Dzień dobry,
Mam do zaoferowania fantastyczny model Porsche jakim jest pierwszy SUV w gamie tego producenta. Cayenne, bo o nim mowa, okazał się najlepiej sprzedającym się modelem w ofercie tego producenta.
Prezentowany egzemplarz to już II generacja tego modelu i co ważne, po liftingu.
Auto pozbawione wad poprzednika, oraz wad wieku dziecięcego nowego modelu (przed liftem).
Jeśli gdziekolwiek zaczną Państwo szukać informacji na temat najlepszej jednostki napędowej w tym modelu, praktycznie zawsze odpowiedź będzie taka sama - 4.2 DIESEL V8. Silnik absolutnie bezawaryjny, przy zachowaniu podstawowych zasad poprawnego użytkowania silników diesla, potrafi cieszyć właścicieli długowiecznością i przebiegami znacznie przekraczającymi pół miliona KM. Ten sam silnik występuje w Audi Q7, Audi A8, czy Porsche Panamerze. Legitymuje się katalogowo mocą 385koni i 850nm. W moim egzemplarzu jednostka sterująca silnikiem dostała poprawione oprogramowanie, co poskutkowało przyrostem mocy o 50KM oraz 100NM (prace wykonane w firmie VTECH Warszawa, posiadam fakturę i wykres do wglądu). Efekt? Samochód przy spalaniu 7-9L do setki przyspiesza w mniej niż 5 sekund, a 100-200km/h robi w mniej niż 11 sekund. Wiem, że z perspektywy dzisiejszej motoryzacji brzmi to mało wiarygodnie. Ale tak drodzy Państwo, jeszcze 10 lat temu, właśnie tak były konstruowane auta...
Wyposażenie:
OM1 - ZBIORNIK PALIWA 100L
ONA - USUNIĘCIE OZNACZENIA MODELU
1BK - ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE Z FUNKCJĄ SAMOPOZIOMOWANIA I REGULACJĄ WYSOKOŚCI (PASM)
1N3 - ADAPTACYJNY UKŁAD KIEROWNICZY POWER STEERING PLUS
2D1 - PAKIET SPORTOWY Z DOKŁADKAMI SPORT DESIGN (całkowicie zmienia wygląd auta, tak jak pakiet M w BMW czy pakiet AMG w MB)
2FX - MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA Z ELEMENTAMI CARBONU, PODGRZEWANA
3FU - PANORAMICZNE OKNO DACHOWE
3J7 - HERB PORSCHE TŁOCZONY NA ZAGŁOWKACH FOTELI PRZEDNICH
3S5 - RELINGI DACHOWE LAKIEROWANE NA CZARNY POLYSK
4A3 - PODGRZEWANE PRZEDNIE SIEDZENIA
4D3 - WENTYLOWANE PRZEDNIE SIEDZENIA
4KF - PRZYCIEMNIONE TYLNE SZYBY
7T1 - SYSTEM MULTIMEDIALNY PORSCHE COMMUNICATION MENAGMENT (PCM)
7X8 - KAMERA COFANIA Z ASYSTENTEM PARKOWANIA PRZÓD I TYŁ
7V7 - SYSTEM OSTRZEGAJĄCY O OPUSCZENIU PASA RUCHU (LDW) WRAZ Z ASYSTENTEM ZMIANY PASA (LCA)
8EX - REFLEKTORY LED Z PORSCHE DYNAMIC LIGHT SYSTEM PLUS (PDLS PLUS)
8SB - PRZYCIEMNIONE TYLNE LAMPY LED ORAZ ADAPTACYJNE ŚWIATŁO STOP
9QS - FUNKCJA ODCZYTYWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH
9VL - SYSTEM NAGŁOŚNIENIA BOSE
9WL - MODUŁ GSM
ARC - FABRYCZNE DYSTANSE POSZERZAJĄCE NA PRZEDNIEJ I TYLNEJ OSI (5MM)
PA2 - SAMOŚCIEMNIAJĄCE SIĘ LUSTERKA WSTECZNE
PE6 - FOTELE SPORTOWE ADAPTACYJNE Z PRZODU Z 18 KIERUNKOWĄ REGULACJĄ I FUNKCJĄ PAMIĘCI
PH7 - PAKIET CABRONOWEGO WYKOŃCZENIA WNĘTRZA
PP6 - PAKIET KOMFORTOWEGO OŚWIETLENIA WNĘTRZA
QJ4 - OBRAMOWANIA OKIEN POMALOWANE NA CZARNY POŁYSK
UO1 -CZARNE, 21 CALOWE FELGI, WZÓR 911 TURBO
KOLOR NA ŻYCZENIE - PTS - PORSCHE EXCLUSIVE MANUFACTUR. Brązowy, jednak w pełnym słońcu widoczne są odcienie wpadające w śliwkę. (postarałem się to uchwycić na ostatnim zdjęciu) OBŁĘDNA JEST KOLORYSTYKA TEGO AUTA i jak Państwo widzą, drugiego takiego na rynku NIE MA.
