1 / 37
Najważniejsze
Przebieg
16 751 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
595 cm3
Moc
40 KM
Opis
Topowa najlżejsza i najmocniejsza wersja palona tylko na kopkę z amortyzatorem Ohlins.
Motocykl od dwóch lat zarejestrowany w Polsce na mnie, ubezpieczony z ważnym badaniem technicznym.
Import ze Szwecji gdzie ktoś go dobrze doinwestowywał na co posiadam teczkę z dokumentami.
Jeszcze za kadencji Szweda wymienione podzespoły na nowe:
m.in.
komplet plastików ( nowe oryginalne Yamahy )
akcesoryjny homologowany wydech Leo Vince z kompletem różnych dbkillerów i instrukcją
akcesoryjne poszycie kanapy
Z rzeczy które zrobiłem lub wymieniłem:
nowa kierowca TRW
nowy korek wlewu paliwa Acerbis
łożyska główki ramy
łożysko sferyczne mocujące tylny amortyzator w kiwaczce ( kiwaczka po rewizji- wewnątrz jak nowa! bez luzów )
regeneracja statora w profesjonalnym zakładzie
ślizg wahacza, rolki łańcucha
linka sprzęgła
manetki Twenty
wymiana kompletu uszczelniaczy i oleju przedniego zawieszenia
świeca irydowa
czyszczenie ultradźwiękowe gaźnika i regulacja
nowy oryginalny zaworek iglicowy
płukanie zbiornika paliwa
regulacja luzów zaworowych, kontrola zużycia łańcuszka rozrządu
olej, filtr
płyn hamulcowy
nowe króćce ssące
klosz tylnej lampy
cewka zapłonowa
łańcuch, zębatka przednia oraz zębatki na obu kompletach kół
nowe opony supermoto Michelin Pilot Street
Nowe opony enduro przód Mitas, tył X-Grip ( trochę starty bierznik-bardzo szybko ze względu na miękką mieszankę gumy )
mosiężne odważniki kół enduro
Stan ogólny naprawdę bardzo dobry.
Jak na 25 lat to naprawdę robi bardzo dobre wrażenie.
Praktycznie pełny oryginał.
Rama bez korozji, prosta.
Widać że nie była upalana w ciężkim terenie a raczej po asfalcie.
Oba komplety kół prościutkie, szprychy napięte jak należy.
Nawet ocynk na szprychach i nyplach jest w bardzo ładny.
Tarcze hamulcowe bez rantów.
Tylny amortyzator działa idealnie w pełnym zakresie, nie poci się, wszystkie regulacje działają w 100% z tyłu jak i z przodu.
Oryginalny prędkościomierz jak i jego napęd działają.
Koła supermoto najprawdopodobniej zaczerpnięte z modelu WR 250 Supermoto
Tylne koło posiada identyczną piastę jak oryginał TTR przód zaś ma dotoczone tulejki dystansowe.
Koła supermoto pasują plug&play
W komplecie jest adapter zacisku przedniego pod większą tarczę.
Na chwilę obecną motocykl nie wymaga żadnych napraw ani nakładów finansowych.
Wszystko robione na bieżąco.
Zawsze zapala od strzała, nawet po dłuższym postoju.
Silnik suchy, zdrowa kompresja, nie dymi, bez wycieków czy zapoceń.
W zasadzie to daje się odpalić ręką.
Cena zawiera oba komplety kół oraz drugi oryginalny wydech, komplet oryginalnych plastików na zapas ( spalone od słońca ale całe nie połamane ), dodatkowy krótki przedni błotnik pod koła supermoto.
Maszyna że względu na gabarty i sposób odpalania raczej dla osoby mocno doświadczonej w tego typu sprzętach.
Bardzo fajne przykuwające wzrok prawdziwe oldschoolowe enduro.
Takich sprzętów już się nie produkuje
Zainteresowanym osobom bardzo chętnie odpowiem na wszystkie pytania telefonicznie.
Myślę że jest to swego rodzaju fajna lokata kapitału ponieważ te motocykle w oryginalnym stanie tylko zyskują na wartości.
Więcej zdjęć na portalu OtoMoto.
Mogę podesłać zainteresowanej osobie dodatkowe mailem.
Łapie się na kategorię A2
2 lutego 2025 16:47
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Yamaha
Model pojazdu
TTR
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2000
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Robert
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie