Rolls-Royce do serwisu. 14 aut objętych akcją naprawczą w Polsce

Właściciele Rolls-Royce’a Spectre, czyli pierwszego elektrycznego modelu tej marki, muszą udać się do serwisu w związku z akcją naprawczą. Problem zdiagnozowano w… 14 egzemplarzach tego wyjątkowego coupe.
Rolls-Royce Motor Cars Warszawa poinformował Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), że w modelach Rolls-Royce Spectre, wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, może występować potencjalny problem z działaniem zintegrowanego układu hamulcowego IBS. Dotyczy on ewentualnego zakłócenia sygnału elektronicznego.
W takiej sytuacji na wyświetlaczu pojazdu pojawi się ostrzeżenie, a kierowca może odczuwać konieczność zwiększenia siły nacisku na pedał hamulca. Mimo tego, hamowanie pozostaje możliwe – informuje portal elektromobilni.pl.
Rolls-Royce Spectre: skromna kampania
Na polskim rynku kampanią naprawczą objęto 14 egzemplarzy. Właściciele tych pojazdów zostali już poinformowani o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie, gdzie przeprowadzone zostaną aktualizacja oprogramowania oraz kontrola modułu IBS. Przypomnijmy, że Rolls-Royce wchodzi w skład Grupy BMW.
Wszelkie informacje dotyczące kampanii naprawczej można uzyskać w Rolls-Royce Motor Cars Warszawa, mieszczącym się przy ul. Ostrobramskiej 73, Warszawa, pod numerem telefonu: 22 541 14 00 (TUTAJ poznasz najgorsze wpadki producentów w historii).
Spektakularny Spectre
Rolls-Royce Spectre to pierwszy w pełni elektryczny model tej luksusowej marki. Łączy on nowoczesną technologię z elegancją i wyjątkowymi osiągami. To stylowe coupe korzysta się z baterii trakcyjnej o pojemności 102 kWh i dwóch silników elektrycznych.
Przedni rozwija 258 KM i 365 Nm, natomiast tylny – 490 KM oraz 710 Nm. Spectre jest wyposażony w system ładowania, który umożliwia uzupełnianie energii z mocą do 200 kW. W rezultacie wystarczy 35 minut na nabicie baterii trakcyjnej do 80%.










