1 / 11
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
YamahaModel pojazdu
TracerRok produkcji
2020
Przebieg
36 500 km
Pojemność skokowa
900 cm3
Moc
115 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
CzarnyKraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Alarm
Podgrzewane manetki
Kufer
Immobilizer
Opis
1. Jestem pierwszym właścicielem - motocykl zakupiony 03.03.2021 w Centrum Yamaha Poznań - przed zakupem zarejestrowany na dealera ze względu na zmianę przepisów norm EURO na przełomie 2020/2021.
2. Przebieg 36.500 km - udokumentowany:
- sezon 2021: 11177 km
- sezon 2022: 8591 km
- sezon 2023: 10254 km
- sezon 2024: 6478 km.
3. Serwisowany w Centrum Yamaha Poznań, pełna historia do wglądu - prowadzona książka serwisowa oraz zbierana dokumentacja (rachunki, wydruki serwisowe, itd.). Poniżej zestawienie:
- serwis ASO - 18.05.2021 - 1385 km - przegląd po 1000 km, olej, filtr, czyszczenie zacisków
- serwis ASO - 19.10.2021 - 10417 km - przegląd po 10 000 km, olej, filtr, wymiana napędu, wymiana opon na Pirelli Angel ST
- serwis ASO - 18.10.2022 - 19768 km - przegląd po 20 000 km, olej, filtr, płyn hamulcowy, 3x świeca, filtr powietrza, wymiana opony tylnej Pirelli Angel ST, czyszczenie zacisków
- serwis ASO - 01.06.2023 - 24458 km - wymiana opony przedniej Pirelli Angel ST (przebita opona; możliwe zwulkanizowanie, ale była prawie dwuletnia, więc wymiana na nową)
- serwis ASO - 04.10.2023 - 28982 km - przegląd po 30 000 km, olej, filtr, filtr powietrza, wymiana opony tylnej Pirelli Angel ST, czyszczenie zacisków, wymiana napędu (JT+ZFD+DID)
- serwis ASO - 21.05.2024 - 32525 km - wymiana opony tylnej Pirelli Angel ST (przebita opona; możliwe zwulkanizowanie, ale wolałem kupić nową).
4. Dodatkowe wyposażenie wraz z kosztami (rachunki do wglądu):
- osłona chłodnicy GIVI - 347 zł
- przedłużenie błotnika przód Pyramid - mniej chlapie po deszczu - mniej sprzątania - 90 zł
- przedłużenie błotnika tył Pyramid - mniej chlapie po deszczu - mniej sprzątania - 160 zł
- Scottoiler eSystem - automatyczne smarowanie łańcucha - urządzenie sterujące intensywnością zamocowane na kierownicy - 1350 zł
- Scottoiler Scorpion dual injector - podawanie oleju na zębatkę z obydwu stron zębatki - 141 zł
- gmole GIVI - 561 zł
- poszerzenie stopki GIVI - 165 zł
- crashpady przód SW-Motech - 257 zł
- crashpady tył SW-Motech - 257 zł
- tłumik MIVV Y.049.L3C - rewelacyjny, pełny (kolektory + wydech) układ wydechowy pod silnik CP3 - w stosunku do fabrycznego wydechu +8,4 KM, -4.1 kg, karta z homologacją - bije dźwiękiem wszystkie Arrowy, Akrapy, Leo, itd. - gwarantuję zadowolenie z bycia zauważalnym - 3410 zł
- drugie gniazdo 2xUSB + wyświetlacz napięcia akumulatora (przydatne w turystyce) - 45 zł
- plastikowe nakładki na gmole GIVI - 45 zł
- naklejki Tracer na kufry boczne - 20 zł
- folia, osłona wyświetlacza/licznika - 40 zł
- deflektor Darkojak - oryginalna szyba jest za krótka, a akcesoryjne szyby wyglądają jak żagiel - deflektor = kompromis, sprawdza się - 219 zł
- osłona zbiorniczka płynu hamulcowego w kolorze złotym Tracer - 20 zł
- PUIG M6 rolki wahacza - 70 zł
- tankpad PUIG - 75 zł
- tanklock Kappa BF23 - 68 zł
- tankbag GIVI XS308 - 399 zł
- naklejki Tracer na felgi - 55 zł
- moduł GPS - stały dostęp online do lokalizacji przez aplikację (przy zakupie przekażę więcej informacji) - 310 zł
- mocowanie halogenów GIVI LS2139 - 190 zł
- halogeny Kappa KS322 - homologowane, idealnie doświetlają drogę wieczorami, za dnia motocykl nie do niezauważenia - 1200 zł
- Stelaż kufra centralnego GIVI SR2139 - 268 zł
- płyta kufra centralnego GIVI E251 - 166 zł
- kufer centralny GIVI V47NNT - 649 zł
- dodatkowe światło stop do kufra centralnego GIVI E135 - 159 zł
- bagażnik do kufra centralnego E159 - 240 zł
- nawigacja TomTom Rider 550 - 1300 zł
- poszerzenie handbarów - przy oryginalnych podwiewa pod rękaw - 320 zł.
5. Tracer na ogumieniu Pirelli Angel ST (przód 120/70ZR17, tył 180/55ZR17 TL) - według mnie najlepsze dopasowanie i pewność jazdy - tył spokojnie wystarcza na 10 000 km.
6. Napęd: zębatka przednia JT F1591-16RB, zębatka tylna ZFD 45z, łańcuch DID 525 ZVMX G&G 118 - wystarcza przynajmniej na 20 000 km.
7. Akumulator wymieniony na nowy - zakupiony 29.04.2024 (na gwarancji) - oryginalny Yuasa YTZ10S - identyczny, jak fabryczny.
8. Dodatkowym atutem jest aktualne ubezpieczenie PZU OC/AC/NNW prowadzone od momentu zakupu motocykla - prawdopodobnie jest możliwość przejęcia i kontynuacji - aktualne ważne do 17.03.2025.
9. Wszystkie fabryczne elementy (np. wydech) posiadam i przekazuję przy sprzedaży.
10. Motocykl bardzo zadbany, bezwypadkowy, nie brał udziału w jakiejkolwiek kolizji, nie leżał, itp. Jeździł tylko po asfalcie.
Zapraszam.
17 października 2024 0:01
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie