1 / 3
20 czerwca 2024 10:15
Szczegóły
Tytuł
PORSCHE 991 911 3-4.0 350-700KM 9A212302803
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
53039700739
Producent części
KKK
Stan
Używany
Kompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– 53039700739
– 53039700518
– 53039700520
– 53039700556
– 53039880556
– 53039700733
– 53039700681
– 53039700566
– 53039700494
Numer katalogowy zamienników:
– 9A212302802
– 9A212302803
– 9A212303202
– 9A212302801
– 9A212302804
– 9A212302805
– 9A212302806
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Porsche .0 Carrera 2015/11-2018/12 2981 ccm, 272 KW, 370 PS
Porsche .0 Carrera 4 2015/11-2018/12 2981 ccm, 272 KW, 370 PS
Porsche .0 Carrera 4 GTS 2017/03-2018/12 2981 ccm, 331 KW, 450 PS
Porsche .0 Carrera 4S 2015/11-2018/12 2981 ccm, 309 KW, 420 PS
Porsche .0 Carrera GTS 2017/03-2018/12 2981 ccm, 331 KW, 450 PS
Porsche .0 Carrera S 2015/11-2018/12 2981 ccm, 309 KW, 420 PS
Porsche .0 Carrera T 2018/01-2018/12 2981 ccm, 272 KW, 370 PS
Porsche .4 Carrera 2011/12-2018/12 3436 ccm, 257 KW, 350 PS
Porsche .4 Carrera 4 2012/11-2018/12 3436 ccm, 257 KW, 350 PS
Porsche .8 Carrera 4S 2012/11-2018/12 3800 ccm, 294 KW, 400 PS
Porsche .8 Carrera 4S/4 GTS 2012/11-2018/12 3800 ccm, 316 KW, 430 PS
Porsche .8 Carrera S 2011/12-2018/12 3800 ccm, 294 KW, 400 PS
Porsche .8 Carrera S/GTS 2012/07-2018/12 3800 ccm, 316 KW, 430 PS
Porsche .8 GT2 RS 2017/07-2018/12 3800 ccm, 515 KW, 700 PS
Porsche .8 GT3 2013/08-2018/12 3800 ccm, 350 KW, 475 PS
Porsche .8 Turbo 2013/09-2018/12 3800 ccm, 383 KW, 520 PS
Porsche .8 Turbo 2016/01-2018/12 3800 ccm, 397 KW, 540 PS
Porsche .8 Turbo S 2017/08-2018/12 3800 ccm, 446 KW, 607 PS
Porsche .8 Turbo S 2013/09-2018/12 3800 ccm, 412 KW, 560 PS
Porsche .8 Turbo S 2016/01-2018/12 3800 ccm, 427 KW, 580 PS
Porsche .0 GT3 2017/05-2018/12 3996 ccm, 368 KW, 500 PS
Porsche .0 GT3 RS 2018/05-2018/12 3996 ccm, 383 KW, 520 PS
Porsche .0 GT3 RS/R 2015/04-2018/12 3996 ccm, 368 KW, 500 PS
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte