INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 1
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 2
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 3
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 4
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 5
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 6
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 7
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 8
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 9
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 10
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 11
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 12
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 13
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 14
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 15

1 / 15

INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 1
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 2
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 3
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 4
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 5
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 6
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 7
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 8
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 9
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 10
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 11
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 12
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 13
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 14
INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM - 15

24 czerwca 2024 11:37

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Tytuł

INTERFEJS iCAR3 WiFi OBD2 ELM327 SDPROG PL PROGRAM

Stan

Nowe
vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY VGATE iCAR3 WiFi Produkt jest nowy, oryginalny i ekskluzywnie zapakowany. Interfejs musi działać z odpowiednim oprogramowaniem, i umożliwia: – Odczyt i kasowanie błędów OBD-II – Kasowanie lampki CHECK ENGINE – Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali – Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL – Odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych producenta – Podgląd zamrożonych ramek - FREEZE FRAMES – Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA – Odczyt parametrów rzeczywistych na bieżąco – Sprawdzanie znaczenia kodów błędów – Pomiar mocy silnika (KM) – Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h Działa z Android, Windows i IOS (iPhone)! Zestaw zawiera: – Interfejs diagnostyczny – Program SDprog – Pudełko – Instrukcję parowania z aplikacją SDPROG (j. Polski) Obsługiwane protokoły : – 1. SAE J1850 PWM (41.6Kbaud) – 2. SAE J1850 VPW (10.4Kbaud) – 3. ISO9141-2 (5 bajtów inicjujących, 10.4Kbaud) – 4. ISO14230-4 KWP (5 bitów, 10,4 Kbaud) – 5. ISO14230-4 KWP (szybki init, 10.4 Kbaud) – 6. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 Kbaud) – 7. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 Kbaud) – 8. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 250 Kbaud) – 9. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 Kbaud) – A.SAE J1939 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 * Kbaud) – B.USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud) – C.USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * kbaud) Zalety oprogramowania SDPROG: – Obsługa programu całkowicie w języku Polskim. – Dożywotne i bezpłatne aktualizacje oprogramowania. – Obsługuje wszystkie samochody zgodne z systemem/normą OBDII/EOBD. – Oprogramowanie jest na bieżąco udoskonalane i aktualizowane. Zestaw zawiera: – Oprogramowanie SDPROG na urządzenia mobilne oraz w wersji desktopowej na urządzenia z systemem Windows – Instrukcje – Sterowniki – Dostęp do aktualizacji – Kod aktywacyjny (PLXXX-XXX-XXX) dedykowany na polski rynek zapewniający darmowe polskie aktualizacje i pomoc techniczną) Oprogramowanie SDPROG umożliwia: – odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL – odczyt kodów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych jak i specyficznych dla danego producenta – uzyskanie dodatkowych instrukcji naprawy – kasowanie kodów usterek Program odczytuje wszystkie kody związane z system OBDII/EOBD: Orientacyjne daty wprowadzania systemu OBDII/EOBD na świecie: USA i Azja: od 1996 roku, Europa i pozostałe: od 2001 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla. P - układ napędowy, B - nadwozie, C - podwozie, U - komunikacja sieciowa Dodatkowo posiada bogatą bazę wskazówek technicznych, które pomogą użytkownikowi sprawniej znaleźć usterkę i ją usunąć, m.in. wskaże: – możliwe przyczyny pojawienia się usterki – przyczyny pojawienia się kodu błędu – możliwe objawy – zasada działania podzespołu Podaje informacje przydatne przy zakupie samochodu, jak np.: – przejechany dystans od momentu uaktywnienia kontrolki MIL – czas od momentu usunięcia kodów usterek – czas od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL W celu lepszego poznania procesów zachodzących w silniku, aplikacja ma możliwość monitorowania pracy poszczególnych czujników w samochodzie: – temperatury silnika, zasysanego powietrza i otoczenia – pozycji pedału przyśpieszenia – napięcia w instalacji elektrycznej – ciśnienia doładowania turbosprężarki – wiele innych Łatwe monitorowanie wybranych parametrów umożliwia opcja zegarów, z możliwością personalizacji. * Lista obsługiwanych parametrów i danych jest ściśle związana z podłączanym samochodem. Dlaczego SDPROG jest lepszy od innych tego typu, darmowych programów? – Kupując zestaw interfejs z programem SDPROG klient ma gwarancję, że kupuje działający zestaw i nie musi się obawiać, że coś nie zadziała. – Darmowe programy nie mają pomocy technicznej, program SDPROG ma taką pomoc zapewnioną przez producenta. – Darmowe programy mogą nie być aktualizowane i przez to często są niekompatybilne z nowymi systemami. – Program SDPROG obsługuje niemal wszystkie systemy operacyjne. – Darmowe programy opisują tylko niektóre błędy pojazdu, natomiast SDPROG znacznie więcej oraz posiada dodatkowe opisy na temat usterek. – SDPROG umożliwia monitorowanie znacznie większej ilości parametrów i analizowanie ich na różne sposoby (liczby, zegary, wykresy), czego nie zapewniają darmowe programy. – SDPROG gwarantuje zrobiony zgodnie z normą opis usterek. – Ponadto SDPROG ma dużo więcej opcji i jest cały czas rozwijany. Badanie napięcia Do czego służy: Badanie napięcia pozwala określić w jakiej kondycji jest akumulator oraz regulator napięcia. Test pozwala odczytać napięcia na akumulatorze w różnych trybach pracy samochodu: – napięcie akumulatora w stanie spoczynku podczas postoju – spadek napięcia podczas rozruchu – stan ładowania podczas pracy na wolnych obrotach – stan ładowania podczas pracy pod obciążeniem Przebieg testu polega na: – – Wykonaniu kalibracji, odczytując napięcie akumulatora w stanie spoczynku przy użyciu multimetru elektronicznego. Ten zabieg pozwala na skalibrowanie posiadanego interfejsu, aby odczytywane przez niego wartości napięcia były jak najbliższe faktycznym. – Wykonaniu danego testu, określającego sprawność akumulatora w poszczególnym trybie pracy. – Interpretacji otrzymanego wyniku w celu określenia, czy występuje konieczność podjęcia działania dotyczącego doładowania lub wymiany akumulatora na nowy. Kalibracja urządzenia Zobacz film pokazujący jak prawidłowo skalibrować urządzenie. https://www.youtube.com/watch?v=nZs-kpFLSps Jakie kroki podjąć w przypadku negatywnego wyniku testu? – – Wykonać test ponownie – Skalibrować ponownie interfejs – Ocenić, czy posiadany interfejs jest urządzeniem o słusznej jakości – Doładować akumulator – Rozważyć wymianę akumulatora Monitory diagnostyczne Monitory diagnostyczne to nadrzędna opcja diagnostyczna. Wgląd do niej daje szybką, prostą, a przy tym bardzo cenną informację na temat stanu danego pojazdu. Przy jej pomocy możemy stwierdzić, czy dana usterka występuje i czy została poprawnie usunięta. Możemy się również dowiedzieć, czy kody usterek nie zostały chwilę wcześniej skasowane, aby ukryć uszkodzenie pojazdu. Dodatkowo ustrzeże nas przed poważnymi usterkami, które pojawiają się sporadycznie. Co oznacza kolor ikony samochodu? – Zielony – brak kodów błędów oraz wszystkie dostępne monitory ukończone. – Żółty – brak kodów błędów oraz występują monitory nieukończone. – Czerwony – kody błędów występują oraz istnieją monitory nieukończone. G-Sensor Funkcja umożliwiająca sprawdzenie przeciążeń w samochodzie na podstawie zegara. Funkcja ma umożliwić użytkownikowi odczytanie aktualnie panujących przeciążeń podczas jazdy. W funkcji przedstawiona jest aktualna oraz maksymalna wartość przeciążenia. Czy wiesz, że …? Podczas jazdy bolidem F1 kierowca poddawany jest przeciążeniom różnej wielkości. W trakcie przyspieszania jest to zazwyczaj 2g, podczas hamowania około 5g, natomiast na zakrętach od 4 do 6g. Tryb Race Tryb Race jest konfigurowalną funkcjonalnością pozwalającą na przypisanie sygnałów wizualnych oraz dźwiękowych do określonej przez użytkownika wartości prędkości obrotowej silnika. Istnieje możliwość ustawienia funkcji w taki sposób, aby zmiana biegów odbywała się w idealnym pod względem przyspieszenia momencie. Informacji mówiących o tym przy jakich obrotach silnik osiąga swoją moc maksymalną należy szukać w ogólnie dostępnych źródłach, takich jak fora internetowe lub artykuły prasowe. Co daje Tryb Race? Tryb Race pozwala na optymalną zmianę biegów w celu jak najefektywniejszego przyspieszenia pojazdu. Konfiguracja: Aby poprawnie skonfigurować tryb Race należy wprowadzić wartość obrotów, przy których samochód osiąga swoją moc maksymalną Sposób działania: – – Pojedynczy sygnał dźwiękowy oraz mruganie zegara informują o konieczności przygotowania się do zmiany biegu na wyższy. – Podwójny sygnał dźwiękowy oraz stałe podświetlenie zegara na kolor czerwony informują o konieczności natychmiastowej zmiany biegu na wyższy. Jak połączyć się z interfejsem? Zainstaluj na systemie Windows, Android, IOS lub laptopie aplikację po czym podłączyć interfejs do gniazda OBD II. Włączamy WiFi w telefonie, ustawiamy widoczność oraz wyszukujemy na liście urządzenie. Dopiero po tym kroku włączamy aplikację i łączymy się z interfejsem. Dodatkowe funkcje: – Automatyczny wyłącznik po 30 min.