SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 1
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 2
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 3
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 4
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 5
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 6
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 7
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 8

1 / 8

SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 1
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 2
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 3
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 4
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 5
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 6
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 7
SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW - 8

19 września 2024 10:33

Szczegóły

Tytuł

SILNIK PO REGENERACJI Peugeot 308 1.6 16V VTI nowy rozrząd 5F01 5FW

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

308

Dostawa

Tak

Numer referencyjny producenta

MOTOR, ENGINE, KOMPLET, KOMPLETNY, 5F01

Producent części

Peugeot OE

Stan

Używany

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

SILNIK PO REGENERACJI z NOWYM ROZRZĄDEM- – marka PEUGEOT 308 1.6 16V VTI - BENZYNA – produkowany w latach 2007-2013 – symbol silnika - 5F01 – pojemność silnika - 1598ccm – MOC: 88KW = 120KM Silnik w pełni sprawny po regeneracji z bardzo ładną kompresją oraz założonym nowym rozrządem. Jest po szczegółowym przeglądzie oraz po wykonaniu przez nas poniżej wymienionych prac: -głowica cylindrów została sprawdzona na szczelność, wszystkie podzespoły, które wymagały wymiany takie jak zawory, uszczelniacze zaworowe czy prowadnice zaworowe został wymienione na nowe, a sama głowica na koniec została splanowana, aby była gotowa do montażu, -na wał korbowy, który jest w bardzo dobrym stanie założyliśmy profilaktycznie komplet nowych panewek korbowodowych, -gładzie cylindrów bardzo ładne, założyliśmy komplet nowych pierścieni, -został założony nowy rozrząd oraz nowa uszczelka pod głowicę Wszystko dokładnie umyte i złożone z dbałością o szczegóły. Jest w pełni sprawny technicznie i gotowy do montażu. Posiada bardzo ładną kompresję - po 13,5 atmosfery na każdym cylindrze równo ! Zaletą jest to, że auto nigdy nie pracowało na gazie Część używana i oryginalna ! Część magazynowana w czystym i ciepłym magazynie przez co nie traci na jakości przez warunki atmosferyczne Pochodzi z legalnego źródła - z dowodem zakupu 

Informacje o sprzedającym

Auto Części Janów

  • Sprzedawca premium

    Sprzedawca premium

  • Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (20063) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store