DODATKOWO, w stacji multimedialnej, przez profesjonalną firmę zajmującą się modyfikacjami systemów audio został zamontowany moduł APPLE CAR PLAY/ Android Auto. (Dzięki czemu w aucie mamy bezprzewodowe ACP AA, Youtube, Screen Mirroring itp i wygląda to w 100% jak system fabryczny. (wygląd menu pokazany na przedostatnim zdjęciu). Na modyfikacje jest udzielona gwarancja (posiadam FV)
Samochód zanim go odkupiłem, służył jako pochłaniacz tras w Niemiecko - Holenderskiej firmie (jeden właściciel). Jak Państwo widzą w wyposażeniu nie ma pakietu Sport Chrono, co w mojej ocenie w przypadku zakupu auta używanego jest ogromnym atutem. Dlaczego? Brak tego pakietu = brak funkcji launch control (procedury startu, która w sposób bestialski niszczy układ przeniesienia napędu (w niektórych samochodach produkowanych obecnie, jest możliwa tylko z góry określona ilość uruchomień tej procedury, zaprogramowana w komputerze, celem ochrony komponentów). Mówiąc wprost, ktoś kto konfigurował ten egzemplarz z całą pewnością nie miał rajdowych zapędów, co z kolei przełoży się na dłuższy żywot tego auta.
Stan:
Wszystkie szyby oryginalne. Każda śrubka oryginalna. Każdy element blacharski ma fabryczną powłokę lakierniczą. Auto od spodu suche, absolutny brak wycieków czy zapoceń.
Silikony, uszczelki oryginalne - nikt przy tym nie grzebał. Przez wszystkie lata, auto serwisowane na oryginalnych częściach.
Osobiście, w ciągu ostatnich kilku miesięcy (i na przestrzeni przejechanych kilku tysięcy km) przed wystawieniem tego auta na sprzedaż, wykonałem następujące czynności serwisowe
- wymiana klocków i tarcz P+T (Posiadam FV)
- profesjonalna regeneracja i prostowanie felg (wyglądają jak nowe) (FV)
- profesjonalna dwuetapowa korekta lakieru wraz nałożeniem 3 letniej ceramiki (auto dosłownie NIE MA RYSY) (FV)
- profesjonalna konserwacja, impregnacja i czyszczenie skóry (wnętrze wygląda jak nowe) (FV)
- zakup nowych 4 opon CONTINENTAL SPORT CONTACT Z HOMOLOGACJĄ do tego modelu. ( FV)
- profesjonalnie ustawiona geometria w firmie MMotors Geometria Warszawa
- wymiana wszystkich olejów wraz z filtrami (olej silnikowy, olej w skrzyni biegów, olej w mostach i dyfrach, przy przebiegu 249 000 km)
Cena - 190 000PLN
Negocjacja ceny jest możliwa tylko symboliczna. Nie zamieniam się.
Sprzedaż na podstawie umowy K/S
Jest możliwość wystawienia faktury VAT MARŻA.
Do auta dołączam pełen zestaw płyt, książek i instrukcji, dwa komplety kluczy. Zatem dokładnie taki zestaw jaki klient otrzymywał w salonie w momencie zakupu nowego Porsche.
Pod linkiem znajdują się zdjęcia w pełnej rozdzielczości.
https://drive.google.com/drive/folders/1oGT0jcJWSeKYYiO9l2rTf7tfqes-CF_V
Kontakt 7*9*7*7*4*9*4*5*6