Yamaha Tracer - 2
Yamaha Tracer - 3
Yamaha Tracer - 4
Yamaha Tracer - 5
Yamaha Tracer - 6
Yamaha Tracer - 7
Yamaha Tracer - 8
Yamaha Tracer - 9
Yamaha Tracer - 10
Yamaha Tracer - 11
Yamaha Tracer - 12
Yamaha Tracer - 13

1 / 13

video
Yamaha Tracer - 2
Yamaha Tracer - 3
Yamaha Tracer - 4
Yamaha Tracer - 5
Yamaha Tracer - 6
Yamaha Tracer - 7
Yamaha Tracer - 8
Yamaha Tracer - 9
Yamaha Tracer - 10
Yamaha Tracer - 11
Yamaha Tracer - 12
Yamaha Tracer - 13

18 września 2024 13:55

ID: 6127046942

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

Tracer

Rok produkcji

2016

Przebieg

40 000 km

Pojemność skokowa

689 cm3

Moc

74 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Szwecja

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

W skrócie:

  • motocykl w 100% sprawny, naprawy robione w ASO w Szwecji, przeprowadziłem się razem z nim do Polski
  • 2 właściciel, zawsze trzymany w garażu
  • motocykl sprzedaję, bo kupiłem inny


Motocykl gorąco polecam! Nigdy nie miałem nawet najmniejszej awarii, nic tylko jeździć :) Świetnie się prowadzi, jest bardzo lekki i ma nisko środek ciężkości. Ma również bardzo dobre hamulce: z przodu podwójna tarcza z dwutłoczkowymi zaciskami (plus oczywiście ABS na przód i tył). Niesamowity silnik Yamahy, który ma praktycznie stały moment obrotowy, przez co ciągnie od samego dołu i często przyspiesza lepiej niż motocykle z dużo większą mocą na papierze, a przy tym jest bardzo oszczędny - średnie spalanie około 4l/100km.

Teraz kupiłem motocykl z dokładnie tym samym silnikiem - Yamaha Tenere 700 :)


Zapraszam do kontaktu! Motocykl można obejrzeć w Krakowie na Podgórzu (ul. Przedwiośnie).


_____________________________________________________________________


Więcej informacji + historia:

Motocykl wyprodukowany w 2016r, ale zarejestrowany dopiero w lipcu 2018, więc de facto 6-letni. Jestem drugim właścicielem, kupiłem motocykl w 2021 r. w Szwecji od kobiety z przebiegiem niecałe 10 tyś. (sprzedawała bo zaszła w ciążę). Motocykl był zarejestrowany cały czas w Szwecji (tam mieszkałem) i całą historię pojazdu tam można sprawdzić tutaj podając tablice rejestracyjne OGB264 (SE):

https://fordon-fu-regnr.transportstyrelsen.se/

W Polsce zarejestrowany przeze mnie pod numerem KR 37S3


Motocykl zadbany, 100% sprawny technicznie. Co roku na wiosnę robiony przegląd z wymianą wszystkich płynów i filtrów. W Szwecji zawsze serwisowany w autoryzowanych serwisach, a już w Krakowie przegląd na wiosnę robiłem w Revolt Customs & Mechanic (swoją drogą polecam). Założona świeżutka guma Metzeler ROADTEC 01 SE i standardowo zrobione: hamulce, filtry i płyny. Napęd wymieniany pod koniec zeszłego sezonu, około 3 tyś km temu.


Od razu po moim zakupie w 2021 r. przewróciłem się na motocyklu i się tak poślizgnął po asfalcie lewą stroną. Nic groźnego, ale porysowane było sporo elementów, głównie plastiki, ale też skrzynia biegów. Wszystkie uszkodzone części zostały wymienione w autoryzowanym serwisie na nowe. Naprawa pokryta z ubezpieczenia, koszt około 15 tyś. zł. Od tego czasu zrobione około 30 tyś. km w 3 lata.


Jeżeli chodzi o przebieg, to niestety nie znam dokładnej wartości, ale szacuję na około 40-45 tyś. km. Około rok temu ktoś próbował mi ukraść motocykl i rozwiercił stacyjkę, przez co cała elektronika musiała zostać wymieniona (jest to jeden moduł) i przebieg się zresetował. Ostatni wpis w szwedzkiej bazie jest z lipca 2022 i wynosi 23218km, a robiłem około 10 tyś. km rocznie. Od wymiany elektroniki (przez około rok) zrobione trochę ponad 9 tyś. km (na zdjęciu) więc w miarę się zgadza.


2 minimalne modyfikacje:

  • wyprowadzone jest gniazdo USB (podłączone do zapłonu) w czaszy po lewej stronie
  • zamontowana jest krótsza nóżka z Yamahy Fazer (FZ8), przez co motocykl jest bardziej pochylony - chodziło o to, żeby móc jeszcze podłożyć coś pod nóżkę, gdy zostawiałem motocykl na żwirze/piachu, a on się nie przewrócił


Kilka zadrapań (widoczne na zdjęciach):

  • porysowany taki plastik nad kierunkowskazem przy prawej manetce
  • malutkie ryski na plastiku z prawej strony
  • zadrapanie na baku przy samym siedzeniu
  • przebarwienia na plastiku baku - robiłem tak zdjęcie, żeby było widać, ale w rzeczywistości jest chyba lepiej
  • porysowane takie metalowe osłonki po obu stronach(tam gdzie się ociera piętami w trakcie jazdy)
 

Informacje o sprzedającym

Jan

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store