Yamaha MT - 1
Yamaha MT - 2
Yamaha MT - 3
Yamaha MT - 4
Yamaha MT - 5
Yamaha MT - 6
Yamaha MT - 7
Yamaha MT - 8
Yamaha MT - 9
Yamaha MT - 10
Yamaha MT - 11
Yamaha MT - 12

1 / 12

Yamaha MT - 1
Yamaha MT - 2
Yamaha MT - 3
Yamaha MT - 4
Yamaha MT - 5
Yamaha MT - 6
Yamaha MT - 7
Yamaha MT - 8
Yamaha MT - 9
Yamaha MT - 10
Yamaha MT - 11
Yamaha MT - 12

Najważniejsze

Przebieg

55 727 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

850 cm3

Moc

130 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Opis

Siemanko!


Z bólem serca sprzedaję moją niunię Mt-09 z 2018 roku. Powód? Otóż przyszła pora żeby przesiąść się na cos mniej diabelnego i wyrywającego czyli harley'a. Jestem 3 właścicielem Emki od 2022 roku. Pierwszy właściciel kupił motocykl w salonie PL, szosował po europie, drugi właściciel używał raczej do krótkich lotek. W moje ręce wpadł z przebiegiem 32 955 km. Aktualnie na Emce jest przebieg 55 tys kilometrów i dalej rośnie. Niunia godnie służyła mi w trasach w góry jak i do przemieszczania się po mieście. Motocykl jest bezwypadkowy. Z informacji drugiego właściciela, pierwszy właściciel będąc na wyprawie w górach miał sytuację, gdzie zaparkował maszynę na poboczu na grząskiej ziemi, co spowodowało przewrócenie się motocykla, natomiast jedyny ślad po tej sytuacji to ryski na crashpadach. Nauczony doświadczeniem właściciel zakupił rozszerzenie na wąską stopkę motocykla. Mt-09 kupiłem praktycznie w stanie gołym i zacząłem tworzyć swój projekt a oto jego efekty:


- Pełen układ wydechowy Akrapovic Racing Line Tytanowy wraz z DB -killerem - Brzmi genialnie, przykuwa uwagę a posiadaczowi gwarantuje podniecenie.


- Woolich Race Tools - Światowa topka jezeli chodzi o quickshifter i downshifter tzw. blipper. Pomijając fakt posiadania dodatkowo launch control, który robi z tego motocykla bestie, posiadaczom BMW gruza robi z ego ścierkę do mycia podłóg, a kobietom kisiel w gaciach (To mit, zawsze tylko faceci się obracają ale dobry chwyt marketingowy) oraz pit speed limiter (BAJER) to praca quickshiftera i blipper jest cudem technologii motoryzacyjnej. Mając fabrycznego (pierwszy raz miałem motocykl z quickshifterem) myślałem

, że nie potrzebuję nic lepszego. Jakie moje zdziwienie było, kiedy poczułem co to znaczy światowej klasy Woolich.


- Strojenie motocykla pod powyższy układ wydechowy i zestaw sportowy quickshitera Woolish'a - uzyskano wyższą moc do 130 KM, idealnie dostosowano prace silnika do nowego zestawu quickshifter i downshiftera (Blipperem) bez szarpań. Zmieniono i dostosowano fabryczne mapy - STD (spokojna jazda, deszczowa pogoda) A (Agresywna najmocniejsza mapa) B (Tutaj zastosowano opóźniony zapłon *UWAGA* Tę mapę zażyczyłem sobie w celu po prostu posiadania takiego gadżetu. Nie była ona W OGÓLE używana przeze mnie ponieważ przy długotrwałym jeżdżeniu na tej mapie można doprowadzić do szybszego zużycia części silnika. Ta mapa jest stricte w zakładce "można się pochwalić ze taką mam".)

Popy, dźwięk, marchewki są wystarczające na mapie A i STD, które nie zużywają silnika tak jak opóźniony zapłon. Dodatkowo motocykl został odblokowany do maksymalnej prędkości.


- Oklejanie felg i motocykla - Moja własna robota i wizja, która zajęła mi kilka miesięcy pracy nad motocyklem. Włożyłem bardzo dużo serducha i wysiłku do mojego wymarzonego efektu wizualnego.


- Lusterka Highsider


- Klamki womet-tech


- Amortyzator tylny Wilbersa


Nie będę się rozpisywał nad częściami, ponieważ każdy ma dostęp do google, żeby potwierdzić sobie jak wysokiej klasy to sprzęty są oraz jaka jest ich cena. Oczywiście nie ominęły mnie wymiany części, które są zalecane do wymiany przy odpowiednim kilometrarzu.


- Nowe S23 oponki przód + tył (aktualnie okolo 400km najechane)

- Nowy łańcuszek rozrządu wymieniony przy 40k

- Kompleksowy przegląd silnika przy którym wymieniono świece, uszczelki i inne części eksploatacyjne

- Wymieniono łożysko gówki ramy - poprzedni własciciel za mocno dokręcił śrubę gówki ramy co z czasem spwodowało zużycie (zacinanie się) łożyska.

- Nowe klocki hamulcowe plus płyn hamulcowy

- Nowy olej regularnie wymianiany przeze mnie co 7 tyś kilometrów.

- Nowy akumulator (fabryczny się poddał)

- Napęd wymieniany wraz zębatkami około 9 tyś km temu - zostało 2/3


Z mniejszych dodatków:


- Szyba puig

- Nowe manetki (aktualnie grzane manetki, ale niestety przestały działać)

- USB socket od yamahy

- Crashpady

- Nakładki na wentyle do pomiaru ciśnienia w czasie rzeczywistym


Posiadam pełną dokumentację, faktury, wykresy z mapowania, dodatkowe klucze za mojego czasu użytkowania oraz poprzedników. Wszystko jest w 100% transparentne i do wglądu dla kupującego. Motocykl jest przygotowany do Buy&Ride. Następca dosłownie NIC nie musi robić z motocyklem. Bardzo trudno mi się rozstać z tym motocyklem, dlatego wystawiam go na sprzedaż tylko na dwa miesiące. Jeżeli motocykl się nie sprzeda, wtedy niunia zostaje ze mną do końca mojego lub naszego życia.

Więcej materiałów posiadam na instagramie : mt09_nightfluo

W razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego lub SMS. Szerokości kochani!

 

8 kwietnia 2025 22:52

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

MT

Kolor

Szary

Rok produkcji

2018

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store