1 / 17
9 września 2024 19:27
ID: 6128189648
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
YamahaModel pojazdu
TenereRok produkcji
2021
Przebieg
34 000 km
Pojemność skokowa
689 cm3
Moc
73 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
BiałyKraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż mój prywatny motocykl, który posiadam trzeci sezon. Zrobiłem nim 28tys km. Jestem drugim właścicielem. Motocykl bardzo dobrze znany, nie będę tu opisywał jego plusów i minusów, dla mnie po przesiadce z CRF1000L okazał się strzałem w dziesiątkę. Mega uniwersalny i dający sporo frajdy z jazdy.
Motocykl nie był męczony z terenie, 80% jazdy było po asfalcie, nie posiada połamanych czy porysowanych plastików. Jest bezwypadkowy. Wszystko jest na swoim miejscu.
Co do eksploatacji, na początku tego sezony przeszedł spory serwis, z regulacją zaworów, wymianą świec, płynu hamulcowego, chłodniczego. Olej zmieniałem co 6-9 tys km. Serwis zawieszenia przedniego i tylnego robiony w 2023 roku u Sanchez Suspension. Napęd również zmieniany w poprzednim roku. Motocykl poza wymianą opon ( tę trudną decyzję jakie wybrać, zostawiam przyszłemu posiadaczowi) nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Przegląd do 2026 roku, OC do Maja 2025.
Poniżej lista kliku najważniejszych modyfikacji, faktycznie jest ich sporo więcej na kwotę ok. 20 tys zł:
- kompletny przelotowy układ wydechowy zakończony tłumikiem MIVV z DBkillerem.
- Quickshifter Cordona ( najwyższa półka, OEM się nie umywa.)
- Pre filtr TwinAir z ramką
- Filtr powietrza BMC
- Pod wyżej wymienione rzeczy została zrobiona mapa, poprawiony dół i środkowy zakres obrotów u Michała z Motokofeina. Motocykl znacznie żwawszy, lepsza reakcja na gaz i + kilka km i nm :)
- Siedzenie żelowe robione w MW MOTO w Ełku, +2 cm do wysokości. Dla osób +180cm
- Wideorejestrator motocyklowy VIOFIO ( przód i tył)
- Gmole SW MOTECH
- Czujniki ciśnienia powietrza w kołach
- Podnóżki regulowane SW MOTECH
- Koła przerobione na bezdętkowe
- Amortyzator skrętu SAVAGE + mocowanie ET RACING
- Stopka centralna Heavy Duties, lżejsza od OEM i tak nie odstaje
- Deflektory boczne + szyba medium i osłona lampy od WRS.
- Regulacja szyby
- Kierunkowskazy OEM LED
- Lusterka regulowane DOUBLETAKE MIRROR ( dożywotnia gwarancja na szkło)
- Halogen MOTO3 mocowany do półki (daje więcej światła niż pozycja i długie razem)
- Barkbusters
- Ramka na chłodnice OEM
- Przedłużona dźwignia sprzęgła CAMEL ADV (działa na jeden palec)
- Kufer Givi
- Mocowanie po kufer centralny Givi( odsunięte 10cm do tyłu, dzięki czemu wycieczka z pasażerką nie stanowi problemu i nie uderza Cię co chwilę kaskiem )
- Mocowanie pod kufry boczne/sakwy, system GIVI ( kufry boczne nie są w zestawie)
- Płyta pod silnik Carbonowo-Kevlarowa od 3D moto (bardzo lekka i wytrzymał)
- Mocowanie pod nawigację + zasilanie GARMIN ZUMO XT/ XT2 ( nawigacja nie jest w zestawie )
- Gniazdo USB z voltomierzem
- Klamki sprzęgła i hamulca z regulacją
... i jeszcze sporo innych.
Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, jest bardzo wygodny, zwiedziłem nim m.in. Rumunię, Alpy, Słowację, sam i z pasażerką, zawsze przynosił wiele frajdy z jazdy.
Zapraszam osoby poważnie zainteresowane, jedynym argumentem do negocjacji są opony, które nie długo trzeba będzie wymienić. Pierwsza osoba, którs obejrzy motocykl odjedzie razem z nim.
Pozdrawiam
Informacje o sprzedającym
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie