Mocny początek Leapmotora w Polsce. Chińczycy właśnie dołożyli 6 salonów sprzedaży

Chiński Leapmotor po mocnym początku sprzedaży w Polsce nie traci czasu i niemal podwaja swoją sieć dealerską. Obecnie liczy ona 13 punktów sprzedaży, oferujących trzy modele – dwa elektryczne i hybrydę plug-in. Cieniem na tym kładzie się jednak zawieszenie produkcji T03 w tyskich zakładach Stellantisa.
- Leapmotor, mający w ofercie 3 modele, zwiększa swoją obecność w Polsce.
- Liczba dealerów w naszym kraje rośnie z 7 do 13.
- Z końcem marca Chińczycy zawiesili w Polsce – zapewne bezpowrotnie – produkcję niewielkiego T03.
Leapmotor sprzedaż samochodów w Polsce rozpoczął z końcem lutego bieżącego roku. Początkowo w 6 punktach dealerskich, by niedługo potem rozszerzyć je o kolejny, zlokalizowany w Łodzi.
Niedawno Chińczycy wprowadzili na nasz rynek swoje pierwsze auto hybrydowe w postaci Leapmotora C10 REEV. W ten sposób w ofercie mają obecnie 3 modele. To elektryczny wariant C10 oraz miejskie T03, które jeszcze do niedawna było montowane w tyskich zakładach Stellantisa.
Niestety, z końcem marca jego produkcję wstrzymano. Powód? Względy polityczne, o których więcej przeczytasz TUTAJ.
Salony Leapmotor w Polsce: już jest 13
Leapmotor pierwszy pełny miesiąc sprzedaży zamknął z liczbą 56 samochodów, od razu lądując na 6. miejscu wśród producentów z Chin – przed Forthingiem i za BYD-em. To bez dwóch zdań udany debiut, tym bardziej że hybrydowe C10 do salonów zawitało z początkiem kwietnia.
„Ten udany debiut skłonił markę do przyspieszenia rozwoju swojej sieci dilerskiej i otwarcia kolejnych nowych salonów w naszym kraju, zwiększając w krótkim czasie prawie dwukrotnie sieć autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisów z 7 do 13 lokalizacji” – informuje chiński wytwórca.
Do tej pory samochody Leapmotora można było nabyć w 7 salonach sprzedaży. Czyli w Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i w Warszawie. Teraz dołączają do nich kolejne lokalizacje. To Bielsko-Biała, Jamnica k. Stalowej Woli, Kalisz, Katowice, Olsztyn oraz Płock.
TUTAJ przeczytasz porównanie Leapmotora T03 z Dacią Spring.
Trzy modele do wyboru
Bilet wstępu do świata Leapmotora w Polsce stanowi model T03 w cenie 84 900 zł. Oczywiście, przy dopłatach z programu NaszEauto można ją ściąć od 18 750 do nawet 40 000 zł. Przy maksymalnym bonusie wynosi ona 44 900 zł.
To niewielkie auto ma 3,6 m długości, silnik o mocy 95 KM oraz akumulator trakcyjny zapewniający 265 km średniego zasięgu. T03 imponuje przede wszystkim bogatym wyposażeniem seryjnym, obejmującym nawet dach panoramiczny.
Większy Leapmotor C10 EV (od 163 200 zł) to średniej wielkości SUV, mierzący ponad 4,7 m długości. W ruch wprawia go 218-konny silnik elektryczny. Producent określa jego zasięg na 420 km. Z kolei w odmianie REEV przekracza on 970 km.
Takie auto kosztuje od 149 900 zł, ma 215 KM i bardzo solidne wyposażenie podstawowej wersji Style. W odwodzie jest jeszcze wariant Design, zapewniający m.in. podgrzewane i wentylowane fotele czy tapicerkę siedzeń z ekologicznej skóry.
TUTAJ przeczytasz jak jeżdżą Leapmotory T03 i C10 EV.
Salony Leapmotor w Polsce
- ASW Wojciula Sp. z o.o., ul. gen. Wł. Andersa 71, Białystok
- Gezet Sp. z o.o., Sp. Komandytowa, Ustowo 57, Szczecin
- Mikołajczak Sp. z o.o., Sp. Komandytowa, ul. Armii Krajowej 250, Bydgoszcz
- P.M. POL-CAR Sp. z o.o., ul. Gorzysława 9, Poznań
- STELLANTIS & YOU POLSKA Sp. z o.o., al. Krakowska 206, Warszawa
- Auto Centrum Golemo Sp. J., ul. Zakopiańska 58b, Kraków
- Jaszpol UNO Sp. z o.o., ul. Szparagowa 4, Łódź
- RIA Sp. z o.o., Jamnica 160, Stalowa Wola
- Budmat Auto Sp. z o.o., ul. Bielska 67, Płock
- RESMA Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 41 C, Olsztyn
- PHU Sztukowski Sp. z o.o., ul. Wrocławska 27-29, Kalisz
- AUTO GAZDA Sp. Komandytowa, ul. Warszawska 328, Bielsko-Biała
- GANINEX ADAM GAZDA, al. W. Roździeńskiego 170, Katowice