VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015 - 1
VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015 - 2
VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015 - 3

1 / 3

VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015 - 1
VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015 - 2
VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015 - 3

20 czerwca 2024 10:15

Szczegóły

Tytuł

VW SHARAN 2.0 TSI 200-231KM 1654015

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Sharan

Generacja

II (2010-)

Dostawa

Tak

Numer referencyjny producenta

06K145702Q

Producent części

IHI

Stan

Używany

vehicle-compatibility

Kompatybilność części

NOWOŚĆ

Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:

Opis

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka IHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 06K145702K – 06K145702Q – 06K145702R – 06K145702T – 06K145722G – 06K145722L – 06K145722T Numer katalogowy zamienników: – 1752T12 – 1654015 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi A1 Sportback 8XA, 8XK S1 quattro 2014/03-2015/12 1984 ccm, 170 KW, 231 KM Audi A3 8V / Cabrio 2.0 TFSI 2014/06- 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Audi TT FV3 2.0 TFSI 2014/07- 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Audi TT FV3 2.0 TFSI quattro 2014/07- 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Audi TT Roadster FV9 2.0 TFSI 2014/11- 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Audi TT Roadster FV9 2.0 TFSI quattro 2014/11- 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Skoda Octavia 5E3 2.0 TSI RS 2013/05-2015/12 1984 ccm, 162 KW, 220 KM Skoda Octavia 5E3 2.0 TSI RS 2015/05-2015/12 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Skoda Octavia Combi 5E5 2.0 TSI RS 2012/11-2015/12 1984 ccm, 162 KW, 220 KM Skoda Octavia Combi 5E5 2.0 TSI RS 2015/05-2015/12 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Volkswagen Golf VII 5G1, BE1 2.0 GTI 2013/04-2015/12 1984 ccm, 162 KW, 220 KM Volkswagen Golf VII 5G1, BE1 2.0 GTI 2013/04-2015/12 1984 ccm, 169 KW, 230 KM Volkswagen Golf VII 5G1, BE1 2.0 GTI 2013/11-2015/12 1984 ccm, 155 KW, 210 KM Volkswagen Scirocco 137, 138 2.0 TSI 2009/11-2015/12 1984 ccm, 155 KW, 210 KM Volkswagen Scirocco 137, 138 2.0 TSI 2013/11-2015/12 1984 ccm, 162 KW, 220 KM Volkswagen Sharan 7N 2.0 TSI 2010/12-2015/12 1984 ccm, 147 KW, 200 KM Volkswagen Sharan 7N1, 7N2 2.0 TSI 2015/05-2015/12 1984 ccm, 162 KW, 220 KM CHHB, CHHA, CNTA, CNTC, CXDA Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte