Auto posiadam od ponad 6 lat i jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Od pół roku mam auto służbowe i Alfa obecnie już bardzo mało jeździ (okazjonalnie), stąd decyzja o sprzedaży, niech posłuży komuś innemu. A służyć będzie, bo jest w pełni sprawne i było serwisowane na bieżąco.
Alfa jest dość dobrze wyposażona, wersja poliftowa, posiada m.in. skórzaną tapicerkę (bez dziur, uszkodzeń czy wygnieceń), tempomat, system Blue&Me, czterotłoczkowe hamulce Brembo, hill-holder, relingi, elektrycznie składane lusterka, fabrycznie przyciemnione szyby i wiele innych. Lakier w stanie dobrym, choć znajdą się niewielkie obtarcia parkingowe na zderzakach + drobne ryski gdzieniegdzie, no ale cóż, nowe nie jest. Felgi 17", aktualnie z oponami zimowymi.
Silnik w bardzo dobrej kondycji, nie kopci, pali od ręki niezależnie od pory roku. Co roku robiony regularny serwis olejowy (Millers lub Motul) + filtry, niezależnie od ilości przejechanych km, a nie przekraczałem rocznie 10 kkm.
W czasie mojej eksploatacji z najważniejszych rzeczy zrobione zostało m.in.:
- rozrząd (komplet: pompa wody, rolki, pasek),
- wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne, hamulcowy, wspomagania, chłodnicy, plus serwisy klimy,
- kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym + wymiana oleju w skrzyni przy okazji; stary dwumas jeszcze nie był zajechany, więc też mam go do oddania (szkoda było wyrzucić),
- po wymianie sprzęgła zrobiona oczywiście pełna geometria zawieszenia,
- nowe tarcze BREMBO + klocki,
- poprawiona ekologia, tj. klapy wirowe OFF, EGR zaślepiony i wyprogramowany, DPF prewencyjnie wyłączony programowo w ECU i wymieniony na puchę bez wkładu - DPF posiadam na stanie i oddaję kupującemu, gdyby chciał go zamontować, bo jest w pełni sprawny (plug&play - kilka śrub + wizyta u tunera w celu aktywacji w ECU). Robię niewiele tras w ciągu roku, stąd taki setup. Auto nie kopci pomimo braku DPF, mapy ECU zostały zoptymalizowane u profesjonalnego tunera na hamowni podczas akcji z klapami, DPF i EGR. Auto ma obecnie moc ~180 KM, co jest bezpiecznym i rozsądnym pułapem dla tego silnika.
- ponadto wymienione zostały sprężyny tylne, poduszki silnika, elementy zawieszenia, akumulator, świece żarowe i inne rzeczy eksploatacyjne, które pojawiały się podczas użytkowania - naprawiane na bieżąco.
Są też mankamenty, mianowicie:
- jest wgniecenie na progu, przód strona kierowcy, takiego już kupiłem i nic się z tym nie dzieje, korozji brak,
- "odparzyła się" trochę tapicerka na drzwiach przednich, widoczne na zdjęciach.
Na ten moment auto jest w pełni sprawne, wsiadać i jeździć. Pozostaję otwarty na negocjacje, ale nie przez telefon, tylko na miejscu podczas oględzin, dla poważnie zainteresowanych.
OC i przegląd ważne do końca maja 2025 r. VIN ZAR93900007208897.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.