1 / 3
20 czerwca 2024 10:13
Szczegóły
Tytuł
SEAT IBIZA LEON TOLEDO 1.8 150 180KM 06A145713B
Marka pojazdu
SeatModel pojazdu
IbizaGeneracja
I (1985-1993)Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
53039700052
Producent części
KKK
Stan
Używany
Kompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
NOWY KOLEKTOR.
Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku.
Numer z tabliczki:
5303 988 0052
5303 970 0052
Numer katalogowy zamienników:
06A145713D
06A145713DX
06A145704T
06A145713F
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Audi A3 1.8 T (8L) Silnik: APP/AUQ Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 07.2000 do 06.2003
Audi TT 1.8 T (8N) Silnik: AJQ, AUQ, ARY, APP, AWP Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 07.1998 do 04.2006
Audi TT 1.8 T (8N) Silnik: AUM Pojemność: 1781 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 01.2001 do 06.2006
Audi TT 1.8 T (8N) Silnik: BVP Pojemność: 1781 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 09.2005 do 04.2006
Audi TT 1.8 T (8N) Silnik: AUM AUQ ARY Pojemność: 1781 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 09.2005 do 04.2006
Seat Ibiza III 1.8 T Cupra Silnik: BKV,BJX,BBU,BLZ Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007
Seat Leon 1.8 T Silnik: AWP,BNU Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 01.1999 do 01.2005
Seat Toledo II 1,8T Silnik: AWP,BNU Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2004
Skoda Octavia I 1.8 T RS Silnik: AWP,BNU Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: od 07.2000
Volkswagen Beetle 1,8T Silnik: AWU AWV BKF Pojemność: 1781 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: od 06.2000
Volkswagen Beetle 1,8T Silnik: BNU Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 06.2000 do 06.2004
Volkswagen Bora 1,8T Silnik: AWP BNU Pojemność: 1781 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: od 05.2002
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte