3 listopada 2023

Postaw na profesjonalny wizerunek firmy ze Stroną Sprzedającego Pro

Zakup samochodu to poważny wydatek w domowym budżecie. Dlatego klienci nad wyraz ostrożnie finalizują transakcje. Dokładnym oględzinom poddają nie tylko stan techniczny pojazdu, ale i wiarygodność sprzedawcy. Jak zadbać o profesjonalny wizerunek firmy, by przyciągnąć jeszcze więcej kupujących.

Oferta dostosowana do potrzeb klientów to niezwykle ważny, ale wbrew pozorom niejedyny czynnik gwarantujący powodzenie biznesu w branży handlu samochodami. Gdy podaż na rynku jest duża, do gry wchodzą również inne zmienne, które pomagają zyskać przewagę nad konkurencją. Co sprawia, że klienci chętniej decydują się na zakup pojazdu od konkretnego sprzedawcy?

Zaufanie i pewność, że wybrali profesjonalistę. Dlatego o podkreślenie renomy własnej firmy warto zadbać już od pierwszego kontaktu z klientem. OTOMOTO przygotowało gotowe rozwiązanie: Stronę Sprzedającego Pro – kolejne z narzędzi dedykowanych profesjonalistom.

Strona Sprzedającego Pro to w pełni edytowalna i prosta w obsłudze strona Twojej firmy na OTOMOTO. Jej założenie jest, szybkie i intuicyjne, a sama strona spełnia wszystkie obowiązujące standardy jakości.

Dzięki temu Strona Sprzedającego Pro nie tylko wyróżni Twoją markę na OTOMOTO, ale jednocześnie poprawi jej pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Co ważne, jest ona zoptymalizowana zarówno pod przeglądarki na komputerach, jak i pod wszystkie dostępne urządzenia mobilne. I to bez żadnych dodatkowych działań z Twojej strony.

Ta wyjątkowa wizytówka Twojej firmy gwarantuje najlepszą ekspozycję biznesu. Jednocześnie wspomaga budowę profesjonalnego wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów.

Jak uruchomić Stronę Sprzedającego Pro?

  1. Zaloguj się na konto biznesowe swojej firmy.
  2. Przejdź do zakładki „Usługi”, a następnie „Benefity”.
  3. Przejdź na dół strony, aż zobaczysz opis usługi „Strona Sprzedającego Pro”.
  4. Kliknij „Sprawdź” i przejrzyj 3 opcje subskrypcji, czyli na miesiąc, pół roku i rok. Im dłuższa subskrypcja, tym większa oszczędność.
  5. Wybierz interesującą Cię opcję i kliknij „Zamawiam i płacę”.

Gdy usługa będzie aktywna, możesz ją szybko i wygodnie dostosować do swoich potrzeb.

Jak stworzyć własną Stronę Sprzedającego Pro?

  1. Zacznij od ustawienia dużego, wysokiej jakości zdjęcia w tle, które przykuje wzrok kupującego. 
  2. Do przycisku kontaktowego dodaj kilka numerów telefonów, aby ułatwić potencjalnym klientom kontakt. 
  3. U góry strony możesz także wyróżnić wybrane ogłoszenia i tym samym zwiększyć szanse na sprzedaż.
  4. Wykorzystaj również rozbudowaną sekcję „O nas”, gdzie w profesjonalny sposób przekażesz najważniejsze informacje o firmie i zachęcisz oglądających do skorzystania z jej oferty. To także miejsce, w którym możesz zamieścić wideo prezentujące Twoją firmę oraz sprzedawane pojazdy. 
  5. Koniecznie uzupełnij wizytówki Twoich pracowników. Kupujący czują się pewniej, gdy wiedzą, że mają kontakt z prawdziwym człowiekiem. 
  6. Jeśli oferujesz dodatkowe usługi, takie jak np. możliwość finansowania, to Strona Sprzedającego Pro umożliwia ich wyróżnienie. 
  7. Możesz także dodać linki do swojej strony internetowej oraz profili w mediach społecznościowych.

Gotowe! Od teraz Strona Sprzedającego Pro pomoże przyciągnąć jeszcze więcej kupujących, zapewniając najlepszą ekspozycję Twojej firmy, tworzącego ją zespołu i oferowanych usług.