SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 1
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 2
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 3
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 4
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 5
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 6
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 7
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 8

1 / 8

SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 1
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 2
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 3
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 4
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 5
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 6
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 7
SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW - 8

19 września 2024 10:33

Szczegóły

Tytuł

SILNIK PO REGENERACJI Citroen C4 Picasso II 1.6 16V VTI no rozrząd 5F01 5FW

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C4 Picasso

Generacja

II (2013-)

Dostawa

Tak

Numer referencyjny producenta

MOTOR, ENGINE, KOMPLET, KOMPLETNY, 5F01

Producent części

Citroen OE

Stan

Używany

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

SILNIK PO REGENERACJI z NOWYM ROZRZĄDEM- – marka CITROEN C4 PICASSO II 1.6 16V VTI - BENZYNA – produkowany w latach 2013-2019 – symbol silnika - 5F01 – pojemność silnika - 1598ccm – MOC: 88KW = 120KM Silnik w pełni sprawny po regeneracji z bardzo ładną kompresją oraz założonym nowym rozrządem. Jest po szczegółowym przeglądzie oraz po wykonaniu przez nas poniżej wymienionych prac: -głowica cylindrów została sprawdzona na szczelność, wszystkie podzespoły, które wymagały wymiany takie jak zawory, uszczelniacze zaworowe czy prowadnice zaworowe został wymienione na nowe, a sama głowica na koniec została splanowana, aby była gotowa do montażu, -na wał korbowy, który jest w bardzo dobrym stanie założyliśmy profilaktycznie komplet nowych panewek korbowodowych, -gładzie cylindrów bardzo ładne, założyliśmy komplet nowych pierścieni, -został założony nowy rozrząd oraz nowa uszczelka pod głowicę Wszystko dokładnie umyte i złożone z dbałością o szczegóły. Jest w pełni sprawny technicznie i gotowy do montażu. Posiada bardzo ładną kompresję - po 13,5 atmosfery na każdym cylindrze równo ! Zaletą jest to, że auto nigdy nie pracowało na gazie Część używana i oryginalna ! Część magazynowana w czystym i ciepłym magazynie przez co nie traci na jakości przez warunki atmosferyczne Pochodzi z legalnego źródła - z dowodem zakupu 

Informacje o sprzedającym

Auto Części Janów

  • Sprzedawca premium

    Sprzedawca premium

  • Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (20070) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store