24 sierpnia 2023

Samochody Renault dostępne od ręki – wyjątkowa oferta

Renault

Wyjątkowa oferta Renault! Dostępne od ręki modele z najnowszej gamy: Clio, Captur, Arkana czy Megane E-Tech 100% electric mogą zostać dostarczone do najbliższego, wybranego dealera Renault na terenie całej Polski.

Czas na zmianę nawyków! Już nie trzeba wyczekiwać na nowy samochód miesiącami, do czego byliśmy zmuszeni po pandemii Covid-19. Sytuacja produkcyjna poprawiła się bowiem na tyle, że Renault skróciło czas oczekiwania na zamówione samochody. Co więcej, wiele z nich jest obecnie dostępna od ręki.

Wśród modeli, które znajdują się na stanie są: Clio, Captur, Arkana czy Megane E-Tech 100% electric. Jeśli klient zdecyduje się na któryś z tych samochodów, może liczyć, że zostanie on dostarczony do wskazanego dealera na terenie całej Polski.

Znalezienie egzemplarza, odpowiadającego naszym potrzebom ułatwia wyszukiwarka samochodów. Wystarczy wejść na stronę internetową salon.renault.pl i sprawdzić, co przygotowała francuska marka.

Oprócz szybkiej dostawy wybranego samochodu, dodatkową korzyścią dla klientów jest atrakcyjna oferta finansowania i ubezpieczenia. Szczegóły poniżej:

Renault Clio

Obecna oferta Renault Clio z rocznika 2023 zawiera dopłatę na poziomie 2000 zł do wkładu własnego w kredycie Easy Box. Na wyższy rabat mogą liczyć osoby, które zdecydują się na samochód z rocznika 2022. W tym przypadku maksymalny zysk wyniesie 4000 zł. Dla firm rabaty od 3% w przypadku skorzystania z Renault Business Plan.

Renault Captur

Przy zakupie Renault Captur z rocznika 2023 można teraz zyskać rabat na poziomie 2000 zł wraz z ubezpieczeniem 2,9% wartości samochodu w ofercie finansowania.

Renault Megane

Decydując się na Renault Megane klient może teraz zyskać dopłatę 4000 zł na wkład własny w kredycie Easy Box. Dla firm rabaty od 4% w przypadku skorzystania z Renault Business Plan.

Renault Arkana

Na Renault Arkanę z roku 2022 można uzyskać do 13 800 zł oszczędności na rabacie i ubezpieczeniu. Z kolei przy wyborze auta z roku modelowego 2023 zaoszczędzimy 4500 zł, jeśli w rozliczeniu pozostawimy dotychczasowy pojazdu (niezależnie od marki) lub skorzystamy z ubezpieczenia 1%. Dla firm rabaty od 5% w przypadku skorzystania z Renault Business Plan.

Renault Megane E-Tech 100% electric

Renault Megane E-Tech 100% electric jest aktualnie dostępne w limitowanej ofercie z zyskiem dla kupującego sięgającym aż do 58 000 zł (rabat do 24 000 zł + dofinansowanie z programu „Mój elektryk” + korzyść wynikająca z ubezpieczenia w wysokości 1,3%).

Renault Austral

Przy zakupie Renault Australa można teraz zyskać dopłatę 7000 zł na wkład własny w kredycie Easy Box. Dla firm rabaty od 5% w przypadku skorzystania z Renault Business Plan.

Dodatkowo wszystkie modele otrzymały wzmocnioną ofertę finansową: leasing od 102%, abonament Renault Business Plan oraz kredyt 50/50 z oprocentowaniem 0%.

Renault Clio

To jedno z najlepszych aut miejskich na rynku i najpopularniejszy w historii samochód „made in France”. Od momentu rynkowej premiery w 1990 roku, na Renault Clio skusiło się ponad 16 mln osób.

Ale nie tylko to świadczy o sile tego modelu. Renault Clio aktualnej, piątej generacji wyróżnia się nowoczesnym kokpitem, przyjazną obsługą, przyjemnie zestrojonym zawieszeniem oraz wysoką jakością. To auto, które znakomicie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i poza nim.

Jakie wersje Renault Clio są dostępne od ręki? Tutaj w ofercie znalazł się wariant techno z dwoma silnikami do wyboru. Pierwszy z nich to TCe 100 LPG, natomiast drugi – TCe 140.

Odmiana z mniejszą jednostką napędową stawia na oszczędność, ale nie zapomina o odpowiedniej dynamice. Jej 100-konny, turbodoładowany silnik 1.0 R3 pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12,5 s i rozpędzenie Clio do prędkości aż 188 km/h.

Dopisek LPG w nazwie oznacza, że to auto korzysta z fabrycznej instalacji gazowej. Dzięki dwóm zbiornikom (39 l paliwa; 32 l LPG) wariant TCe 100 LPG wyróżnia się imponującym zasięgiem przekraczającym 1000 km.

W przypadku Clio TCe 140 pod maską pracują już 4 cylindry, które wytwarzają maksymalne 140 KM mocy i 260 Nm momentu obrotowego. W tym przypadku osiągi są bardziej niż wystarczające (0-100 km/h w 9,4 s; prędkość maksymalna: 205 km/h) przy średnim zużyciu paliwa, określanym na 5,5 l/100 km (według cyklu WLTP).

Wyposażenie techno jest obfite i zawiera m.in. cyfrowy zestaw wskaźników (7”), system multimedialny z nawigacją (7”), kamerę cofania, dostęp bezkluczykowy, klimatyzację automatyczną czy w pełni diodowe lampy przednie.

2022 Renault Clio
Kokpit Renault Clio to przyjazna obsługa, nowoczesne multimedia i wysoka jakość.

Kierowców z pewnością ucieszy możliwość skorzystania ze wspomagania utrzymania na pasie ruchu czy asystenta znaków drogowych.

Renault Captur

To auto jest reprezentantem niezwykle obecnie popularnego segmentu miejskich crossoverów. Pomimo dość skromnych wymiarów zewnętrznych – 422,7 cm od zderzaka do zderzaka – dysponuje obszerną kabiną pasażerską oraz unikalną w swojej klasie funkcjonalnością.

Dzięki kanapie, przesuwanej na odcinku 16 cm, w Capturze można uzyskać albo znakomitą przestrzeń do przewożenia bagażów (536 l), albo komfortowe warunki dla pasażerów. Ale nawet wtedy bagażnik legitymuje się godną uznania pojemnością 422 l.

Na drodze Renault Captur jest bezpieczne, komfortowe, a przede wszystkim bardzo oszczędne. To ostatnie zawdzięcza hybrydowemu układowi napędowi wariantu E-Tech full hybrid 145, na który składają się trzy silniki.

Jego sercem jest 1,6-litrowa jednostka benzynowa o mocy 90 KM. Do tego dochodzą dwa silniki elektryczne: 49- i 20-konny. Drugi to rozrusznik z generatorem prądu. Całość „spina” ze sobą wielotrybowa przekładnia Multi-Mode.

Hybrydowy układ napędowy Renault Captura średnio na 100 km zużywa raptem 4,8 l paliwa. W razie potrzeby pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,6 s i rozpędzenie się do prędkości 170 km/h.

Z kolei 100-konna wersja TCe 100 LPG prędkość 100 km/h „załatwia” w czasie 13,0 s i kończy przyspieszać, gdy Captur porusza się z prędkością 173 km/h. Dwa zbiorniki paliwa (48+40 l LPG) zapewniają zasięg grubo ponad 1000 km.

2019 Renault Captur
Solidny bagażnik Captura o zmiennej pojemności: od 422 do 536 l.

Oba modele objęte promocją są oferowane w solidnie wyposażonym wariancie techno. Zawiera on m.in. w pełni LED-owe światła przednie, 17-calowe obręcze z lekkich stopów, klimatyzację automatyczną czy system multimedialny z nawigacją satelitarną (ekran 7”) oraz cyfrowy zestaw wskaźników (7”). Wewnątrz znajduje się też tapicerka materiałowa z elementami ze skóry ekologicznej.

Renault Arkana

Renault Arkana jest pierwszym kompaktowym SUV-em a la coupe, który nie należy do segmentu premium. Auto cieszy atrakcyjną sylwetką, przestronną kabiną oraz ponadprzeciętną przestronnością.

W rezultacie, pomimo swojego usportowionego nadwozia, zachowuje rodzinny charakter. Podkreśla go również przedział bagażowy o pojemności 513 l.

Arkana do szybkiego odbioru jest oferowana z dwoma rodzajami napędu do wyboru. Pierwszy stanowi 158-konny silnik 1.3 z układem miękkiej hybrydy (0-100 km/h w 9,1 s; 205 km/h; 5,8-5,9 l/100 km) i przekładnią automatyczną. Drugi to pełna hybryda E-Tech full hybrid 145.

Stawia ona przede wszystkim na oszczędne obchodzenie się z paliwem. Auto z tym układem napędowym średnio zużywa raptem 4,7-4,8 l benzyny na 100 km, w rezultacie czego na pojedynczym, 50-konnym zbiorniku paliwa pokonuje 1000 km!

Renault Arkana jest dostępna w wariantach techno (mild hybrid 160 EDC) lub E-Tech techno oraz engineered (E-Tech full hybrid 145). Niezależnie od odmiany, to auto cieszy bardzo bogatym lub praktycznie pełnym wyposażeniem.

Techno i E-Tech techno zawierają system multimedialny z nawigacją (ekran o przekątnej 9,3”) i cyfrowy zestaw zegarów (10,25”), automatyczną klimatyzację, dostęp bezkluczykowy, światła w pełni diodowe czy tapicerkę z elementami ze sztucznej skóry. Standardem są także 18-calowe obręcze z lekkich stopów, czujniki wspomagania parkowania z przodu i z tyłu, a także asystenci martwego pola i utrzymywania na pasie ruchu.

W przypadku E-Tech engineered właściciel auta może dodatkowo liczyć na atrakcyjną stylizację (m.in. 18-calowe felgi w kolorze grafitowym, listwy w nadwoziu w kolorze srebrnym czy spojler na pokrywie bagażnika), a także na podgrzewane fotele pokryte Alcantarą łączoną ze skórą i adaptacyjny tempomat.

Renault Megane E-Tech 100% electric

Megane E-Tech 100% electric to najnowszy elektryczny samochód tej francuskiej marki. Wśród wariantów dostępnych do szybkiego odbioru najliczniejsze są techno i iconic z większą z dwóch dostępnych baterii – o pojemności 60 kWh.

W ich przypadku można liczyć na mocny, 218-konny silnik wprawiający w ruch przednie koła. Dzięki niemu auto do 100 km/h przyspiesza w 7,4 s i rozpędza się do 160 km/h.

Renault Megane E-Tech 100% electric przekonuje do siebie również bardzo szybką reakcją gaz, praktycznym brakiem wibracji oraz ciszą w kabinie. Co istotne, bateria jest w stanie przyjąć prąd z mocą do 130 kW. Dzięki temu w zaledwie 30 minut zasięg zwiększa się nawet o 300 km.

Ten francuski elektryk robi wrażenie nie tylko stylistyką swojego nadwozia, ale i wnętrzem. Przestronne z pojemnym bagażnikiem (389 l) oraz nowej generacji interfejsem (duże wskaźniki i centralny ekran) sprawiają, że z tego auta nie chce się wysiadać. Tym bardziej że jakość została tutaj podciągnięta do bardzo wysokiego poziomu.

I jeszcze jedno: Renault Megane E-Tech 100% electric imponuje też solidnym zasięgiem. Pomiędzy ładowaniami można nim pokonać dystans 447 km (zgodnie z cyklem WLTP).

Od ręki dostępne są dwa bogate warianty wyposażeniowe. W przypadku techno na pierwszy plan wysuwają się duże, dopracowane multimedia (dwa ekrany: 12,3-calowe wskaźniki, 12-calowy wyświetlacz centralny), dostęp bezkluczykowy, wspomaganie parkowania, czy liczne systemy wsparcia kierowcy (m.in. aktywny tempomat, utrzymywanie na pasie ruchu, rozpoznawanie znaków).

Renault Megane E-tech 100% electric iconic, tak jak odmiana techno, porusza się na 20-calowych kołach i również ma funkcję automatycznej zmiany świateł LED z mijania na drogowe. Poza tym oferuje m.in. system automatycznego parkowania (tyłem, przodem, bokiem), przednie fotele z elektryczną regulacją i masażem, a także tapicerką skórzaną Nappa łączoną z elementami ze sztucznej skóry oraz nagłośnienie Harman Kardon (9 głośników).

Renault Austral

Następca Kadjara jest pod każdym względem lepszy niż poprzednik. Renault Austral, czyli SUV niezwykle popularnego segmentu C, od pierwszego kontaktu imponuje przynajmniej trzema swoimi cechami. To znakomita jakość wykończenia kabiny, obszerna przestrzeń wewnątrz oraz wszechobecna nowoczesność.

Pod tym ostatnim stwierdzeniem kryją się nie tylko znakomity system multimedialny, cyfrowe zegary, ekran head-up, ale i znacznie więcej. Przykład? To choćby powitalna sekwencja świateł przy zbliżaniu się do samochodu, dostępność lamp matrycowych, 32 systemów wspomagania kierowcy w czasie jazdy czy też wydajny, hybrydowy zespół napędowy.

Składają się na niego nowo opracowana, 3-cylindrowa jednostka 1.2 (130 KM), silnik elektryczny (50 KM) oraz rozrusznik z funkcją alternatora. Całość uzupełniają bateria litowo-jonowa o pojemności 2 kW oraz wielotrybowa skrzynia biegów ze sprzęgłem kłowym. Dysponuje ona dwoma przełożeniami dla silnika elektrycznego i czterema dla spalinowego. Łącznie Austral E-Tech 200 wytwarza 199 KM, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 8,4 s i na 100 km zużywa jedynie 4,6 l paliwa.

Gamę jednostek napędowych Renault Australa uzupełnia 4-cylindrowy benzynowy silnik o pojemności 1.3 l. Występuje on w dwóch wariantach mocy – 140- i 158-konnym. Słabszy współpracuje z przekładnią ręczną, natomiast mocniejszy – z dopracowaną skrzynią bezstopniową. Obie jednostki napędowe korzystają z układu miękkiej hybrydy i średnio na pokonanie 100 km potrzebują 6,2 l benzyny.

Na drodze Renault Austral znakomicie łączy ze sobą wysoki komfort i zwinność. Tę drugą cechę zawdzięcza m.in. układowi czterech kół skrętnych. Co istotne, to auto, które potrafi zmieniać swoje oblicze, dzięki rozbudowanemu systemowi MULTI-SENSE.

Gama Australa obejmuje trzy wersje wyposażenia: equilibre, techno i iconic, dlatego każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Co istotne, to pierwszy model w ofercie Renault dostępny w wyjątkowej wersji esprit Alpine, wyróżniającej się sportowym charakterem i oferowanej w poziomach techno oraz iconic.