Yamaha TTR - 1
Yamaha TTR - 2
Yamaha TTR - 3
Yamaha TTR - 4
Yamaha TTR - 5
Yamaha TTR - 6
Yamaha TTR - 7
Yamaha TTR - 8
Yamaha TTR - 9
Yamaha TTR - 10
Yamaha TTR - 11
Yamaha TTR - 12
Yamaha TTR - 13
Yamaha TTR - 14
Yamaha TTR - 15
Yamaha TTR - 16
Yamaha TTR - 17
Yamaha TTR - 18
Yamaha TTR - 19
Yamaha TTR - 20
Yamaha TTR - 21
Yamaha TTR - 22
Yamaha TTR - 23
Yamaha TTR - 24
Yamaha TTR - 25
Yamaha TTR - 26
Yamaha TTR - 27
Yamaha TTR - 28
Yamaha TTR - 29

1 / 29

Yamaha TTR - 1
Yamaha TTR - 2
Yamaha TTR - 3
Yamaha TTR - 4
Yamaha TTR - 5
Yamaha TTR - 6
Yamaha TTR - 7
Yamaha TTR - 8
Yamaha TTR - 9
Yamaha TTR - 10
Yamaha TTR - 11
Yamaha TTR - 12
Yamaha TTR - 13
Yamaha TTR - 14
Yamaha TTR - 15
Yamaha TTR - 16
Yamaha TTR - 17
Yamaha TTR - 18
Yamaha TTR - 19
Yamaha TTR - 20
Yamaha TTR - 21
Yamaha TTR - 22
Yamaha TTR - 23
Yamaha TTR - 24
Yamaha TTR - 25
Yamaha TTR - 26
Yamaha TTR - 27
Yamaha TTR - 28
Yamaha TTR - 29

Najważniejsze

Przebieg

16 751 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

595 cm3

Moc

43 KM

Opis

Więcej zdjęć na portalu OtoMoto.


Topowa, najlżejsza i najmocniejsza wersja palona tylko na kopkę z amortyzatorem tylnym Ohlins i przednim Paioli.

Motocykl od dwóch lat zarejestrowany w Polsce na mnie, ubezpieczony z ważnym badaniem technicznym i ubezpieczeniem OC do marca 2025.

Import ze Szwecji gdzie ktoś go dobrze doinwestowywał na co posiadam teczkę z dokumentami.

Jeszcze za kadencji Szweda wymienione podzespoły na nowe:

m.in.

komplet plastików ( nowe oryginalne Yamahy )

akcesoryjny homologowany wydech Leo Vince z kompletem różnych dbkillerów i instrukcją

akcesoryjne poszycie kanapy


Z rzeczy które zrobiłem lub wymieniłem:

nowa kierowca TRW

nowy korek wlewu paliwa Acerbis

łożyska główki ramy

łożysko sferyczne mocujące tylny amortyzator w kiwaczce ( kiwaczka po rewizji- wewnątrz jak nowa! bez luzów )

regeneracja statora w profesjonalnym zakładzie

ślizg wahacza, rolki łańcucha

linka sprzęgła ( oryginał )

manetki Twenty

wymiana kompletu uszczelniaczy i oleju przedniego zawieszenia

świeca irydowa

czyszczenie ultradźwiękowe gaźnika i regulacja

nowy oryginalny zaworek iglicowy

płukanie zbiornika paliwa

regulacja luzów zaworowych, kontrola zużycia łańcuszka rozrządu

olej, filtr

płyn hamulcowy

nowe króćce ssące

klosz tylnej lampy

cewka zapłonowa

łańcuch, zębatka przednia oraz zębatki na obu kompletach kół

nowe opony supermoto Michelin Pilot Street

Nowe opony enduro marki Metzeller MC360 wymienione tydzień temu.

Dętka tył Michelin

Mosiężne odważniki kół enduro.

Olej w silniku wymieniony dwa tygodnie temu.

Klocki przód-oryginał Brembo ( wymienione w zeszłym tygodniu ).

Filtr powietrza swierzo wyprany i nasączony dedykowanym olejem


W tym miesiącu wykonane badanie techniczne i nowe ubezpieczenie OC.


Stan ogólny naprawdę bardzo dobry.

Jak na 25 lat to naprawdę robi bardzo dobre wrażenie.

Praktycznie pełny oryginał.

Rama bez korozji, prosta.

Widać że nie była upalana w ciężkim terenie a raczej jeżdżona po asfalcie.

Oba komplety kół prościutkie, szprychy napięte jak należy, łożyska super.

Nawet ocynk na szprychach i nyplach jest w bardzo ładny.

Tarcze hamulcowe bez rantów.

Tylny amortyzator działa idealnie w pełnym zakresie, nie poci się, wszystkie regulacje działają w 100% z tyłu jak i z przodu.

Oryginalny prędkościomierz jak i jego napęd działają.

Koła supermoto najprawdopodobniej zaczerpnięte z modelu WR 250 Supermoto

Tylne koło posiada identyczną piastę jak oryginał TTR przód zaś ma dotoczone tulejki dystansowe.

Koła supermoto pasują plug&play

W komplecie jest adapter zacisku przedniego pod większą tarczę.


Na chwilę obecną motocykl nie wymaga żadnych napraw ani nakładów finansowych.

Wszystko robione na bieżąco.

Zawsze zapala od strzała, nawet po dłuższym postoju.

Silnik suchy, zdrowa kompresja, bez wycieków, zapoceń czy dziwnych dźwięków.

W zasadzie to daje się odpalić ręką.

Cena zawiera oba komplety kół oraz drugi oryginalny wydech, komplet oryginalnych plastików na zapas ( spalone od słońca ale całe nie połamane ), dodatkowy krótki przedni błotnik pod koła supermoto.

Maszyna że względu na gabarty i sposób odpalania raczej dla osoby mocno doświadczonej w tego typu sprzętach.

Bardzo fajne przykuwające wzrok prawdziwe oldschoolowe enduro.

Takich sprzętów już się nie produkuje

Zainteresowanym osobom bardzo chętnie odpowiem na wszystkie pytania telefonicznie.

Myślę że jest to swego rodzaju fajna lokata kapitału ponieważ te motocykle w oryginalnym stanie tylko zyskują na wartości.

Mogę podesłać zainteresowanej osobie dodatkowe mailem.

Łapie się na kategorię A2

Dziękuję za oferty wymiany na inne sprzęty ponieważ interesuje mnie tylko i wyłącznie sprzedaż.

Dziękuję również za oferty typu "dychę mogę dać.

O cenie możemy rozmawiać po obejrzeniu sprzętu przez zainteresowanego.

Dodatkowy licznik widoczny na zdjęciach nie jest na sprzedaż z motocyklem.

 

30 marca 2025 20:59

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

TTR

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2000

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store