Nie jest to najtańszy Abarth, nie ma też najmniejszego przebiegu, ale w mojej ocenie to naprawdę dobry egzemplarz. Na ten moment nic w aucie nie wymaga uwagi.
Pochodzenie Szwajcaria, w kraju od 2016 r., do 2022 r. w rękach znanego w środowisku miłośników Abarthów Arkadiusza, później 5 miesięcy kolejny właściciel i od 10 grudnia 2022 roku moja narzeczona. Auto bezwypadkowe i najprawdopodobniej także bezkolizyjne.
Wnętrze w stanie bardzo dobrym, bez śladów zużycia, na aucie ceramika. Nowe opony wielosezonowe Cinturato All Season SF 3 z 2024 roku.
Na wyposażeniu m.in. oryginalne ksenony, klimatyzacja automatyczna, tryb sport, TTC (szpera elektroniczna), fotochromatyczne lusterko wewnętrzne, przyciemnione tylne szybki i tylna szyba.
Doinwestowany, serwisowany w ASO. Wymienione sporo rzeczy na nowe OEM: linki wybieraka skrzyni biegów, rozrząd, nowy akumulator, nowe zaciski tył, nowe amortyzatory przód (Koni FSD) oraz tył (KYB), nowe poduszki silnika, hamulce i klocki tył/przód, przewody hamulcowe w oplocie, filtr powietrza Pipercross, nowe dywaniki OEM, gumowe też w zestawie i inne - na wszystko faktury. Elektryka w klapie bagażnika naprawiona, podobnie jak antena. Oczywiście wszystkie płyny świeże. Wydech Remus, świetne brzmienie, ale w dopuszczalnej prawem normie hałasu. Niedawno wyprostowane dwie felgi. Generalnie nie było oszczędzane.