Hołd dla młodzieńczego ducha Vespy, który bawi się kontrastami i dwoistością, łącząc wyznaczający trendy wygląd z ponadczasowym designem.
Vespa Primavera Color Vibe ma specjalne dwukolorowe malowanie, które tworzy wyjątkową grę kontrastów. Nadwozie, dostępne w odważnych kolorach Orange Color Vibe i White Color Vibe, jest połączone z wnęką na nogi w kolorze Ottanio, szczególnym odcieniu turkusu, który znajduje się również na „krawacie” przedniej osłony i ekskluzywnych felgach wykonanych dla tej wersji w specjalnym błyszcząco metalicznym wykończeniu.
VESPA Primavera 50 to powiew świeżości. Jest zwinna i pełna życia, ale to nie wszystko. Jest również pełna kolorów, z czarnymi wykończeniami i obręczami w czarnym kolorze, które dopełniają olśniewającą gamę wspaniałych odcieni. Od kultowej bieli Bianco Innocenza z czarnym siedziskiem po modną zieleń Verde Relax z jasnobrązowym siodłem – Ty musisz tylko wybrać swój ulubiony.
Ta mała Vespa ze swoją słynną lekką konstrukcją z łatwością pokonuje ruch miejski i dłuższe odcinki pustych dróg. Zaprojektowana jest tak, abyś mógł cieszyć się płynną, cichą i wygodną jazdą, a 12-calowe koła zapewniają doskonałą przyczepność na każdej nawierzchni i w każdych warunkach.
To były lata sześćdziesiąte ery, w której świat się zmieniał. To właśnie wtedy Vespa Primavera pojawiła się na scenie i zrewolucjonizowała miejską mobilność dzięki czarującej kombinacji „dwóch kół i silnika”. Dziś, dzięki nowym, lekkim liniom i dodaniu technologii XXI wieku, Primavera pozostaje równie urzekająca i stylowa jak zawsze.
SPECYFIKACJA:
SILNIK 3-zaworowy, 4-suwowy, 1-cylindrowy, katalizator i-get
POJEMNOŚĆ 49 cm3
ŚREDNICA X SKOK 39 mm x 31,4 mm
MAKSYMALNA MOC NA WALE 3 KM (2,2 kW) przy 7 500 obr./min.
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 2,9 Nm przy 7 000 obr./min.
SPALANIE 2,5 l/km
EMISJA CO2 57 g/km
ZASILANIE PALIWA Elektroniczny wtrysk paliwa
CHŁODZENIE Powietrze
STARTER Elektryczny
SKRZYNIA BIEGÓW Automatyczna CVT
SPRZĘGŁO Automatyczne suche odśrodkowe
STRUKTURA NOŚNA Korpus z blachy stalowej ze spawanymi wzmocnieniami konstrukcyjnymi
ZAWIESZENIE – PRZÓD Pojedyncze ramię ze sprężyną śrubową i amortyzatorem hydraulicznym
ZAWIESZENIE – TYŁ Sprężyna śrubowa z regulacją napięcia wstępnego (4 pozycje) i pojedynczym amortyzatorem hydraulicznym
HAMULEC – PRZÓD Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm
HAMULEC – TYŁ Bęben Ø 140 mm
ABS/ASR SYSTEM –
OPONA – PRZÓD Bezdętkowa 110/70 – 12”
OPONA – TYŁ Bezdętkowa 120/70 – 12”
DŁUGOŚĆ / SZEROKOŚĆ / ROZSTAW KÓŁ 1 870 / 735 / 1 330 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 790 mm
ZBIORNIK PALIWA 7,5 l
NORMA EMISJI SPALIN Euro 5
Zapraszamy do kontaktu!
FINANSOWANIE:
Możesz zakupić nasze pojazdy na fakturę VAT 23%
Najdogodniejsze formy finansowania i wszystko na miejscu u nas w firmie:
- kredyt - 3 x 33%, 50/50, kredyty bez wpłaty własnej i z uproszczoną procedurą - zapytaj nas o szczegóły
- leasing - najniższe koszty finansowania - zapytaj o specjalne warunki finansowania
UBEZPIECZENIA:
Atrakcyjne pakiety ubezpieczeń dostępne na miejscu w naszym salonie. Zapytaj o ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie na specjalnych warunkach.
SERWIS I GWARANCJA:
Autoryzowany, kompetentny serwis na terenie Krakowa
Gwarancja 2 lata
TRANSPORT:
Transport na terenie całej Polski. Kupując u nas motocykl otrzymasz wymarzony sprzęt już przygotowany do pierwszej jazdy, po pierwszym przeglądzie
Salon Moto Mio Zakopiańska
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
email: m.danikiewicz@motomio.pl