Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 1
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 2
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 3
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 4
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 5
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 6
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 7
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 8
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 9
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 10
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 11
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 12
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 13
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 14
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 15
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 16

1 / 17

Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 1
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 2
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 3
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 4
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 5
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 6
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 7
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 8
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 9
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 10
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 11
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 12
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 13
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 14
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 15
Alfa Romeo 159 2.0JTDM Sport Plus - 16

Najważniejsze

Przebieg

212 300 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 956 cm3

Moc

170 KM

Opis

Na sprzedaż Alfa Romeo 159 ze 170 konnym silnikiem 2.0JTD, w bogato wyposażonej wersji Sport Plus.


Jestem piątym właścicielem, od blisko dwóch lat (od stycznia 2023 roku). Od poprzedniego właściciela oraz przez okres eksploatacji samochodu, uzyskałem pełną informację w zakresie stanu technicznego i blacharskiego pojazdu. Pierwszym właścicielem był salon AR (auto demonstracyjne), od 2012 roku przez 3 lata Alfa była leasingowana, od 2015 roku użytkowany przez prywatną osobę ze Śląska, następnie od 2017 roku użytkowany przez prywatną osobę z województwa Lubelskiego, a od początku roku 2023 mam ją ja.


Sprzedawany przeze mnie pojazd cechuje się ponadprzeciętnie dobrym stanem technicznym i blacharsko-lakierniczym.


Wszystkie naprawy przeprowadzane były z zapasem czasu na oryginalnych częściach lub na zamiennikach - o ile te cechowały się wyższą jakością względem oryginałów (np. tarcze hamulcowe Zimmerman Sport + klocki Black Diamond zamiast standardowych Brembo). Przez zdecydowaną większość czasu (od 2018 roku) samochód serwisowany był w wyspecjalizowanych we włoskich autach (znanym i uznanym wśród użytkowników AR) serwisie Motodelta z Niemiec pod Lublinem - sporadycznie w ASO AR w Lublinie (gdzie ostatni wpis jest z okolic 170 000km).


Przebieg jak i historia serwisowa są oczywiście w pełni udokumentowane – w bazach danych CEPiK (samochód od początku użytkowany tylko na terenie Polski), bazach danych ASO jak i w formie rachunków i faktur

(które zostaną przekazane kupującemu razem z samochodem).


Poprzedni właściciel usunął filtr DPF w firmie Cinsoft z Rudna. Element został usunięty fizycznie i wyprogramowany. Puszka po DPF znajduje się na miejscu, a po podpięciu przez OBD wyświetlane są emulowane dane z DPF.


Samochód jest bezwypadkowy, ale w kwietniu 2021 roku uczestniczył w niewielkiej kolizji, w wyniku której wgniecione zostało poszycie tylnego lewego błotnika oraz uszkodzony tylny zderzak. Szkoda została zlikwidowana w ASO w Lublinie na oryginalnych częściach, a sama naprawa (za wyjątkiem grubszej warstwy lakierniczej) jest praktycznie niewykrywalna (wgniecenie wyciągnięto bez szpachlowania).


Samochód przez poprzedniego właściciela otrzymał powłokę ceramiczną na lakier (Modesta BC-05) i pielęgnowany był w firmie Autoestetyka, gdzie dwa razy do roku powłoka była konserwowana. Samochód zawsze od tamtego czasu myty jest w standardach autodetailingowych oraz lakier regularnie zabezpieczany jest przeze mnie woskiem.


Jakiekolwiek większe uszkodzenia lakieru (odpryski, zarysowania) do których doszło w trakcie eksploatacji były niezwłocznie naprawiane, przez co warstwa lakiernicza na wielu elementach nie jest oryginalna, ale nigdzie nie przekracza 200 mikronów. Dzięki temu samochód po umyciu wygląda praktycznie jak nowy, bez świrli i hologramów na lakierze.


W 2018 roku wykonana została pełna konserwacja podwozia włącznie z zabezpieczeniem profili zamkniętych, w roku 2022 konserwacja została uzupełniona zgodnie z harmonogramem co cztery lata. Na obecny stan mojej wiedzy, auto nie posiada jakichkolwiek problemów z korozją, a w 2024 roku wykonałem dodatkowe zabezpieczenie profili zamkniętych woskiem. Dodatkowo po zimie zawsze zdejmowałem plastikowe nadkola w celu inspekcji stanu zabezpieczenia antykorozyjnego, oczyszczenia z soli oraz zabezpieczenia wnęk woskiem.


Uszczelka smoka olejowego wymieniana była w 2016, następnie 2020 oraz na początku roku 2024 przy przebiegu 207 500km przy okazji pełnego serwisu filtrowego i olejowego - także ten temat jest dopilnowany. Nigdy nie wystąpiły problemy z ciśnieniem oleju w układzie.


W miejsce oryginalnych świateł przeciwmgielnych zamontowane zostały światła DRL/przeciwmgielne Einparts Duolight DL23. Oświetlenie jest homologowane - prawidłowo współpracuje z pokładowym czujnikiem zmierzchu.


Elementy materiałowe tapicerki pół skórzanej na fotelach przednich i tylnych wymienione zostały na oryginalną Alcantarę z katalogu Audi. Skórą naturalną obszyty został również podłokietnik przedni, a także elementy z naturalnej skóry wymienione zostały mieszek lewarka zmiany biegów i dźwigni hamulca ręcznego.

We wnętrzu zainstalowany został opcjonalny "pakiet funkcjonalności", na który składają się siatki do mocowania przedmiotów na tunelu środkowym, pod klapą bagażnika, we wnęce bagażnika oraz siatka podłogowa w bagażniku.

Zmodyfikowano system audio: wymiana fabrycznych głośników przednich na Helix Esprit E62C.2 ze wzmacniaczem Ampire MBM100.2, subwoofer aktywny Helix U8A pod tylną półką, wymiana okablowania. Wygłuszenie drzwi przednich oraz tylnej półki matą Silent Coat, wygłuszenie boczków drzwi pianką kauczukową Flex 06. Całość przeprowadzona została w firmie Dobry Ton z Lublina. W oryginalnej stacji multimedialnej wgrany język polski + mapy.

Zmodyfikowano układ wydechowy: wymiana fabrycznego wydechu końcowego, na podwójny Ulter Sport, wykonany w całości ze stali nierdzewnej. Zamontowany jest oryginalny zderzak tylny od wersji z dwoma wydechami, więc prawy otwór jest fabryczny, a nie jakaś wycinanka na oko.

Zamontowano akcesoryjne, aluminiowe korki wlewu paliwa i oleju oraz oświetlenie LED we wnętrzu auta.

W lecie użytkowane są 17 calowe felgi aluminiowe o wzorze 55E z oponami Continental Premiumcontact 6 (używane od sezonu 2020) oraz oryginalne dywaniki welurowe. W zimie zakładane są 16 calowe felgi stalowe (oryginalne AR) z oryginalnymi kołpakami i oponami zimowymi Pirelli SottoZero Serie 3 (używane od sezonu 2017), a we wnętrzu oryginalne dywaniki gumowe AR.
Oczywiście oba komplety zostaną przekazane kupującemu.

 

26 października 2024 22:56

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2011

Model pojazdu

159

Wersja

2.0JTDM Sport Plus

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Hajnówka, hajnowski, Podlaskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store