( sam wyłączy się po zgaszeniu silnika) – Funkcja AutoWakeUp (uruchamia się po wpięciu do gniazda diagnostycznego) – Stabilne połączenie WiFi – Pozostawiony w gnieździe OBD2 nie rozładuje akumulatora Czy interfejs będzie działał z moim samochodem? Interfejs jest urządzeniem uniwersalnym i współpracuje z niemal wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2. Orientacyjne daty wprowadzania systemu OBD2 na świecie: USA i Azja: od 1996 roku, Europa i pozostałe: od 2000 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla. Gdzie jest gniazdo OBD2/eOBD? Często jest pod kierownicą lub w części centralnej. Znajdź go przed zakupem. Obok zdjęcie gniazda OBD2, jeżeli takie posiadasz to iCar3 jest dla Ciebie. Jeżeli masz inne gniazdo to sprawdź nasze pozostałe aukcje. tam znajdziesz Interfejsy diagnostyczne z dedykowanymi adapterami OBD1. SPIS OBSŁUGIWANYCH MODELI SAMOCHODÓW: Europejskie samochody osobowe, terenowe i dostawcze: – Alfa Romeo: 147, 156, 159, 166, GT, GTV, Giulia, Stelvio, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon – Audi: A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, Allroad, Cabriolet, Coupe, Q3, Q5, Q7, Q8, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT, V8 – BMW: seria 1 - 116, 118, 120, 130, seria 3 - 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5 - 518, 520, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6 - 630, 635, 645, 650, seria 7 - 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8 - 840, 850, MPower - M1, M2, M3, M4, M5, M6, Z4 M , X-seria - X3, X5, Z-seria - Z3, Z4, Z8 – Citroen: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, Saxo, Xantia, Xsara, Xsara Picasso – Dacia: Logan, Pick up – Fiat: Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse – Ford: Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus, Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy ,Granada, Ka, Maverick, StreetKa, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit – Jaguar: Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR – Lancia: Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta – Land Rover: Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport – Mercedes-Benz: A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito – Mini: Cooper, Cooper S, ONE – Opel: Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Insignia, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira – Peugeot: 106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner – Porsche: 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman – Renault: (Tylko nowe modele po 2002 roku) Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis – Rover: 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827 – Saab: 9-3, 9-5, 9-7X – Seat: Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo – Skoda: Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb – Smart: Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster – Volvo: 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90 – Volkswagen: Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento Amerykańskie samochody osobowe, terenowe i dostawcze: – Buick: Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark – Cadillac: Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR – Chevrolet: 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture – Chrysler: 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager – Corvette: C3, C4, C5, C6 – Dodge: Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper – GMC: Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon – Hummer: H1, H2, H3 – Jeep: Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler – Lincoln: Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car – Oldsmobile: Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado – Pontiac: 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO,Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, TransAm, Trans Sport, Vibe Japońskie i azjatyckie samochody osobowe, terenowe i dostawcze: – Acura: MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX – Daewoo: Espero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico – Daihatsu: Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV – Honda: Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000 – Hyundai: Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350 – Infiniti: FX, G35, Q45, QX56 – Isuzu: Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper – Kia: Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto, Shuma, Sorento, Sportage – Lexus: GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430 – Mazda: 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F, 626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos – Mitsubishi: 3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion – Nissan: 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, AlmeraTino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial – SsangYong: Family, Korando, Kyron, Musso, Rexton, Rodius – Subaru: Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, OUTBACK, SVX – Suzuki: Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90 – Toyota: 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser, Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris 

Informacje o sprzedającym

PRO GROUP sp. z o. o. Interface24.pl

PRO GROUP sp. z o. o. Interface24.pl
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (222) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte