1 / 2
Szczegóły
Główne usługi sprzedającego
Serwis opon / przechowalnia
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Opis
225/55 R17
OPONY LETNIE
BARUM BRAVURIS 5HM
DOT21
NOWE DEMO
CENA ZA KOMPLET NA ZDJĘCIACH
POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY
MOŻLIWY DOWÓZ DO KLIENTA ( ZWOLEŃ , RADOM , LUBLIN , PUŁAWY )
OFERUJEMY :
-MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU W NASZYM ZAKŁADZIE WULKANIZACYJNYM
-WYWAŻENIA
-ZAMONTOWANIA NA AUTO
-PROSTOWANIE FELG STALOWYCH I ALUMINIOWYCH
-PRZECHOWANIE OPON NA SEZON
-SERWIS OPON
USŁUGA DODATKOWA PŁATNA WEDŁUG CENNIKA FIRMY
SZUKASZ INNEGO MODELU, BĄDŹ ROZMIARU? SPRAWDŹ MOJE POZOSTAŁE OFERTY LUB ZADZWOŃ
WIĘCEJ INFORMACJI PO UZGODNIENIU TELEFONICZNYM
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej.
Na silniki 30 - dniowej gwarancji na piśmie, a na skrzynie 14 dni gwarancji pisemnej.
Wysyłka kurierem DPD, bądź palety firmą DHL.
Cena wysyłki uzależniona jest od wagi i wielkości towaru.
Możliwy odbiór osobisty.
Możliwy dowóz do klienta (kompletnych przodów, części blacharskich ciętych, szyb itp.)
Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części.
W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.
Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu.
1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.
12 sierpnia 2024 16:09
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 17:00
wtorek
08:00 - 17:00
środa
08:00 - 17:00
czwartek
08:00 - 17:00
piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
Zamknięte