1 / 3
20 czerwca 2024 10:13
Szczegóły
Tytuł
audi A4 3.0 204KM 224KM 225KM 233KM 53049700043
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
53049880054
Producent części
KKK
Stan
Używany
Kompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku
TURBINA NA NOWYM ORGINALNYM NASTAWNIKU!!!!!
Numer z tabliczki:
– 5304 988 0054
– 5304 988 0050
– 5304 970 0045
– 5304 970 0043
– 5304 970 0035
Numer katalogowy zamienników:
– 059145715F
– 059145702S
– 059145702M
– 059145702L
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Audi A4 3.0 TDI (B7) Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2005
Audi A4 3.0 TDI (B7) Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 233 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2008
Audi A6 3.0 TDI (C6) Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 233 KM Rok produkcji: 05.2004 do 01.2008
Audi A8 3.0 TDI Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 233 KM Rok produkcji: 05.2004 do 05.2006
Audi Q7 3.0 TDI Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 240 KM Rok produkcji: 05.2004 do 12.2006
Audi Q7 3.0 TDI Silnik: BUG Pojemność: 2967 ccm Moc: 233 KM Rok produkcji: 03.2006 do 05.2008
Volkswagen Marine 3.0 TDI 225-6 Silnik: BSP Pojemność: 2967 ccm Moc: 225 KM Rok produkcji: od 01.2005
Volkswagen Phaeton 3.0 TDI Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 233 KM Rok produkcji: 05.2004 do 05.2006
Volkswagen Touareg 3.0 TDI Silnik: ASB BKN BKS BMK BNG Pojemność: 2967 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2006
W turbosprężarce jest założony nowy sterownik siemens oraz zmieniona geometria.
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte