAMAHA Wawrosz w Bielsku-Białej. Poniżej historia serwisów, również tych wykonywanych na własną rękę (częstsze zmiany oleju oraz filtra oleju). Na wszystko mam "papiery".
- pierwsza zmiana oleju wraz z filtrem na własną rękę ~500 km
- pierwszy serwis wg. producenta ~1200 km
- wymiala oleju wraz z filtrem - 4874 km
- wymiala oleju wraz z filtrem - 7849 km
- drugi serwis wg. producenta ~10 500 km
- serwis na gwarancji - 12280 km (sprawdzenie działania quickshiftera, wymiana płynu hamulcowego przód, pełny serwis zacisków przód bez wymiany klocków oraz tarcz) powód - brak prawidłowego powrotu tłoczków hamulcowych do pozycji "0"
- wymiana oleju wraz z filtrm - 17163 km
Motocykl obecnie na 3-ciej oponie tylnej oraz 2-giej przedniej. Bridgestone Battlax Hypersport S23 Komplet, mają 3700 km przebiegu, grubość bieżnika tył 5mm (nowe mają 6,4mm). Osobiście uważam, że model S23 w porównaniu do S22 (fabryczne) jest dużo bardziej dopracowany, lepiej klei i znacznie mniej się zużywa. Posiadam również pełna historię zużycia poprzednich opon jakby kogoś to interesowało.
Poniżej lista części, które zostały dodane/wymienione, wszystkie uwzględnione na zdjęciach:
- pełny układ wydechowy włoskiej marki Mivv, bez katalizatora (4100 zł), osobiście uważam, że na oryginalnym brzmi jak odkurzacz
- klamki hamulca oraz sprzęgła frezowane, łamane marki Puig (650 zł)
- tankpady marki ONEDESIGN (270 zł)
- rolki wachacza Puig (145 zł)
- osłony osi przód Puig (400 zł)
- crashpady (760 zł)
- mocowanie pod sakwy SW-Motech Blaze Pro (800 zł, cena sakw - 1800 zł, nie jest uwzględniona w cenie motocykla, natomiast możemy się dogadać na miejscu, mogę również owe mocowanie zdemontować na życzenie klienta, odjęta zostanie wówczas cena mocowania (800 zł) od podanej ceny motocykla)
- tylnie kierunkowskazy (90 zł)
- krótkie mocowanie tablicy rejestracyjnej (100 zł)
- oryginalne wyjście USB do ładowania (400 zł)
- mała szybka z Aliexpress (75 zł)
- kanapa - obszyta na nowo, wymieniona fabryczna gąbka na piankę memoryczną oraz zwiększona ilość pianki u kierowcy oraz u pasażera, zostało to wykonane przez firmę Splinter z Strumienia, komfort jazdy na nowej kanapie bez żadnego porównania, polecam poczytać opinie firmy Splinter (900 zł)
Posiadam wszystkie oryginalne elementy które zostały wymienione na aftermarketowe (wydech, klamki, kierunkowskazy, oryginalne długie mocowanie tablicy rejestracyjnej), które oczywiście oddaje klientowi w podanej cenie.
Pełna dokumentacja, faktury, książka serwisowa, 3 kluczyki, oryginalny pakiet narzędzi.
Powód zmiany - chęć wymiany na coś większego z większą mocą, należę do dość rosłych osób, Mtek troszeczkę za mały.
Motocykl można obejrzeć w Bielsku-Białej. Zachęcam do oględzin oraz jazdy próbnej (jeżeli warunki pogodowe na to pozwolą). Wyrażam zgodę na sprawdzenie motocykla w dowolnym serwisie (proszę o wcześniejszy kontakt).
Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.
Na wszystkie pytania dotyczące motocykla odpowiem telefonicznie bądź smsowo - nr. tel.:
5 listopada 2024 23:59
Informacje o sprzedającym
Szymon
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie