Zadbana, garażowana, Pb 98 - po zmianach nie liznęła nawet kropli E10
Wersja indywidualna:
# Zmieniona kierownica baranie rogi na kierownicę łamaną firmy LUCAS co poprawiło komfort jazdy zwłaszcza w zakrętach co było sprawdzone na Torze ODTJ Lublin
# zmieniona klamka sprzęgła OE Yamaha
# zmieniona klamka hamulca na klamkę z regulacją skoku OE Yamaha
# zmienione przewody hamulcowe na przewody w oplocie FrenTubo skręcane tak żeby założyć oryginalne sprężyny osłaniające przewód
# szyba przednia klasyczna z dorobionymi uchwytami żeby nie latała
# zmienione klosze kierunkowskazów na białe
# dołożone oparcie z polerowanego aluminium
# nowe sprężyny progresywne WUTRH, uszczelniacze lag i olej RSF10
# klocki hamulcowe prawie jak nowe
# tarcze bez rantów
# tylny hamulec szczęki grube
# gaźniki Mikuni w stanie bardzo dobrym wyregulowane i zsynchronizowane, dysze i iglice bez wżerów
# wyspawane z nierdzewki stelaże pod kufry żeby wisiały symetrycznie
# bagażnik za tylnym oparciem chromowany plus wyspawane z nierdzewki poszerzenie pod tylny kufer
# komplet kufrów TARBOR
# krawat na bak z sakiewką
# rolka narzędziowa na przednich lagach ale kluczy nie woziła bo nie są potrzebne
# błotniki bez rdzy - odrestaurowane z zachowaniem oryginalnych naklejek, wypiaskowane od spodu, w podkładzie reaktywnym, epoksydowym, zabezpieczone klejem dwuskładnikowym
# pokrywa lewa i prawa silnika uszczelniona wraz z wszystkimi dodatkowymi uszczelnieniami - simeringi, którymi może pójść olej
# olej i filtr w silniku wymieniany co roku niezależnie czy przejechałem 300 km czy najwięcej 800km
# płyn hamulcowy wymieniony
# zawory wyregulowane
# opon przez garażowanie w bardzo dobrym stanie
WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW NA TELEFON
Wszystkie części ze zmian dołączam do motoru, dodatkowo felga aluminiowa przednia i tylna plus komplet nowych łożysk do felg - nie dokończony projekt złotych felg z polerowanym rantem.
Ubezpieczenie do czerwca 2025