„Prawdziwe Historie” dla biznesu: rodzinny biznes łączący 3 pokolenia

Od 23 października na kanale Youtube OTOMOTO można oglądać nową edycję kampanii „Prawdziwe Historie”. Jest to pierwsza odsłona biznesowa cyklu i opowiada o rodzinnej firmie państwa Smuszkiewiczów z Gniezna, która zajmuje się sprzedażą ciągników siodłowych. Firma istnieje na rynku od dwóch pokoleń, a jej dynamiczny rozwój przyspiesza miłość właścicieli do szeroko pojętej motoryzacji oraz korzystanie z kilku kanałów sprzedaży, w tym online’u.
„Prawdziwe Historie” to już niemal kultowy format OTOMOTO. Pierwsze edycje kampanii skupiały się na pojedynczych ogłoszeniach indywidualnych sprzedawców. Bohaterowie opowiadali w nich o swoich samochodach, z którymi wiążą ich wspomnienia oraz emocje i dla których szukają w serwisie nowych właścicieli. Za każdym razem widzowie mogli podziwiać w spotach naprawdę wyjątkowe modele pojazdów: Wartburga, Cadillaca, Malucha, Toyotę 4-Runner i DeLoreana.
We wszystkich dotychczasowych kampaniach wystąpili prawdziwi autorzy ogłoszeń – właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów. To właśnie autentyczność cyklu sprawiła, że zaskarbił on sobie sympatię szerokiej publiczności. Spoty uzyskiwały średnio 4,5 mln wyświetleń na samym Youtubie, tysiące polubień i komentarzy. Kampania została także doceniona przez branżę marketingową i nagrodzona w wielu konkursach, m.in. Złote Spinacze, Kreatura i Golden Arrows.
OTOMOTO Prawdziwe Historie: profesjonalni sprzedawcy
W połowie października wystartowała kolejna edycja Prawdziwych Historii z profesjonalnymi sprzedawcami w rolach głównych. Bohaterem zbiorowym najnowszej produkcji jest rodzina Smuszkiewiczów z Gniezna, która już od dwóch pokoleń prowadzi sprzedaż ciągników siodłowych na szeroką skalę. Wszystko zaczęło się od motoryzacyjnej pasji Piotra, która skłoniła go, by samochodami zajmować się na większą skalę. Do warsztatu, w którym na początku można było znaleźć wywrotki i niewielkie samochody ciężarowe, często zabierał jedną ze swoich trzech córek – Hanię. Dziewczynka już od 10 roku życia pomagała tacie Piotrowi naprawiać pojazdy osobowe i ciężarowe. Po latach wraz z mężem Sławkiem przejęła prowadzenie rodzinnej firmy i teraz przygotowuje swoje dzieci na przekazanie im biznesu w przyszłości. Najmłodsze pokolenie odziedziczyło bowiem po rodzicach i dziadku bezwarunkową miłość do motoryzacji.
„To historia naprawdę wyjątkowa - także na tle poprzednich “Prawdziwych historii OTOMOTO”, bo po raz pierwszy inspiruje ją nie konkretny model samochodu, a ludzie. Nasi bohaterowie udowadniają, że pasja w prowadzeniu biznesu i otwartość na wszystko, co pozwala go rozwijać zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się warunkami rynkowymi - jak na przykład aktywność online, są gwarancją długoterminowego sukcesu. Międzypokoleniowa współpraca, łącząca wieloletnie doświadczenie ze sprawnym działaniem także w rzeczywistości wirtualnej, jest fundamentem firmy Smuszkiewiczów” – mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO.
Zapraszamy do obejrzenia wideo z kampanii “Prawdziwe Historie”. Poznajcie niezwykłą rodzinę, którą spaja i napędza wspólna pasja motoryzacyjna. Pasja, przekuta na codzienne działania biznesowe w połączeniu z determinacją i korzystaniem z wielu kanałów sprzedaży, zaowocowała dynamicznym rozwojem ich firmy i sukcesem w branży.
Ty też chcesz wystąpić w “Prawdziwych Historiach”? Masz szansę! Weź udział w konkursie Liderzy Jakości i zostań bohaterem kolejnego spotu.