1 / 3
20 czerwca 2024 10:14
Szczegóły
Tytuł
PEUGEOT 308 1.2 109-131KM EB2DTS 9810681380C
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
829754
Producent części
Garrett
Stan
Używany
Kompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– 829754-0001
– 829754-1
– 829754-5001S
– 835401-0001
– 835401-1
– 835401-5001S
– 836250-0001
– 836250-0002
– 836250-1
– 836250-2
– 836250-5001S
– 836250-5002S
Numer katalogowy zamienników:
– 9810681380
– 9808492680A
– 9810681380C
– 9808492680
– 9818479380
– 9812723880
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
– PEUGEOT 308 e-THP 130 1.2 Pure Tech 128KM/94kW od 2013
– PEUGEOT 308 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2013
– PEUGEOT 308 1.2L THP EB2DT 11kM/81kW od 2013
– PEUGEOT 308 SW 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2014
– CITROEN C3 1.2L PureTech 110 S&S (EB2DT) 109KM/80kW od 2014
– CITROEN C3 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW 2014-2016
– CITROEN C3 PICASSO 1.2 PureTech 110 (EB2DT) 109KM/80kW od 2014
– CITROEN C3 PICASSO 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW od 2015
– CITROEN C4 1.2L PureTech 110 (EB2DT) 109KM/ 80kW od 2014
– CITROEN C4 1.2L PureTech 130 (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– CITROEN,C4 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW od 2015
– CITROEN C4 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2014
– CITROEN C4 CACTUS 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW od 2014
– CITROEN C4 CACTUS 1.2L PureTech 110 S&S (EB2DT) 109KM/980kW od 2014
– CITROEN C4 PICASSO 1.2L PureTech 130 (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– CITROEN C4 GRAND PICASSO 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2014
– CITROEN C4 GRAND PICASSO 1.2L PureTech 130 129KM/95kW od 2014
– CITROEN DS3 1.2L PureTech 110 (EB2DT) 109KM/80kW od 2014
– CITROEN DS3 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW 2014-2015
– CITROEN DS3 CABRIO 1.2L PureTech 110 S&S (EB2DT) 109KM/80kW od 2014
– CITROEN DS4 1.2L PureTech 130 S&S (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– CITROEN DS4 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW 2014-2015
– CITROEN DS4 Crossback 1.2L PureTech 130 (EB2DTS) 129KM/95kW od 2015
– CITROEN BERLINGO MultiSpace 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW od 2016
– PEUGEOT 208 1.2L PureTech 110 S&S (EB2DT) 109KM/80kW2014
– PEUGEOT 208 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW od 2013
– PEUGEOT 2008 1.2L PureTech 110 S&S (EB2DT) 109KM/80kW od 2014
– PEUGEOT 2008 1.2L PureTech 130 S&S (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– PEUGEOT 2008 1.2L THP EB2DT 110KM/80kW od 2015
– PEUGEOT 2008 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2015
– PEUGEOT 308 1.2L PureTech 110 S&S (EB2DT) 109KM/80kW od 2014
– PEUGEOT 308 1.2L PureTech 130 (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– PEUGEOT 308S 1.2L PureTech 130 S&S (EB2DTS)134KM/99kW od 2014
– PEUGEOT 3008 1.2L PureTech 130 (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– PEUGEOT 3008 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2015
– PEUGEOT 5008 1.2L PureTech 130 (EB2DTS) 129KM/95kW od 2014
– PEUGEOT 5008 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2015
– DS DS4 1.2L THP EB2DTS 1.2L 131KM/96kW od 2015
– DS DS4 Crossback 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2015
– DS DS3 1.2L THP EB2DT 110KM/81kW od 2015
– DS DS3 1.2L THP EB2DTS 131KM/96kW od 2015
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte