Alfa Romeo 159 2.4 jtdm, Q4, 230 KM. Rocznik 2009. Po lifcie w 2008 roku, który "odchudził" pojazd o ok. 50 kg. Stan techniczny bardzo dobry. Jestem drugim właścicielem. W Polsce pierwszym. Przebieg nie "korygowany". Jeżeli kogoś interesują ciekawostki (wiarygodne) dotyczące historii przebiegu, to mogę odpowiedzieć. Z droższych napraw, które nowy właściciel będzie miał "z głowy" (samochód ma 15 lat więc cudów nie ma), ponieważ już zostały zrobione przeze mnie to:
- wymiana kompletnego sprzęgła wraz z dwumasowym kołem zamachowym przy ok. 130 tys. km,
- regeneracja turbosprężarki przy ok. 135 tys. km,
- regeneracja sprężarki klimatyzacji przy ok. 140 tys. km,
- regeneracja wtrysków przy 155 tys. km.
Zawieszenie jest w pełni sprawne (z tyłu 2 nowe sprężyny wymienione w ubiegłym roku), nowe opony całoroczne Kormoran w zgodnym ze specyfikacją producenta rozmiarze 235/45/18. Jak dla mnie 18 cali do tego samochodu to optymalna wielkość. Wyglądają dużo lepiej niż 17 - tki, ale jeździ się bez obawy o ich integralność jak ma to miejsce w przypadku 19 - tek.
Silnik po delikatnej modyfikacji oprogramowania w serwisie Cinsoft na Śląsku. Moc została podniesiona z fabrycznych 210 KM na 230, moment obrotowy z 400 nm na 500. Nie ma klap wirowych. Otwory po klapach nie są zakorkowane ani zaspawane, ponieważ okazało się, że pasuje kolektor dolotowy od AR 156 2.4 (miałem taką