Najczęstsze pytania
Kto może skorzystać z integracji API OTOMOTO?
Z integracji API mogą korzystać wyłącznie Klienci biznesowi Otomoto.
Kto może mi pomóc w integracji z API?
Na rynku jest wiele firm, które korzystają z API Otomoto, aby oferować Klientom usługi integracji ich oferty z Otomoto. Takimi firmami są na przykład MassTrade oraz Darsoft.
Nieudany request - w czym tkwi problem?
Warunkiem udanego requestu jest uzupełnienie informacji zgodnie z naszą dokumentacją. Częstym błędem jestem jest brak pola “user-agent” w nagłówku, który powinien wskazywać na adres mailowy integrowanego konta Otomoto.
Jak mogę sprawdzić dostępne parametry dla ogłoszenia, bez przepytywania wszystkich endpointów?
Pomocne w przygotowaniu ogłoszenia i określeniu parametrów bez przepytywania endpointów jest dodanie ogłoszenia z poziomu UI i pobranie go żądaniem GET.
Jakim narzędziem mogę przetestować integrację?
Zachęcamy do korzystania z darmowego programu Postman w celu testowania requestów.
Co mam zrobić jeśli chcę potestować integrację dla kilku kont?
Klucz API jest uniwersalny. To znaczy, że można go używać do autoryzacji więcej niż jednego konta biznesowego. Dotyczy to również konta testowego.
Dokumentacja API
Sprawdź dokumentację naszego API
Kolekcja API
Skorzystaj z kolekcji API do Postman
Chcesz zacząć wysłać ogłoszenia poprzez API na OTOMOTO?
Załóż konto partnera API i ciesz się automatyzacją procesu wysyłki i zarządzania ogłoszeniami