Jak działa Manager Połączeń?
Kontakt z klientem to jeden z kluczowych obszarów w sprawnie funkcjonującym biznesie, o czym nie trzeba nikogo przekonywać. OTOMOTO przygotowało usługę, dzięki której nie przegapisz żadnej próby kontaktu ze strony kupującego.
Manager Połączeń dostępny jest we wszystkich pakietach biznesowych. Dzięki niemu nie tylko nie przegapisz żadnej próby kontaktu ze strony kupującego, ale też sprawdzisz kto, kiedy i jak często dzwonił lub pisał w sprawie Twoich ogłoszeń w serwisie OTOMOTO.
Co ważne, z korzystaniem z tej usługi nie wiążą się żadne dodatkowe opłaty zarówno dla Twojego biznesu, jak i dla kontaktujących się z Tobą kupujących.
Jak działa Manager Połączeń?
Gdy zadzwoni kupujący, to tuż przed nawiązaniem połączenia usłyszysz informację o tym, że dzwoniący kontaktuje się w sprawie ogłoszenia umieszczonego w serwisie OTOMOTO.
Pozwoli Ci to szybko przygotować się na rozmowę z potencjalnym nabywcą jednego z oferowanych przez Ciebie pojazdów. Ale to nie wszystko. Manager Połączeń pozwala również na pełne monitorowanie połączeń oraz przychodzących wiadomości SMS od osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy.
W każdej chwili możesz w łatwy sposób przejrzeć raporty połączeń. Aby to zrobić, wystarczy zalogować się na koncie biznesowym OTOMOTO, a następnie wybrać z rozwijanego menu zakładkę „Statystki”.
Wówczas pojawi się zakładka zatytułowana Menager Połączeń. Wystarczy ją kliknąć, a następnie wybrać interesujący Cię zakres dat z menu umiejscowionego w prawym górnym rogu ekranu. To pozwoli wygenerować gotowy do przejrzenia raport z zaznaczonego okresu.
W nim znajdzie się podsumowanie wszystkich prób kontaktu ze strony kupujących. Wyniki będą podzielone na dwie kategorie: wiadomości SMS oraz połączenia telefoniczne. Co więcej, w przypadku połączeń będą one dodatkowo pogrupowane w trzech podzbiorach: odebrane, utracone i zajęte.
Ta funkcjonalność umożliwia natychmiastowe oddzwonienie do kupujących, którym nie udało się skontaktować z Tobą za pierwszym razem.
Jak uruchomić Managera Połączeń?
Skorzystanie z usługi jest niezwykle proste i intuicyjne. Wystarczy użyć wirtualnego numeru dostarczonego przez OTOMOTO. Co ważne, do numeru wirtualnego możesz przypisać więcej niż jeden numer telefonu, a więc zagwarantować skuteczniejszy i bardziej efektywny kontakt kupujących z przedstawicielami Twojej firmy.
Jak zdobyć wirtualny numer?
Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim opiekunem handlowym lub obsługą klienta OTOMOTO, a nasi specjaliści sprawnie uruchomią usługę na Twoim koncie biznesowym.
Warto pamiętać, że Manager Połączeń jest dostępny w każdym z pakietów biznesowych OTOMOTO, a jego uruchomienie oraz korzystanie z raportów nie wymaga żadnych dodatkowych opłat.
Manager Połączeń to szansa na skuteczny kontakt z klientem i jeszcze efektywniejszą sprzedaż. Rozwiń swój biznes z OTOMOTO!