Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A - 1
Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A - 2
Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A - 3

1 / 3

Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A - 1
Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A - 2
Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A - 3

20 czerwca 2024 10:09

Szczegóły

Tytuł

Ford Focus I 1.8 75KM 85KM 90KM 100KM 1S7Q6K682A

Dostawa

Tak

Numer referencyjny producenta

802419

Producent części

Garrett

Stan

Używany

vehicle-compatibility

Kompatybilność części

NOWOŚĆ

Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 802419-5001S – 703863-5002S – 703863-0002 Numer katalogowy zamienników: – 1S7Q6K682AF – 1S7Q6K682AE – 1S7Q6K682AD TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Ford Fiesta V 1.8 Di Silnik: Duratorq DI Pojemność: 1753 ccm Moc: 75 KM Rok produkcji: 01.2000 do 11.2001 Ford Focus I 1.8 TDDi Silnik: BHDB / C9DB Pojemność: 1753 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: od 08.1999 Ford Mondeo III 2.0 TDCi Silnik: Duratorq DI Pojemność: 2000 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: od 01.2000 Ford Mondeo III 2.0 TDCi Silnik: Duratorq DI Pojemność: 2000 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 01.2000 Ford Tourneo 1.8 TDCi Silnik: BHDB / C9DB Pojemność: 1753 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: od 06.2002 Ford Transit V 1.8 TDCI Silnik: BHDB / C9DB Pojemność: 1800 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: od 08.1999 Ford Transit V 2.0 Di 75 Silnik: DuraTorq Pojemność: 2000 ccm Moc: 75 KM Rok produkcji: od 01.2000 Ford Transit V 2.0 TDCi Silnik: DuraTorq Pojemność: 2000 ccm Moc: 85 / 100 KM Rok produkcji: od 01.2000 Ford Transit V 2.0 Di 85 Silnik: DuraTorq Pojemność: 2000 ccm Moc: 85 KM Rok produkcji: od 01.2003 Ford Transit V 2.0 Di 100 Silnik: DuraTorq Pojemność: 2000 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: od 01.2003 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte