6 lutego 2025

Kia idzie na wojnę! Było 406 tys. zł, jest 240 tys. zł za 576-konne auto

Koreańska Kia mocno tnie ceny na samochody elektryczne z roku modelowego 2024, ale wyprodukowane jeszcze w 2023 roku. Rabaty sięgają nawet 164 tys. zł, dzięki czemu wszystkie modele tej marki „łapią się” w program NaszEauto.

 

Sprawdź finansowanie OTOMOTO Lease

Flagowy SUV Kii, czyli EV9, ma baterię 96 kWh (netto), instalację 800V, napęd 4x4, 385 KM oraz możliwość przewozu 7 osób. To sprawia, że jest idealnym pojazdem rodzinnym.

Co więcej, maksymalnie w swoim bagażniku pomieści niemal pół domu – pojemność największego ze schowków sięga 2318 l (wariant 7-miejscowy). Jakby tego było mało, ten wielki SUV szybko się ładuje. Średnio od 10 do 80% potrafi przyjąć prąd z mocą 194 kW, co oznacza 22 min niezbędne na nabicie baterii w powyższym zakresie – informuje portal elektromobilni.pl.

TUTAJ przeczytasz megatest Kii EV9.

Kia tnie ceny: ile zapłacimy obecnie za EV9?

Ceny Kii EV9 z bieżącego rocznika rozpoczynają się od 323 900 zł za odmianę tylnonapędową w wyposażeniu Earth. Jeżeli jednak interesowałaby nas opcja z napędem AWD, to koszt wzrasta do 343 900 zł. Topowy wariant GT-Line (6-miejscowa) stanowi z kolei wydatek 375 900 zł.

Teraz jednak Koreańczycy przystąpili do wojny rabatowej, mającej przyciągnąć klientów do elektryków tej marki. Obecnie ceny Kii EV9 spadły o kwotę od 106 tys. zł do 115 tys. zł w zależności od wariantu.

W efekcie przy uwzględnianiu maksymalnej dotacji z programu NaszEauto, flagowego elektryka Koreańczyków można nabyć nawet za niecałe 246 tys. zł.

TUTAJ przeczytasz o przecenach na modele Volkswagena.

Promocje objęły również Kię EV6

Obok EV9, promocje objęły również Kie EV6, wyprodukowane w 2023 roku. Odmiany w wyposażeniu Plus, które standardowo kosztują prawie 212 tys. zł, teraz są dostępne nawet za 154,5 tys. zł (przy maksymalnej zniżce program NaszEauto). Daje to więc korzyść ponad 87 tys. zł. Dla wariantu GT-Line upust wynosi ponad 103 tys. zł!

W efekcie za nieco ponad 150 tys. zł otrzymujemy pojazd z baterią 74 kWh (netto), instalacją 800V, umożliwiającą ładowanie z mocą do 233 kW i średnio w zakresie 10-80% z mocą 200 kW (18 minut).

TUTAJ przeczytasz megatest Kii EV6.

Kia tnie ceny: tyle kosztują EV6 GT i Niro EV

Dla fanów szybkich samochodów, Kia również przygotowała specjalną ofertę. EV6 GT o mocy 576 KM (bateria 74 kWh netto) obecnie także „łapie się” w dotacje z programu NaszEauto.

Korzyści finansowe dla tego wariantu to 162 459 zł oraz 164 859 zł przypadku wersji EVR GT + SRF. W efekcie z wyjściowych 405 900 zł (w topowym wariancie) cenę zredukowano do 239 940 zł (zaledwie 213 540 zł przy maksymalnych zniżkach programu NaszEauto)!

Kolejnym samochodem elektrycznym na który Kia przewidziała rabaty, jest Niro EV z baterią 64,8 kWh (204 KM). Zgodnie z cennikiem wersja L została przeceniona o 50 173 zł, a odmiana wyposażenia XL – o 54 903 zł. Obecnie to auto można więc nabyć, odpowiednio, za 169 026 zł oraz 185 796 zł.

Ale od poniższych cen da się jeszcze uszczknąć maksymalnie 40 tys. zł, dzięki dotacjom programu NaszEauto.