Yamaha V-MAX - 1
Yamaha V-MAX - 2
Yamaha V-MAX - 3
Yamaha V-MAX - 4
Yamaha V-MAX - 5
Yamaha V-MAX - 6
Yamaha V-MAX - 7
Yamaha V-MAX - 8
Yamaha V-MAX - 9
Yamaha V-MAX - 10
Yamaha V-MAX - 11

1 / 11

Yamaha V-MAX - 1
Yamaha V-MAX - 2
Yamaha V-MAX - 3
Yamaha V-MAX - 4
Yamaha V-MAX - 5
Yamaha V-MAX - 6
Yamaha V-MAX - 7
Yamaha V-MAX - 8
Yamaha V-MAX - 9
Yamaha V-MAX - 10
Yamaha V-MAX - 11

26 czerwca 2024 21:59

ID: 6125158964

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

V-MAX

Rok produkcji

2002

Przebieg

50 252 km

Pojemność skokowa

1 276 cm3

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Cruiser

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Włochy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Opis


Motocykl 10 lat w moich rękach sprowadzony w 2014r Całkowicie sprawny.


.W 2016 r przebudowany od podstaw .


- Tuleje cylindrów i tłoki made in USA powiększona pojemność do 1276.

- Głowica serwis kompletny

- Wał utwardzony przygotowany na nominalne panewki (nie żeby wcześniej nie jeździł :) )

- ZAMIAST V-Bosta przetoki stałe (jakby ciągle był na sterydach),

- PRZEBUDOWANE PODWOZIE w 2016 ( tej zimy i wiosny wszystko zdemontowane odmalowane

proszkowo i zmontowane ponownie z nowymi wszystkimi łożyskami i uszczelniaczami wahacz

główka ramy )

- przód na upsy półki Yamaha Warrior lagi WP (pełen serwis tej wiosny)

- tylny wahacz zmieniony na wykonany na zamówienie dłuższy 11 cm, sztywniejszy, kardan dłuższy

- najistotniejsze zamiast dwóch tylnich centralny amortyzator !. Na zamówienie wykonane specjalne

mocowanie górne amortyzatora, specjalny sub-frame (amortyzator po pełnym serwisie tej wiosny)

- Koła przód 17" tył 17" (po kompletnym odnowieniu felgi szkiełkowanie malowanie proszkowe, nowe

łożyska i uszczelnienia) opony 2 sezony.

- zaciski hamulcowe przednie Nissin stałe 4-ro tłoczkowe tarcze 300 od Yamahay FJR 1300

(obecne maja dwa sezony , klocki nowe w ubiegłym roku) (zaciski po serwisie tej wiosny nowe

gumki ,tłoczki w ubiegłym roku)

- zacisk tylni pozostał oryginalny (po serwisie w ubiegłym roku w tym roku tylko serwis uszczelnień)

- pompa sprzęgła i hamulca Yamaha FJR 1300 po regeneracji klamki CNC oczywiście po serwisie

uszczelnień

- nowe przewody hamulcowe przednie oplot.

- przewód tylni oplot ma 5 -lat pompa po regeneracji tej wiosny. :)

- przewód sprzęgła oplot 5 -lat

- oczywiście nowy płyn hamulcowy


Gażnik - nowe gumy podciśnienia wraz z iglicami


Wydech

- puszka rozprężna z kwasówki spawana indywidualnie 4 w 1 tłumik Supertrap fi 50 mm 2 db kilery

(nadal dosyć głośny ale nie męczy)


Oświetlenie

- lampa przednia led 1 sezon

- lampa tylna led 1 sezon

- kierunkowskazy led 3 sezony na moto

Instalacja elektryczna sprawdzona na nowo,"poszyta" w miejscach koniecznych, siatki vinylowe na przewodach


Osprzęt kierownicy i półki

- wyłączniki po serwisie(rozebrane , wyczyszczone przesmarowane i złożone a puszki pomalowane

- manetki nowe

- kierownica stalowa chromowa osadzona na oryginalnych riserach Yamahy V-max adaptery do

półki

- uchwyt do reflektora i kierunkowskazów przednich CNC na indywidualne zamówienie wykonane

dla mnie w 2016r

- lusterka na końcach kierownicy

- zegar prędkościomierza Acewell okrągły MA85 264 biała tarcza (wskaźnik biegu) prędkość z

tylnego koła czujnik halla

- większość śrub z kwasówki

- uchwyt boczny tablicy rejestracyjnej


KOMFORT

- Szybka przednia akcesoryjna Loster mocowana do półki.

- przednie spacerówki składane.

- podnóżki wymienione gumy na nowe

- siedzenia nowa tapicerka z czerwonymi przeszyciami.


BODY

- pokrywa reflektora

- przedni błotnik

- tylni błotnik (indywidualny projekt i wykonanie ) NIE MA TAKIEGO DRUGIEGO "formę zniszczyłem"

- Siedzenie kompletne na nowo obciagnięte


LAKIER NOWY indywidual metalic bardzo ciemna wiśnia W cieniu czarny w słońcu się mieni głęboko


FILTR i OLEJ powietrze zmienione


Oczywiście krócej byłoby napisać czego nie rozbierałem otóż silnika a całą resztę tak . Silnika nie było po co w końcu ma 30 tysięcy nalotu od całkowitej przebudowy i nic się nie dzieje więc...


Po przebudowie motocykl przestał być i nie jest nerwowy nawet przy prędkości 170 km/h składa się poprawnie w zakręty aż do tarcia podnóżkami o glebę, choć zwrotność (promień skrętu się zwiększył).

Robiłem nim trasy za granicą i w Polsce nawet po kilka tysięcy kilometrów i sprawdził się. Sprzedaję bo czas usiąść na kredensie mało jeżdżę po mieście a więcej z kolegami po Kraju i Europie więc czas na turystyka gdzie będzie się można spakować, no i latka lecą .

Całkowity przebieg 50 Tys i rośnie

Motocykl V-MAX I-Gen jakiego w Polsce nie ma nikt inny .


 

Informacje o sprzedającym

Aleksander

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Wilda