1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
40 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
689 cm3
Moc
74 KM
Opis
W skrócie:
- motocykl w 100% sprawny, naprawy robione w ASO w Szwecji, przeprowadziłem się razem z nim do Polski
- 2 właściciel, zawsze trzymany w garażu
- motocykl sprzedaję, bo kupiłem inny
Motocykl gorąco polecam! Nigdy nie miałem nawet najmniejszej awarii, nic tylko jeździć :) Świetnie się prowadzi, jest bardzo lekki i ma nisko środek ciężkości. Ma również bardzo dobre hamulce: z przodu podwójna tarcza z dwutłoczkowymi zaciskami (plus oczywiście ABS na przód i tył). Niesamowity silnik Yamahy, który ma praktycznie stały moment obrotowy, przez co ciągnie od samego dołu i często przyspiesza lepiej niż motocykle z dużo większą mocą na papierze, a przy tym jest bardzo oszczędny - średnie spalanie około 4l/100km.
Teraz kupiłem motocykl z dokładnie tym samym silnikiem - Yamaha Tenere 700 :)
Zapraszam do kontaktu! Motocykl można obejrzeć w Krakowie na Podgórzu (ul. Przedwiośnie).
_____________________________________________________________________
Więcej informacji + historia:
Motocykl wyprodukowany w 2016r, ale zarejestrowany dopiero w lipcu 2018, więc de facto 6-letni. Jestem drugim właścicielem, kupiłem motocykl w 2021 r. w Szwecji od kobiety z przebiegiem niecałe 10 tyś. (sprzedawała bo zaszła w ciążę). Motocykl był zarejestrowany cały czas w Szwecji (tam mieszkałem) i całą historię pojazdu tam można sprawdzić tutaj podając tablice rejestracyjne OGB264 (SE):
https://fordon-fu-regnr.transportstyrelsen.se/
W Polsce zarejestrowany przeze mnie pod numerem KR 37S3
Motocykl zadbany, 100% sprawny technicznie. Co roku na wiosnę robiony przegląd z wymianą wszystkich płynów i filtrów. W Szwecji zawsze serwisowany w autoryzowanych serwisach, a już w Krakowie przegląd na wiosnę robiłem w Revolt Customs & Mechanic (swoją drogą polecam). Założona świeżutka guma Metzeler ROADTEC 01 SE i standardowo zrobione: hamulce, filtry i płyny. Napęd wymieniany pod koniec zeszłego sezonu, około 3 tyś km temu.
Od razu po moim zakupie w 2021 r. przewróciłem się na motocyklu i się tak poślizgnął po asfalcie lewą stroną. Nic groźnego, ale porysowane było sporo elementów, głównie plastiki, ale też skrzynia biegów. Wszystkie uszkodzone części zostały wymienione w autoryzowanym serwisie na nowe. Naprawa pokryta z ubezpieczenia, koszt około 15 tyś. zł. Od tego czasu zrobione około 30 tyś. km w 3 lata.
Jeżeli chodzi o przebieg, to niestety nie znam dokładnej wartości, ale szacuję na około 40-45 tyś. km. Około rok temu ktoś próbował mi ukraść motocykl i rozwiercił stacyjkę, przez co cała elektronika musiała zostać wymieniona (jest to jeden moduł) i przebieg się zresetował. Ostatni wpis w szwedzkiej bazie jest z lipca 2022 i wynosi 23218km, a robiłem około 10 tyś. km rocznie. Od wymiany elektroniki (przez około rok) zrobione trochę ponad 9 tyś. km (na zdjęciu) więc w miarę się zgadza.
2 minimalne modyfikacje:
- wyprowadzone jest gniazdo USB (podłączone do zapłonu) w czaszy po lewej stronie
- zamontowana jest krótsza nóżka z Yamahy Fazer (FZ8), przez co motocykl jest bardziej pochylony - chodziło o to, żeby móc jeszcze podłożyć coś pod nóżkę, gdy zostawiałem motocykl na żwirze/piachu, a on się nie przewrócił
Kilka zadrapań (widoczne na zdjęciach):
- porysowany taki plastik nad kierunkowskazem przy prawej manetce
- malutkie ryski na plastiku z prawej strony
- zadrapanie na baku przy samym siedzeniu
- przebarwienia na plastiku baku - robiłem tak zdjęcie, żeby było widać, ale w rzeczywistości jest chyba lepiej
- porysowane takie metalowe osłonki po obu stronach(tam gdzie się ociera piętami w trakcie jazdy)
27 września 2024 11:51
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Yamaha
Model pojazdu
Tracer
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2016
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
689 cm3
Moc
74 KM
Typ nadwozia
Turystyczny
Rodzaj koloru
Matowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Szwecja
Przebieg
40 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Serwisowany w ASO
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Jan
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie